Gå til innhold

"Barnslige" menn har skyld i at kvinner får barn sent i livet


hocane

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette vet du fordi......

Anonymkode: 634a3...b9b

Det er nyere forskning som viser at menn i moderne tid ikke vil gifte seg eller få barn eller eventuellt gjør det mye senere basert på risiko-fordel analyser

"According to columnist Martin Daubney, many members of the  western male community believe that legal and romantic entanglements with women fail a cost–benefit analysis and risk–benefit analysis"

Endret av squidboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva er greia med at man er barnslig om man ikke ønsker barn? Jeg er kvinne og frivillig barnløs og har også problemer med å bli tatt på alvor som voksent menneske fordi jeg ikke ønsker barn. Neste år er jeg 40, skal bli spennende å se når jeg får lov å "bli voksen". 

 

Folk er idioter. Selvsagt er du et voksent menneske, ikke alle er egnet for å ta vare på barn, er mange helt forferdelige foreldre der ute.

Eneste bekymringen min er at vi for øyeblikket har en kritisk lav fødselsrate og vi er i fare for å bli erstattet av andre kulturer. Men hva er det egentlig å gjøre med det? Kan ikke akkurat tvinge folk til å få flere barn heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tibbie skrev:

Menn lever ikke for å gjøre kvinnen gravid!

Jo faktisk, biologisk så gjør han faktisk det, haha! Men ja ser poenget ditt, og er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hocane skrev:

Jeg kan se poenget hans på en måte, men bare på grunn av at skillsmisseraten er så høy i vesten og sjansen for å miste foreldreretten for barna dine som mann er rimelig høy.

Jaja, jeg vet at vi har bedre omsorgrettslover i Norge enn for eksempel USA, men likevel. Hvor ofte ser vi at mannen får hovedansvaret eller til og med 50 % omsorg dersom en skilsmisse skjer? La oss være ærlige her, i de aller fleste tilfellene er det kvinnen som ender opp med barna.

Ikke bare det, kvinner kan voldta menn økonomisk i usa etter skillsmisse, uansett om det er mannen som har betalt huset og tjent alle pengene. Så kan mannen ende opp med ingenting. Ergo om kvinner er utro mot ham og han søker skillsmisse kan hun få mesteparten selv om hun ikke har jobbet for noe av det og samtidig stikke av med barna, det siste kan du i norge også

Kvinner hyler om likestilling, men når det gjelder barn, ekteskap og domfeller blir menn diskriminert til de grader og der er det ingen som sier noe. Kun når det er til kvinners fordel at det skal hyles og skrikes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
49 minutter siden, Silfen skrev:

Det er da ikke er ukjent fenomen. Det er ikke kjønnskrig, kun fakta. 

Så kvinnfolk kan ikke styre sitt eget liv og bestemme om de vil ha barn eller ikke? De kan jo bare gå til menn som VIL ha barn hvis det er viktigst i livet til ei. Ingen stopper de. 

Tror kvinner kan passe på seg selv jeg og velger selv at de vil ha barn sent. Når de er klar for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Så kvinnfolk kan ikke styre sitt eget liv og bestemme om de vil ha barn eller ikke? De kan jo bare gå til menn som VIL ha barn hvis det er viktigst i livet til ei. Ingen stopper de. 

Tror kvinner kan passe på seg selv jeg og velger selv at de vil ha barn sent. Når de er klar for det. 

Tydeligvis ikke... :ironi::roll: 

Ja - kan det kan dem. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Så kvinnfolk kan ikke styre sitt eget liv og bestemme om de vil ha barn eller ikke? De kan jo bare gå til menn som VIL ha barn hvis det er viktigst i livet til ei. Ingen stopper de. 

Tror kvinner kan passe på seg selv jeg og velger selv at de vil ha barn sent. Når de er klar for det. 

Nice guys finish last er det noe som heter.

Velger damer å date bad boys og ikke de "snille" mer seriøse mennene kan de ikke forvente barn i fleng heller akkurat.

Eller generaliserer jeg for mye nå? Har vel ikke så mye å si, er jo tross alt et generaliseringsforum dette her

Endret av hocane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hocane skrev:

Nice guys finish last er det noe som heter.

Velger damer å date bad boys og ikke de "snille" mer seriøse mennene kan de ikke forvente barn i fleng heller akkurat.

Eller generaliserer jeg for mye nå? Har el ikke så mye å si, er jo tross alt et generaliseringsforum dette her

Nja det spiller vell ingen rolle, vi menn gjør jo det samme, vi tar de peneste og deiligste damene og gir ofte en god faen i personeligheten dems så lenge utseende er bra og vraker de ordentlige damene. Så vi velger jo ofte "bad girlsa" først på samme måte som kvinner gjør :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, squidboy skrev:

Nja det spiller vell ingen rolle, vi menn gjør jo det samme, vi tar de peneste og deiligste damene og gir ofte en god faen i personeligheten dems så lenge utseende er bra og vraker de ordentlige damene. Så vi velger jo ofte "bad girlsa" først på samme måte som kvinner gjør :P 

De 20 % av mennene som har tilgang til hele datingmarkedet misunner jeg må innrømme det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hocane skrev:

Nice guys finish last er det noe som heter.

Velger damer å date bad boys og ikke de "snille" mer seriøse mennene kan de ikke forvente barn i fleng heller akkurat.

Eller generaliserer jeg for mye nå? Har vel ikke så mye å si, er jo tross alt et generaliseringsforum dette her

Akkurat ja, du er en "nice guy". Sier i grunn mye.

Anonymkode: 24dd9...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer dere? Vi er ferdige i vesten med denne tåpelige kjønnskranglingen, i tillegg til massiv innvandring. Norske menn har blitt mer barnslige og uansvarlige, nettopp på grunn av den radikale nyfeminismen som ønsker mest kontroll til kvinnen, og helst fullstendig styring. Da får du resultatet. Menn blir mer skeptiske til kvinner, og kvinner blir mer skeptiske til menn. En fryktelig ond sirkel som vi alle vil lide under i lengden. Hva med å bevare den skandinaviske identitet med respekt for begge kjønnsparter? I stedet er det andre folk og ideologier som tar over, sakte men sikkert. Hvordan skal dette gagne oss positivt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hocane skrev:

De 20 % av mennene som har tilgang til hele datingmarkedet misunner jeg må innrømme det!

Det er nok mer enn 20 prosent. Skal ikke så mye til å dra damer i norge så lenge man har et pent utseende, bra hygiene og selvtillit , da kommer man langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat ja, du er en "nice guy". Sier i grunn mye.

Sa ikke at jeg er en "nice guy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, hocane skrev:

Jo faktisk, biologisk så gjør han faktisk det, haha! Men ja ser poenget ditt, og er enig med deg.

Om vi skal se på det sånn, så er det i så fall kvinnens jobb å finne en mann som ikke er barnslig med sterke gener og som er en fin farsfigur. En mann som ikke vil ha barn er nok ikke den naturen har skapt oss til å parre oss med ;)

Men vi mennesker har kanskje lært oss å se litt forbi naturens vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, squidboy skrev:

Det er nok mer enn 20 prosent. Skal ikke så mye til å dra damer i norge så lenge man har et pent utseende, bra hygiene og selvtillit , da kommer man langt

De fleste menn har ikke et bra utseende, ikke på samme måte som kvinner. Er nok ikke mer enn rundt 20 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Z.Z skrev:

Hva forventer dere? Vi er ferdige i vesten med denne tåpelige kjønnskranglingen, i tillegg til massiv innvandring. Norske menn har blitt mer barnslige og uansvarlige, nettopp på grunn av den radikale nyfeminismen som ønsker mest kontroll til kvinnen, og helst fullstendig styring. Da får du resultatet. Menn blir mer skeptiske til kvinner, og kvinner blir mer skeptiske til menn. En fryktelig ond sirkel som vi alle vil lide under i lengden. Hva med å bevare den skandinaviske identitet med respekt for begge kjønnsparter? I stedet er det andre folk og ideologier som tar over, sakte men sikkert. Hvordan skal dette gagne oss positivt?

Beste posten så langt. Bra skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dette handler like mye om kvinner PG menn. Men "kampanjene" for å få flere kvinner til å få barn tidligere, og feks som studenter, bør rettes mot gutta også.

Anonymkode: 901f3...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hocane skrev:

De fleste menn har ikke et bra utseende, ikke på samme måte som kvinner. Er nok ikke mer enn rundt 20 %.

Det tror jeg ingenting på, i min vennekrets og mitt miljø er det få menn som ikke er tiltrekkende. Alle har noe bra med seg og ingen har problemer med å "ordne seg noe". Bare til å ta tak i livet sitt om man ikke har draget :) Sier ikke at du ikke har det, men den der 20 prosenten du snakker om var litt drøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må da få lov til å ikke få barn hvis de ikke vil? Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig for andre at folk får barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er provoserende med den artikkelen, det er jo bare fakta. Menn er patetiske og dødkjedelige digre unger, der det tristeste av alt er at de liksom er stolt over at de ikke vil en dritt i livet sitt utover å henge rundt med kompiser og en ellers "shallow lifestyle" av kompisturer og dritt de kan kaste bort penger på. Vår generasjon av menn er uten tvil den minst tiltrekkende "mannen" som noensinne har eksistert, for den mannen er milevis fra å være MANN. De er for sure kjerringer å regne. 

Anonymkode: d7f1a...0c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...