Gå til innhold

Narkomane ødelegger livet mitt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sikker på at dette var en trolletråd, men det er tydelig at ts ikke er helt i lodd. 

Anonymkode: b7267...0df

Skrevet

Ditt problem at du har bosatt deg i et "dårlig" strøk med narkomane.

Du burde kanskje betalt litt mer for et annet strøk? 

Hadde du ikke råd til noe bedre? Synd. :P

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Sugemerke skrev:

Psykoser kan behandles, så jeg anbefaler TS å kontakte lege. 

Morsomt at du nevner det, jeg er ts og har hatt mye med narkomane og psykosepasienter å gjøre- de fleste psykotiske kan OVERHODET ikke behandles.  Morsomt du tror at JEG som er tvunget til å jobbe med psykotiske og narkomane er psykotisk. Morsomt hva dere lekfolk får ut av livet.

Anonymkode: 78a2c...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hadley skrev:

Ditt problem at du har bosatt deg i et "dårlig" strøk med narkomane.

Du burde kanskje betalt litt mer for et annet strøk? 

Hadde du ikke råd til noe bedre? Synd. :P

Jeg bodde i et dyrt strøk før- like stort problem der.

De er tiltrukket både til dyre hus av naturlige årsaker og til tettbygde strøk. 

Det jeg bommet på var hvor bortgjemt, jeg så egentlig etter noe myyyyyye mer bortgjemt da jeg er uhyre privat person.

Gjest NotNaomi
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg synes sykdommen de har er at de er frekke!!!!! Alle sliter overalt, er ikke noenting mer synd på narkomane. Feks kreftpasienter - ikke like synd på de ifølge folk flest og folk går ikke rundt og elsker kreftpasienter og opphøyer de til å være så søte og bla bla: men narkomane er liksom verdens mest høyverdige sykdom.

Dere er hjernevasket av SLUM mafia som tjener milliarder på å opphøye narkomani til en edel søt sykdom. Selvfølgelig har de sin egen propaganda med ditt og datt om hvor søte narkiser er. 

Jeg er lei!

Du. Folk flest har sympati og empati med alvorlig yke mennesker. Alt du mener om andre gjenspeiler noe i deg selv. Tenk litt over det. Jeg ironiserer litt mye,og mulig det ikke når inn. Når du hater noen,så er det noe i deg selv du hater,tro meg. Hadde vi alle skjønt det,så ville nok livett blitt litt mer oppklarende. Jeg elsker naive mennesker. De besitter en god samvittighet :-) Vi speiler oss i hverandre. Blant de klokeste jeg kjenner ,er de som sliter,eller har slitt hardt med noe. De ser ting i perspektiv. Men jeg har ofte opplevd at alkoholikere hater narkomane og omvendt. Men hatet er mot dem selv. Sånn egentlig .

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 0 dømmende til vanlig, men når folk utvikler en hobbi for å dope seg som vi har sprøyterom på utsiden av akkurat min leilighet så blir jeg veldig lei. Det er folk som runker her midt på natta; skriker hver eneste natt og slår og denger løs på dører. Da vill jeg gjerne få statstøtte av kommunen hvis min gate er stedet folk skal gjøre fra seg sin private gratis terapitimer.

Hvis du er så sinna på narkomane, hvorfor bosetter du deg rett innenfor et sprøyterom? 

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt du tror at JEG som er tvunget til å jobbe med psykotiske og narkomane er psykotisk.

Hvordan er du tvunget til å jobbe med psykotiske og narkomane? Dersom du er tvangsinnlagt med de så kalles det behandling, ikke jobb.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du nevner det, jeg er ts og har hatt mye med narkomane og psykosepasienter å gjøre- de fleste psykotiske kan OVERHODET ikke behandles.  Morsomt du tror at JEG som er tvunget til å jobbe med psykotiske og narkomane er psykotisk. Morsomt hva dere lekfolk får ut av livet.

Eh, jo psykoser kan behandles og man kan bli helt frisk. Det morsomme her er jo at du gang på gang motsier faglitteratur. Eller mener du kanskje at du er litteraturen overlegen? 

Gjest Sugemerke
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du tror jeg er lekfolk. ;) 

Skrevet
På 15.5.2017 den 1.24, AnonymBruker skrev:

I mitt gamle nabolag ødela dooselgere og kriminelle og trygdede livskvaliteten, og i mitt nye nabolag er det AKKURAT det samme!!!! 

Øh? Hvordan kan en stakkars trygdet person ødelegge livskvaliteten DIN? Plager det deg å tenke på at de bor i nabolaget, så mye at det ødelegger livskvaliten din? Trygdede er som alle andre, f.eks. småbarnsfamilier o.l.

Skrevet

Jeg får null sympati for deg ts. Herregud, blir satt ut over hvor ufyselig du fremstår. Istedenfor å kjefte og smelle, så flytt da. Er det kommunal bolig du bor i, så kan du ikke forvente så mye mer. Vanlig at narkomane bor der Kanskje du bør sjekke ut litt mer neste gang du flytter.

Så bør du klare å svare folk på en litt bedre måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg TS, har tidligere hatt naboer som var narkomane. Høy musikk til enhver tid og mye bråk. Dette var i et dyrt område. 

Jeg har null sympati med narkomane. De er ustabile, senger løs på ting og betaler ikke for seg på bussen, t bane og tog. Greit man tar noen feile valg men det går an å komme seg ut av det.

All min støtte til deg TS.

Anonymkode: 73dda...8f0

AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, May 16, 2017 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig enig med deg TS, har tidligere hatt naboer som var narkomane. Høy musikk til enhver tid og mye bråk. Dette var i et dyrt område. 

Jeg har null sympati med narkomane. De er ustabile, senger løs på ting og betaler ikke for seg på bussen, t bane og tog. Greit man tar noen feile valg men det går an å komme seg ut av det.

All min støtte til deg TS.

Anonymkode: 73dda...8f0

Hvordan går det an å komme å seg ut av det mener du? Bare å ta seg sammen? Du er nok en dømmende person som himler med øynene og tenker "åh det er jo bare å ta seg sammen liksom" Tror du narkomane vil være narkomane og leve et sånt liv? Nei. Du er ikke narkoman og aner ingenting om det, og hvor avhengig man blir. Da er det ikke bare å slutte. Du tror vel sikkert at alkoholikere liker å ha det sånn og det er jo bare å slutte å drikke liksom.

Anonymkode: 6f393...91e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...