Gå til innhold

Narkomane ødelegger livet mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor du bor ts, hørtes ikke hyggelig ut...

Anonymkode: e7f90...954

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Frukthage skrev:

Jeg kan forsåvidt ikke se at noen ønsker deg død. Kanskje det er du som sender ut "mixed message" her?😳

Klarer du ikke lese inn evalenas hentydninger og fylle inn teksten med mettet ekstratillegg av onde meninger?

det heter for å lese mellom linjene.

Anonymkode: 78a2c...297

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor du bor ts, hørtes ikke hyggelig ut...

Nei det er omtrent twin peaks møter svenskeskauen ved russergrensen etter interne stridigheter førte til  landsbyens ritualmord av unge jomfruer nr 23.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 0 dømmende til vanlig, men når folk utvikler en hobbi for å dope seg som vi har sprøyterom på utsiden av akkurat min leilighet så blir jeg veldig lei. Det er folk som runker her midt på natta; skriker hver eneste natt og slår og denger løs på dører. Da vill jeg gjerne få statstøtte av kommunen hvis min gate er stedet folk skal gjøre fra seg sin private gratis terapitimer.

Jeg hadde aldri klart å bo sånn, hvis det du skriver stemmer. Hadde ikke klart å sove, og trodd de fleste ville vært redd hvis folk denger rundt på dører på natta, ruser seg osv. Nei, flytt ts!

Bor du i kommunal bolig?

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er omtrent twin peaks møter svenskeskauen ved russergrensen etter interne stridigheter førte til  landsbyens ritualmord av unge jomfruer nr 23.

Sikker på at du ikke er en som bruker dop selv ts...

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Frukthage skrev:

Jeg kan forsåvidt ikke se at noen ønsker deg død. Kanskje det er du som sender ut "mixed message" her?😳

Lurer helt ærlig på om TS har røyka sokka sine....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri klart å bo sånn, hvis det du skriver stemmer. Hadde ikke klart å sove, og trodd de fleste ville vært redd hvis folk denger rundt på dører på natta, ruser seg osv. Nei, flytt ts!

Bor du i kommunal bolig?

Nei. Aldri bodd i det heller. Var like ille forrige sted jeg bodde, og det var i et såkalt trygt nabolag. Noen folk elsker å plage andre. Heldigvis finnes det enkelte hyggelige, men ikke sett noen på leeeeeenge.

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke er en som bruker dop selv ts...

Ja det er jeg faktisk ganske sikker på. Pleier å legge merke til alt jeg spiser og drikker i løpet av en dag også faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Chibi skrev:

Lurer helt ærlig på om TS har røyka sokka sine....

Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Aldri bodd i det heller. Var like ille forrige sted jeg bodde, og det var i et såkalt trygt nabolag. Noen folk elsker å plage andre. Heldigvis finnes det enkelte hyggelige, men ikke sett noen på leeeeeenge.

Er det bråk der nå? Hver natt? Reagerer andre naboer også? Er det i en stor/mindre by/tettsted?

Hvordan kan de bo der hvis det ikke er kommunal bolig? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:regler:

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hva i huleste. Tror jeg ville hatt narkomane til naboer framfor Ts.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bråk der nå? Hver natt? Reagerer andre naboer også? Er det i en stor/mindre by/tettsted?

Hvordan kan de bo der hvis det ikke er kommunal bolig? 

Det går i perioder, jeg har bodd her lite, en periode etter jeg flyttet inn var det hver natt,  men nå tar jeg bilder av uvedkommende og roper til de om de plager meg. Fordi jeg ble drittlei uvedkommende.

Det er ofte stille også, men nå har det vært vårslepp narkomane.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Skulle tro du har sniffa tørka klorin slik som du skriver. Her på KG skriver man Bokmål eller Nynorsk. Dersom du ikke føler for å bruke en av de to, så kan du fint skrive på Dansk, Svensk eller Engelsk uten å bryte reglene. 
Det du skriver, hva det går under aner jeg ikke, men det er ikke lov. :regler:

Henviser du til samfunnssynet h*n skriver om, eller hvordan hun faktisk skriver? :) Hvis det er det sistnevnte du viser til, skjønner jeg hva du mener, men er av den oppfatning at dette ikke er noe å kommentere i negativ forstand.

Hva hvis TS lider av sterk dysleksi? Da skriver h*n i så fall kjempegodt :)

Endret av Frukthage
Endret "hun" til "h*n"
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Ja hvorfor ikke det. Kanskje du kan feste med de og bli kammis og få aids tom. Yeay!!!!

Skrevet

Det går i perioder, jeg har bodd her lite, en periode etter jeg flyttet inn var det hver natt,  men nå tar jeg bilder av uvedkommende og roper til de om de plager meg. Fordi jeg ble drittlei uvedkommende.

Det er ofte stille også, men nå har det vært vårslepp narkomane.

Men TS, hvis det virkelig er slik at noen (uavhengig av hvem de er) har et sjenerende støynivå; hvorfor ringer du ikke bare politiet?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Eller hvorfor ikke gå For en panikkpsykose og ambulanse til nærmeste psykiatrisk med ingen puls overhodet og rave -tore i sølvfrakk med frådende kjeft som en ulv FRISKT i minne.

takk gud egentlig for at du tok frem lsd lakken fra essie for å lettere gli inn i miljøet akkurat den velsignede natten med månelyset forbå inspirere dere.

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor ikke det. Kanskje du kan feste med de og bli kammis og få aids tom. Yeay!!!!

Hm. Aggresjonsnivået ditt er langt over grensen til hva jeg syns er betryggende. For å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Frukthage skrev:

Men TS, hvis det virkelig er slik at noen (uavhengig av hvem de er) har et sjenerende støynivå; hvorfor ringer du ikke bare politiet?

Jeg ringer jo kun nødnr om noem plager og truer. Det de gjør er å irritere meg igjel.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Hm. Aggresjonsnivået ditt er langt over grensen til hva jeg syns er betryggende. For å si det sånn.

Morsomt at du nevner det. En kar fra videregåendeklassen min han ville feste med dem narkomane- fant bilder på face av de narkomane og han navmannen fravideregående omtrent badende i blod. Hvis han fremdeles lever da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...