Gå til innhold

Narkomane ødelegger livet mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mitt gamle nabolag ødela dooselgere og kriminelle og trygdede livskvaliteten, og i mitt nye nabolag er det AKKURAT det samme!!!! 

Der jeg bodde før hadde vi alarmer med kamera i hvert rom og spesiallåser og kamera utenfor inngangsdøren- det hjalp overhodet ikke på trygghetsfølelsen pga frekke ustabile kriminelle forsøkte innbrudd ca 9 ganger.

I mitt nye nabolag tenkte jeg at tettere bebyggelse ville øke trygghetsfølelsen min; men nå bosetter narkomane seg på den kommunale lekeplassen like ved!!!! Vet ikke om den er kommunal engang, det står faktisk skilt med privat område.

Håper snart på en overdosebølge her til lands- det koster meg faktisk all livskvalitet og livsglede at staten på død og liv skal holde liv i de narkomane og påstå at narkiser er dypere snillere mennesker enn andre folk!!!!

De ødelegger livskvaliteten min!

Jeg blir faktisk redd av junkier!

Anonymkode: 78a2c...297

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du HÅPER på en overdosebølge? Du er klar over at dette er mennesker som ikke har det så greit, eller? At de har familie og venner, sånn som deg? 

Anonymkode: a2ace...d39

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du HÅPER på en overdosebølge? Du er klar over at dette er mennesker som ikke har det så greit, eller? At de har familie og venner, sånn som deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hater de uansett hvem de er eller hva de gjør, jeg synes de er totalt jævlige folk. Manipulerende og kvalme og alt feil med de. Det gjelder de som selger de faenskapet også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sjekka du ikke mer hvilke type miljø du flyttet til før du flyttet sist?

Tror du ellers bør gå inn i deg selv. Det nytter ikke å være redd, selv om jeg skjønner deg. Hadde ikke likt å bo ved siden av ustabile rusmisbrukere. Men de er også mennesker. Kanskje du skal begynne å se på de med nye øyne og at de da også vil se på deg med nye øyne? Når du ,øter folk med forakt, frykt , redsel og dømmende karakteristikker, vil de ofte sense det.

Hvis du har problemer med innbrudd, folk som er kjipe mot deg på den ene eller andre måten, bør du ringe politiet, og hvis dette er noe som skjer ofte, får du flytte igjen, til et område du VET er mer va du søker.

Anonymkode: e7f90...954

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hater de uansett hvem de er eller hva de gjør, jeg synes de er totalt jævlige folk. Manipulerende og kvalme og alt feil med de. Det gjelder de som selger de faenskapet også.

Okey, jeg vet ikke om du var ute etter sympati eller whatever, men du mistet hvertfall all sympati herfra. Du virker ganske jævlig selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flytt da.

Anonymkode: edb11...fa1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt da.

For infonewsflash så er det 45 millioner narkomane i verden. FØRSTE JEG VURDERTE I 1998 var å flytte på en øy på vestlandet for å komme meg vekk fra narkiser!

Hva tror du jeg fant på den utvalgte øya etter fest på samfunnslokale? 

Riktig svar: e hoder og ravere! 

Og folk proppet til randen med amfetamin.

AnonymBruker
Skrevet

Se på den overskriften din ts. Synes du virkelig du kan gi en gruppe ( som er full av svært forskjellige folk ), skylda for at de ødelegger livet ditt? 

Du har jo så mye forakt for de at det må lyyyse lang vei...og den karmaen ifra deg går tilbake på deg selv...........

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sjekka du ikke mer hvilke type miljø du flyttet til før du flyttet sist?

Tror du ellers bør gå inn i deg selv. Det nytter ikke å være redd, selv om jeg skjønner deg. Hadde ikke likt å bo ved siden av ustabile rusmisbrukere. Men de er også mennesker. Kanskje du skal begynne å se på de med nye øyne og at de da også vil se på deg med nye øyne? Når du ,øter folk med forakt, frykt , redsel og dømmende karakteristikker, vil de ofte sense det.

Hvis du har problemer med innbrudd, folk som er kjipe mot deg på den ene eller andre måten, bør du ringe politiet, og hvis dette er noe som skjer ofte, får du flytte igjen, til et område du VET er mer va du søker.

Riktig. 

Har alarmer og ditt og datt men jeg er bare LEI de!!!! 

E hoder syrehuer og mongo folk som trur lykken i livet er jointer på fester og kolalars som har blåst ut sin egen hjerne på teit såkalt kola - og de er DUMME.

Jeg hater de og har brutt med alle drittunger såkalte x venner pga de var teite narkohorer og nå har jeg allergi mot alle de.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For infonewsflash så er det 45 millioner narkomane i verden. FØRSTE JEG VURDERTE I 1998 var å flytte på en øy på vestlandet for å komme meg vekk fra narkiser!

Hva tror du jeg fant på den utvalgte øya etter fest på samfunnslokale? 

Riktig svar: e hoder og ravere! 

Og folk proppet til randen med amfetamin.

Når du tydeligvis tiltrekker deg så mange narkomane, må det kanskje være noe i deg selv du bør jobbe med?

Du tar jo med deg nissen på lasset uansett hvor du flytter...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se på den overskriften din ts. Synes du virkelig du kan gi en gruppe ( som er full av svært forskjellige folk ), skylda for at de ødelegger livet ditt? 

Du har jo så mye forakt for de at det må lyyyse lang vei...og den karmaen ifra deg går tilbake på deg selv...........

Ja og det har jeg 100 bibler med bevisgrunnlage for!!!! De er frekke!!! Og jeg alle narkoer er uvenner.

AnonymBruker
Skrevet

Når du tydeligvis tiltrekker deg så mange narkomane, må det kanskje være noe i deg selv du bør jobbe med?

Du tar jo med deg nissen på lasset uansett hvor du flytter...

😍

Skrevet

Du får ingen sympati fra meg, TS. Du får flytte eller starte denne overdosebølgen som du håper kommer. Lykke til, håper du er først over startstreken.

Så ufyselig du er :murvegg:

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er sint, men ordbruken din er litt hard, da du må huske på at mange at mange narkomane er folk som sikkert har hatt et veldig tøft liv, og tatt den lette veien ut. Uansett er det forferdelig irriterende og frustrerende, ikke minnst, med naboer som bråker om natta. Har vært innom et par ganske bråkete naboer igjennom, dog det er langt ifra dette her. Husregler skal man godta, men mest sannsynlig driter vel kanskje de mest kriminelle i husregler, for alt jeg vet. Jeg tror alternativet er å flytte ut.

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og det har jeg 100 bibler med bevisgrunnlage for!!!! De er frekke!!! Og jeg alle narkoer er uvenner.

Kanskje ikke så lurt å bli uvenner med dem, akkurat, iom at man kanskje ikke vet hvor man har dem. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, EvaLena skrev:

Du får ingen sympati fra meg, TS. Du får flytte eller starte denne overdosebølgen som du håper kommer. Lykke til, håper du er først over startstreken.

Så ufyselig du er :murvegg:

Det er ganske drøyt å ønske meg DØDA FORDI jeg haaaaater narkomane; din lille tale fra din mor hjertegodstemme falt somehow BRÅTT på stengrunn.

skidzofreni er ikke veldig sjarmerende: du kan google mixed message og vær klar over at om du behandler barna dine med doble psykologiske signaler er de totalvraket for resten av livet. 

Walk the talk heter det.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Kanskje ikke så lurt å bli uvenner med dem, akkurat, iom at man kanskje ikke vet hvor man har dem. 

Jeg er 0 dømmende til vanlig, men når folk utvikler en hobbi for å dope seg som vi har sprøyterom på utsiden av akkurat min leilighet så blir jeg veldig lei. Det er folk som runker her midt på natta; skriker hver eneste natt og slår og denger løs på dører. Da vill jeg gjerne få statstøtte av kommunen hvis min gate er stedet folk skal gjøre fra seg sin private gratis terapitimer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske drøyt å ønske meg DØDA FORDI jeg haaaaater narkomane; din lille tale fra din mor hjertegodstemme falt somehow BRÅTT på stengrunn.

skidzofreni er ikke veldig sjarmerende: du kan google mixed message og vær klar over at om du behandler barna dine med doble psykologiske signaler er de totalvraket for resten av livet. 

Walk the talk heter det.

Hva...?

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Walk the talk heter det.

Jeg kan forsåvidt ikke se at noen ønsker deg død. Kanskje det er du som sender ut "mixed message" her?😳

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...