Gå til innhold

Kunne dere tenkt dere å pult disse veltrente menneskene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg synes det er mer attraktivt med mer fett på kroppen. Også blir innlegget hennes ganske tåpelig, for det er jo ikke sunt å ha så lav fettprosent som de to har. Og kostholdsrådene hennes var også ganske på trynet.

Anonymkode: 05297...08e

ENig. Totalt på trynet

Anonymkode: cbda2...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har finere sixpack enn han👍🏻 Mindre hårete også. Eller er det lyset som gjør han så hårete?

Synes ikke det er fint når damene har så tydelig sixpack. Det blir alt for mandig. 

Jeg hadde ikke sagt nei til sex hvis jeg var singel. Hadde tatt de begge. Trekant. Eller kanskje firkant med dama mi. Hun hadde ikke takket nei hun heller. Det er jeg sikker på.

 

Det er jo håret som gjør den overkroppen litt deilig - prikken over i'en :P 

Anonymkode: 7bc86...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel ikke supersunne kropper det heller, iallefall ikke hennes. Alt for lav fettprosent. 

Jeg har en sixpack i senga hver natt og tenner selvsagt på den. Men jeg må si jeg foretrekker periodene der han spiser mye og har litt fett på kroppen (altså fortsatt sixpack og ikke feit, men ikke helt rippa heller). 

Oog så er jeg veldig fornøyd med at han ikke er en slik en som ikke spiser noe som ikke er nyttig. Her går det i burger, pizza, sjokolade og øl, i tillegg til fisk, grønnsaker, ris og kylling hver uke. Hadde aldri taklet å bo med et menneske som lever for sunn mat og trening.

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo håret som gjør den overkroppen litt deilig - prikken over i'en :P 

Anonymkode: 7bc86...336

Litt hår på brystet og liten veiviser er 👍🏻 men ikke hele magen er noe særlig synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bootyhunter skrev:

Litt hår på brystet og liten veiviser er 👍🏻 men ikke hele magen er noe særlig synes jeg. 

Hver sin smak :PVeldig bra på bildet. Men settingen er sykt klein og det sier litt om personligheten, så jeg hadde nok skygget unna.

Anonymkode: 7bc86...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg syns ikke slikt er noe sexy. Veldig imponerende arbeid, men ikke tennende for meg. Blir for hardt og klumpete. Syns "vanlige" menn er mye deiligere. Altså de med fysisk arbeid som liker å gå til fjells - ikke de som bruker timesvis daglig på et treningssenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...