Gå til innhold

Kunne dere tenkt dere å pult disse veltrente menneskene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kroppene var absolutt fine, og hadde glatt pult dem om jeg fikk sjansen, men når det er sagt så har jeg ellers lite til overs for helsenazister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Rotemor skrev:

Folk må få leve som de vil. Jeg velger å la være å dømme folk for bruk av tiden deres. Men i lengden vil eg likevel tror at et menneske som leser en bok i uken er en mer interessant person enn en som bruker tilsvarende mye tid på å bygge sin egen kropp. Folk er mer enn kroppen sin....

Ironien ;)

Anonymkode: 28763...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ironien ;)

Anonymkode: 28763...dd2

Nei, jeg må få ha preferanser uten at jeg dømmer av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, heller et liv som aseksuell eller en natt med en av de to.

Anonymkode: aac46...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke slike kropper er noe fint. 

Hver sin smak, men foretrekker en mann som er litt mer avslappet rundt det med trening og kosthold. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ari Loys

Trening er for folk som må kompensere for dårlige gener, noe Maria "Butterface" Høili er et opplagt eksempel på.

Endret av Ari Loys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://mariahoili.blogg.no/1493372575_hvorfor_finner_vi_p_unnskyldninger_som_rettferdiggjr_usunne_kropper.html

Her ser dere bildet av en veltrent mann og kvinne med perfekte sixpacker. Jeg som mann synes jo denne dama ser dritdeilig ut. Og hun har helt rett, at det er tull at man hyller cellulitter og ekstra flesk på kroppen. Alle har tid til å sette av en halvtime hver dag til trening og droppe søppelmaten.

Anonymkode: 4a2a9...4fc

Cellulitter er ikke tegn på en usunn kropp. Kvinner i alle vektklasser kan ha cellulitter. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Liker myke damekropper..

Dessuten er damer som ikke kan overspise hjemmelaget pizza i blandt avtennende i seg selv.

(Etter mine preferanser....... Just in case)

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er rastistisk, uutdannet, og har et slikt magert rynkete fjes. Han fyren er virker heller ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen. Ville ikke ligget med noen av dem. Men det må være behagelig å være så rik...Samtidig fremstår hun som en nåtidens Marie Antoinette ("hvis de ikke har brød, hvorfor kan de ikke spise kake?") Der hun gnåler i vei om supermat, økologisk, og at alle må trene...Noen må faktisk jobb, har i råd til å ansette barnepiker mens de forer ortoreksien sin. Og nei, jeg er ikke overvektig selv. Jeg trener daglig og spiser sunt, men jeg innser at ikke alle har anledning/tid/økonomi til det+at de har viktigere ting å tenke på. 

Anonymkode: 2f01f...e25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente og trente.. de er sikkert i kjempeform, men estetisk synes jeg de begge mangler ganske mye for å kunne kalles perfekt. Jeg kaller det der "trene bare for å trene-kropp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker mer de som har en beskyttelse der de ikke viser alt, hun er for definert/hard og mager. Har jo ingen mykhet...

Anonymkode: 25404...50d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S: Hun snakker om sunnhet. Hun ser ikke sunn ut...

Nå liker jeg ikke å henge ut noen, aner ikke vem dama er, men følte bare for å kommentere at det blir litt merkelig når hun snakker om sunnhet...

Anonymkode: 25404...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett utseende, så er mange skrivefeil avtennende..

Anonymkode: 2de8f...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, liker litt muskler. Sånne kropper blir for voldsomme for meg.

Anonymkode: d612c...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av dem to er noe attraktive i mine øyne. Litt muskler er pent, men ikke det greine der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://mariahoili.blogg.no/1493372575_hvorfor_finner_vi_p_unnskyldninger_som_rettferdiggjr_usunne_kropper.html

Her ser dere bildet av en veltrent mann og kvinne med perfekte sixpacker. Jeg som mann synes jo denne dama ser dritdeilig ut. Og hun har helt rett, at det er tull at man hyller cellulitter og ekstra flesk på kroppen. Alle har tid til å sette av en halvtime hver dag til trening og droppe søppelmaten.

Anonymkode: 4a2a9...4fc

Jeg veide i dag tidlig 52,2 kg. Jeg spiser relativt sunt, og trener  2-4 ganger i uka+turer. Likevel har jeg en del cellulitter på rumpa. Cellulitter trenger ikke nødvendigvis ha noe med et usunt kosthold å gjøre! 

Anonymkode: 5238d...824

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...