Gå til innhold

Hva er greia med vippeextensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som har den typen som ser ut som falske vipperemser av billigste type man får kjøpt på HM, hvorfor kjøper dere heller ikke bare et lass av de billig på Ebay?  De sitter jo på uansett i noen dager, og koster en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.4.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev:

For meg er det lengden som gjør at det ikke ser pent ut, de jeg legger merke til har så lange at de når nesten opp til øyebrynene. Og det at de kanskje ikke går å setter på nye eller hva man gjør, i tide, slik at det ser glissent ut og litt som om at de "henger" ned i øyene samtidig som de er så fryktelig lange.

Men, dette er noe jeg kunne tenke meg selv, fordi jeg har helt lyse vipper. Men ikke lengre enn mine egne vipper, bare så jeg slipper maskara.

Anonymkode: 8eccf...580

Vippeløft? Det er ganske fint + at de farger det mørkt så du slipper mascara , bøyer vippene så du slipper å bruke vippetang. Det ser faktisk ut som man har eyeliner også. Gjorde ihverfall det på meg. Varer i ca.8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mystix skrev:

De som har den typen som ser ut som falske vipperemser av billigste type man får kjøpt på HM, hvorfor kjøper dere heller ikke bare et lass av de billig på Ebay?  De sitter jo på uansett i noen dager, og koster en brøkdel av prisen.

Hvilke vipperenser er det som sitter på i noen dager av gangen? Trodde man måtte ta sånne av hver kveld? 

Anonymkode: 9cf23...a60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke vipperenser er det som sitter på i noen dager av gangen? Trodde man måtte ta sånne av hver kveld? 

Anonymkode: 9cf23...a60

Nei, hvorfor det?  Jeg kan ha punktvipper i noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev:

For meg er det lengden som gjør at det ikke ser pent ut, de jeg legger merke til har så lange at de når nesten opp til øyebrynene. Og det at de kanskje ikke går å setter på nye eller hva man gjør, i tide, slik at det ser glissent ut og litt som om at de "henger" ned i øyene samtidig som de er så fryktelig lange.

Men, dette er noe jeg kunne tenke meg selv, fordi jeg har helt lyse vipper. Men ikke lengre enn mine egne vipper, bare så jeg slipper maskara.

Anonymkode: 8eccf...580

Du slipper ikke mascara om du har lyse vipper, de synes jo innimellom extensionsene.. Enten må du farge vippene først eller bruke mascara.. ser skikkelig dust ut med lyse vipper innimellom.. Og ja mascaraen sliter på, men bruk ikke vannfast og beregn påfyll av vipper hver tredje uke. Funker for meg, har hatt extensions i no måneder nå.

 

For øvrig er det mange teknikere som setter på altfor lange.. Dette sliter også enormt på de ekte hårene. Hun jeg gikk til først satte på så lange at jeg ikke kunne bruke lesebrillene mine.. Hun nye kommenterte med en gang at de var for lange og tunge og dessuten var jobben dårlig utført.. Lurt å spørre litt rundt etter andres erfaringer, gjerne de som har gått hos flere.

Anonymkode: d6e1e...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror mange ser seg blind på hvordan det ser ut. Lett for å bli mer og mer. Synes mange ser veldig rare ut. Vekt løfting for øyelokkene....

Anonymkode: ce2ae...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...