Gå til innhold

Hva er greia med vippeextensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva man sier, så se jo alle at man har falske vipper. Ser jo bare bimbo ut syns jeg..

Anonymkode: f20bd...31b

Ja man ser det jo, det er jo litt av poenget - hvem er det som gidder å bruke penger på ting for å se helt lik ut? Man ser jo veldig annerledes ut med maskara, fondation og farget hår også (?) 

Anonymkode: 8008c...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.4.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev:

For meg er det lengden som gjør at det ikke ser pent ut, de jeg legger merke til har så lange at de når nesten opp til øyebrynene. Og det at de kanskje ikke går å setter på nye eller hva man gjør, i tide, slik at det ser glissent ut og litt som om at de "henger" ned i øyene samtidig som de er så fryktelig lange.

Men, dette er noe jeg kunne tenke meg selv, fordi jeg har helt lyse vipper. Men ikke lengre enn mine egne vipper, bare så jeg slipper maskara.

Anonymkode: 8eccf...580

Du kan ta permanentfarge på vippene, for eksempel hos frisør. Eller en venn(-inne) kan hjelpe deg. Det holder et par-tre måneder.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/3/2017 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Herregud ro deg ned.. Det er jo ikke værre enn sminke, hårfarge, selvbruning osv? Det er et midlertidig skjønnhetsprodukt (?) Det er da ikke noe i veien med å gjøre det man føler for selv med sin egen kropp, man lever bare en gang. Og jo, det er stygt å  være så blinda av bitterhet/sjalusi/mindreverdighetskomplekser at man blir så hyklerisk som å bruke noen type skjønnhetsprodukter, men kritisere andre, kun pga egne preferanser og sine subjektive meninger. Vil du være et godt menneske og pen innvendig? Prøv å gjør verden til et bedre sted ved å bidra med noe positivt, hjelper veldig lite å sitte på et nettforum og mobbe/rakke ned på noe så simpelt som vippeextensions. Hvis du syntes en slik ting er et problem, så får du prøve å gjøre noe med det, men en ting som ikke hjelper  er å sitte å snakke spydig om en ting noen liker, i håp om at de slutter med det. Ikke rart det er krig i verden. 

Anonymkode: 8008c...192

Om du ikke holder deg til temaet som er FALSKE VIPPER så lag annen tråd!! 

Anonymkode: ed8e5...9a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. april 2017 den 12.13, førstedamen skrev:

Du er nok alene om å mene dette. Det er selvfølgelig finere med mørke vipper som synes, men at forandringen blir stor å det er uvant joda enig. Men folk som ikke bruker mascara eller farger vippene ser jo ut som gollum :fnise:

Og så er det noen som naturlig har mørke øyenvipper, og slipper både farging og maskara. Fint å ikke se ut som Gollum fra naturens side.

Anonymkode: 039db...be5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og så er det noen som naturlig har mørke øyenvipper, og slipper både farging og maskara. Fint å ikke se ut som Gollum fra naturens side.

Anonymkode: 039db...be5

Hvem eller hva er Gollum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Arabella skrev:

Jada, men jeg skriver på tlf. nå.

Ok. Jeg og. ;) 

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg og. ;) 

Anonymkode: 8f241...e85

Takk for opplysningen, forresten. :) Dette gjaldt Gollum.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er kjempe fint. Hvis man ikke tar så mange vipper på så blir det bra. :) 

Poenget med det er hvis noen har korte øyenvipper. ;) 

Anonymkode: 1f936...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Har hatt av og på i masse år. Vippene detter jo like mye av (eller skiftes ut)  uansett om man har vippe extension eller ikke!

Anonymkode: 77a1d...6c0

Jorda,  men det gjør så vippene blir lenger. :) 

Anonymkode: 1f936...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 29.4.2017 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Kan ikke contouring vaskes av? Det er da mye lettere å fjerne enn for eksempel mascara! Contouring bør man bruke hvis man har foundation ellers blir man jo helt flat i ansiktet. Man har naturlige skygger og de blir nesten borte når man smører inn trynet i en farge.

Anonymkode: 77a1d...6c0

Skyggene er jo like mye tilstede med foundation som uten? Sånn siden ansiktet bare har en farge i utgangspunktet 😂 Måtte bare si det.

 

På 29.4.2017 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er skikkelig stygt. Tenker bestandig på øynene til ei ku når jeg står og snakker med en med en med øyenvippeextensions.

4778225385_414a52dba1.jpg

Anonymkode: 7884c...e31

Og jaha? Hva er galt med øynene til denne vakre kua? Sånn seriøst

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2017 at 12:34 PM, AnonymBruker said:

Dere er bare sjalu fordi dere ikke har råd til det selv 😊

Anonymkode: 77a1d...6c0

Nå er ikke jeg TS, men Gud så lyst jeg har til å ligge i en stol i timesvis og få LIMT på ting på øyelokket mitt (spesielt siden jeg har sensitiv hud og øyne). Dritmisunnelig liksom.

Anonymkode: cabdc...464

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest earlgrey

Jeg har hatt det en gang, tok en type som ikke var for lang så syntes det ble veldig pent :) Synes også resten av bolleansiktet mitt virket mindre så det er jo et pluss. Tror ikke jeg kommer til å ta det igjen med det første, da det et herk å få det på (ligge i ro i en og en halv time), bevare dem godt (mht dusj og rens av ansiktet) og at det er ganske dyrt. Jeg brukte det i forbindelse med en lengre ferie og syntes det var helt fantastisk å slippe å tenke på sminke og hudpleie. Så om en skal på backpacking etc. er det noe å vurdere :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er fint om man ikke overdriver. Noen ser jo ut som om de har fått en kost limt på mitt i trynet. Jeg har hatt det selv og var veldig fornøyd, helt til de skulle av igjen og jeg innså at jeg hadde ødelagt mine egne vipper fullstendig. Aldri igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Spyro skrev:

Skyggene er jo like mye tilstede med foundation som uten? Sånn siden ansiktet bare har en farge i utgangspunktet 😂 Måtte bare si det.

 

Og jaha? Hva er galt med øynene til denne vakre kua? Sånn seriøst

Den slipper til og med å male seg rundt øynene. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.5.2017 den 21.10, Arabella skrev:

Du kan ta permanentfarge på vippene, for eksempel hos frisør. Eller en venn(-inne) kan hjelpe deg. Det holder et par-tre måneder.

Det hjelper ikke spesielt om man har veldig korte, tynne eller få vipper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Det hjelper ikke spesielt om man har veldig korte, tynne eller få vipper. 

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint jeg, men alt for dyrt. Pluss at det er gørrkjedelig å ta de på. Hadde det bare vært litt rimeligere hadde jeg gladelig hatt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes også det er fint, men ikke på alle (naturlig 3d vippeextensions er råfint på de fleste, men volumvippene kan se helt klovnete ut på enkelte) Men enig i at det er altfor dyrt! Også må man gjøre det annenhver eller hver tredje uke siden ens egne vippers syklus er på tre uker og faller av og dermed vil extensionen falle av, det blir ca 3500 eller mer i måneden det.... 
Det er MYE å betale for å faktisk ødelegge sine ekte vipper.... Alle som bruker det over tid får mye kortere naturlige vipper, og jeg leste også en kosmetolog og vippeekspert som sa at en risiko også er at de naturlige vippene begynner å vokse bøyd og nedover , fordi vekten av de falske vippene (spesielt volumvipper 5d osv der mange vipper limes på en naturlig vipp) ødelegger hårroten og "bøyer" den oppned ! 
Hadde det kostet 400 kr hadde det kanskje vært mere verdt den risikoen, men egentlig ikke uansett. 
 

Anonymkode: 9cf23...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...