Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun godkjente meg. Det er nok på privat for å ha kontroll over hvem som følger henne ;) Og det trigger jo nysgjerrigheten og skaper følgere. Stille følgere gir jo null penger i kassa. Lurer på hvordan det blir dersom instagram fjerner likes, blir det da antall følgere som gir penger? De som betaler for annonsene må jo vite at de når ut til mennesker og ikke døde, tomme instagram kontoer som bare sender ut spam (finnes mange av disse). 
Vet om flere store youtubere som gjør det samme, at de kontrollerer instagram på denne måten også. Han ene sa noe om at det var for å følge med, for å kunne fange opp "haters" og da kunne blokkere dem med en gang. Noen gjør det for å unngå døde, tomme kontoer som kun brukes til spam. 

Hun godkjenner nok alle. Trikset med privat profil er at man får mange flere følgere. Har man åpen profil kan man se bilder uten å følge. Og de som blir godkjent forblir godkjent helt til de sier noe kritisk eller liker en kritisk kommentar.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det bør da meldes inn til FO. 

Jeg har meldt henne inn til FO mange ganger, det virker ikke som de bryr seg. Dessverre :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen er i full gang med å planlegge tema og detaljer for barnebursdager i oktober, og opplyser at hun er skuffet over å ikke ha blitt gravid.

Åpenbart på leit etter innhold i hverdagen. Om det er en ting barn ikke egner seg til, så er det å være et annet menneskes eneste livsinnhold..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Diamant skrev:

Jeg har meldt henne inn til FO mange ganger, det virker ikke som de bryr seg. Dessverre :(

De ga henne bot på 100 000 på bakgrunn av folk som meldte fra om at hun avholdt konkurranser uten å dele ut premie. Men jeg er enig i at de burde gå langt hardere til verks på hele bølingen. 

https://www.vg.no/rampelys/i/7lAEbo/anna-rasmussen-faar-bot-paa-100000-kroner

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.27, Diamant skrev:

Jeg har meldt henne inn til FO mange ganger, det virker ikke som de bryr seg. Dessverre :(

Trist, for så blir irritert over bloggere som ikke gidder å merke reklame eller noe. De vet de slipper lett unna. Jeg håper Anna får en ny bot på 100 000 kroner, når hun ikke merker reklame 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så flaut!! Under 5k følgere på den nye insta-profilen, som hun kalte toppbloggeren... skift navn, Anna! 

Ble helt ærlig pinlig berørt! Stakkars jente. Kan ikke ha gått helt som forventet dette...?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir skuffa hver gang det dukker opp noe nytt i denne tråden. Hun var yesterday's news for noen år siden nå liksom. Ikke rart "toppbloggeren" driter seg ut igjen, det er flaut og det er imponerende hvor høye tanker det mennesket har om seg selv. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, R730 skrev:

Eyelineren er hvertfall på bærtur 

Den hadde kanskje vært finere om hun ikke bare hadde klint inn ansiktet med foundation... den typen eyelinder-look krever øyeskygge, blush, mascara, highlighter, brownser, MINST! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste blogginnlegg "DETTE REDDER HØSTEN MIN!" Er kun reklame for NA-KD med tilhørende bilder av Annas favorittgensre fra butikken. Hun har nok en gang latt være å merke med reklame/annonse når hun deler blogglenken på facebook og snapchat. Dermed har hun igjen SKJULT REKLAME. Dette begynner å bli mer regelen enn unntaket for Anna Rasmussen. Håper Forbrukertilsynet snart reagerer. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, missfix skrev:

Siste blogginnlegg "DETTE REDDER HØSTEN MIN!" Er kun reklame for NA-KD med tilhørende bilder av Annas favorittgensre fra butikken. Hun har nok en gang latt være å merke med reklame/annonse når hun deler blogglenken på facebook og snapchat. Dermed har hun igjen SKJULT REKLAME. Dette begynner å bli mer regelen enn unntaket for Anna Rasmussen. Håper Forbrukertilsynet snart reagerer. 

Enig, men da må vi huske å tipse.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2019 den 18.46, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det bilde med barna som hun kaller for "Hverdagaøyeblikk" (legg merke til skrivefeilen/dialekt, det er klipp og lim! grøss) virker så smertefullt oppstilt og regissert ut. Tror hun virkelig at vi er så dumme? Det fremstilles som et typisk avslappet bilde fra hverdagen. Når det så tydelig er oppstilt og planlagt. 

Hvem går rundt i en slik fest kjole i hverdagen?
Hvilket skolebarn sitter der med éi bok for å gjøre lekser? Hvor er sekken og alle andre tingene som ofte er til stede under leksejobbing? 
Hvem kler på barna matchende klær i hverdagen? Selv ned til sokkene er matchet! Altså.. det er så unormalt som du får det. Ja små barn kan lett gå i samme antrekk nå og da, men hver dag, hele tiden, til alle bilder? Ikke normalt i det hele tatt. Det er perfeksjonisme på det sykeste. 

Altså, hvor dum tror hun vi egentlig er? Hun skriver jo "mine bilder er ofte fine og oppstilt, men barna mine er på ingen måte mindre krevende eller lettere å oppdra enn noen andre barn" Kilde https://www.instagram.com/p/B2zIt-pIIQxMLzuPRKeuSnvx3-Gd7uLUOHPP1U0/ (også lagt ut på snapchat) skriver hun... til et bilde som er tydelig oppstilt som skal vise en situasjon hvor hun gjør lekser med et barn og de to andre leke slåss i sofaen og det er liksom normalt i hverdagen (noe det sikkert er, men bilde er ikke ekte!) 🙄 

Jeg gjør

De kler seg om med en gang de kommer hjem fra bh og bsk (har ikke SFO)

Er ikke perfeksjonist er bare en rutine vi har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste blogginnlegg er reklame med uttallige annonselenker (30stk) for ulike barneprodukter. Alt fra klær til vognutstyr. Så klart er ikke dette merket som reklame/annonse på hverken facebook eller snapchat hvor hun deler blogglenken. Tips sendt Forbrukertilsynet. Håper andre også tipser. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke gravid enda?

Så allerede før hun er det så er det clicksbates om navn, kjønn, utstyr osv???

Sier alt om hvor patetisk hun er blitt. En ny baby er det ENESTE som kan gi henne klikk en stakket stund til. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Clara80 skrev:

Hun er ikke gravid enda?

Så allerede før hun er det så er det clicksbates om navn, kjønn, utstyr osv???

Sier alt om hvor patetisk hun er blitt. En ny baby er det ENESTE som kan gi henne klikk en stakket stund til. 

Det er virkelig helt tragisk!!🙈 Få deg heller en utdannelse jente

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clara80 skrev:

Hun er ikke gravid enda?

Så allerede før hun er det så er det clicksbates om navn, kjønn, utstyr osv???

Sier alt om hvor patetisk hun er blitt. En ny baby er det ENESTE som kan gi henne klikk en stakket stund til. 

Det er da virkelig helt spesielt dette med både Anna og Mette Ask. Det er temmelig vilt at følgerne får være med under dyna på denne måten.

Opplegget er som følger:

1.De har bestemt seg for at de vil lage barn.

2.De har begynt å prøve å lage barn. 

3.Bloggeren har eggløsning. 

4.Det ble ikke barn denne gangen. 

5.Det opplyses om at ny eggløsning er ca den x/xx.

6.Prøver på nytt. 

7.Graviditetstest på "direkten" osv. 

Ser de ikke selv hvor sinnssykt dette er? Her deles velvillig det mest private i parforholdet og i livet, uten at det nøles.

Det er liksom en selvfølge at følgerne blir med på denne prosessen! Galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det galskap, men det er nok tanken på mange følgere og penger som driver dem til denne utleveringen på noe som er det mest private som finnes. Vanvittig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Og når de får det fjerde barnet, for det gjør de vel før eller siden, så tipper jeg det går max et par år før skillsmissen er realitet. Det går en slags magisk grense ved fire barn. Det er få som får fler enn det. Dette er siste krampetak for å prøve å fylle hverdag og ikke minst blogg med noe innhold. Og når siste melkeskvett av dette fjernsyndramaet er presset ut så tviler jeg på at de to er et par. Da vil hun nok ha friheten sin tilbake.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...