Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Tror ikke det er lenge siden Anna skrev at hun vet akkurat hvordan ufrivillig barnløse har det, siden hun ble ufrivillig gravid med eldste. Noe om at hun må da få lov til å dele bilder av barna selv om ufrivillig gravide kunne bli lei seg blabla. 

 

Det der er det latterligste og frekkeste jeg har hørt. Fy faen for en sammenligning. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Tror ikke det er lenge siden Anna skrev at hun vet akkurat hvordan ufrivillig barnløse har det, siden hun ble ufrivillig gravid med eldste. Noe om at hun må da få lov til å dele bilder av barna selv om ufrivillig gravide kunne bli lei seg blabla. 

 

Jeg leste det innlegget og hun fikk gjennomgå på face at hun ikke måtte sammenligne de to situajsonen fordi det var ikke det samme. Selv så reagerte jeg på ordvalgene å formuleringen av hele innlegget.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Hun burde faktisk egentlig ha gitt seg på topp (som f.eks Linnéa Myhre gjorde) og prøvd å få til noe annet spennende når hun faktisk var populær og hadde mange følgere. Nå er det for sent, for hvem vil samarbeide med ho nå? Ingen bryr seg om henne og hun er gått ut på dato. Bloggen er vært dørgende kjedelig de siste årene:Gjesp:

Synd, for hun er fortsatt ung og kunne fått til mye bra om hun bare gadd, for du kan ikke leve av bloggen resten av livet. Hun har jo ingen backup plan, så hun vil kunne prøve å få leve av bloggen så lenge hun klarer. Helr til hun MÅ finne på noe nytt å gjøre. 

I stedet har hun ruinert sin egen karriere på et nesten imponerende vis.

Hun var jo en av de største store profilene i Bloggerne, men ødela alt ved å sende inn sextape til TV2, som de i sin tur var idiotiske nok til å sende, hvorpå Anna hevdet tapen ble klippet sånn av produksjonen. (Eller noe sånt).

Ferdig i Bloggerne. Fikk æren av å bli med i Skal Vi danse, "flyttet" med familien til Oslo, TV2 ordnet leilighet som ikke var bra nok, de fikk ny leilighet, før hun trakk seg fra hele greia. Lurer på hva det kostet TV2 av ressurser? Bot for falske konkurranser. Hang ut en liten kakebaker offentlig. Navnet Anna Rasmussen gir en dårlig assosiasjon.

Nå kommer hun snart med ny bok, utgitt av selveste Gyldendal, gudene vet hvem som vil kjøpe den. Den nye Instagramkontoen Toppbloggeren har ikke mer enn 4000 følgere, noe som gir en pekepinn om hvor populær AR er pr. i dag.

Det har gått fort nedover, og det er hennes egen feil. Nå var hun vel inne på tanken om å studere, men velger å prøve å puste nytt liv i karrieren ved å få et nytt barn. Håper det er som nevnt tidligere her, at hun egentlig ikke planlegger ny baby, men later som for å øke interessen. Vi kan vel ane den massive utleveringen som vil følge, trenger ikke gå lenger enn til Villa Paprika for å se hvilke groteske dimensjoner eksponeringen av slike kjærlighetsbarn kan ta. 

Nå vil hun muligens bli gravid, og det har så langt ikke lyktes.

Kanskje har hun fått de barna hun skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Veslefrikk skrev (På 30.9.2019 den 15.32):

Litt komisk at du sammenligner med akkurat jenta i Cubusreklamen, for «alle» vet jo at det er datteren til Stian Blipp. Så alle vet hva hun heter, når hun er født osv osv 😅😂. Men jeg skjønner hva du vil frem til og er helt enig med deg 👍🏻

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke hun som var ferdig med Instagram da? Hennes handlinger gir ikke i mye meninger må jeg bare si.

Endret av Uglesjel
Manglet et ord
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Uglesjel skrev:

Var det ikke hun som var ferdig med Instagram da? Hennes handlinger gir ikke i mye meninger må jeg bare si.

Kan ikke stole på den jenta. Hun skulle jo gi seg som blogger også: "Jeg gir meg på topp". Hvor lenge varte det? 2 uker?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Hvorfor kaller hun ikke kontoen sin for «Den som bruker barna sine i kommersielle virksomheter, siden jeg selv ikke generer klikk»? halvparten av bildene på IG er av barna. Hun selger også ut bursdager til sine mindreårige slik alle de andre harrybloggerne som CBE og VP. Noe sier meg at navnet AR er så tungt belastet at det måtte en navneendring til. Ikke ulikt bedrifter som holder på å gå konkurs. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/30/2019 at 9:23 PM, DianaV said:

Det der er det latterligste og frekkeste jeg har hørt. Fy faen for en sammenligning. 

Enig. Ble helt sjokkert.

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger i dag har Anna delt blogginnlegg på facebook uten å merke med reklame. Første innlegg er reklame for egen bok, andre innlegg annonselenker til Sportamore og NA-KD med bilder og 18 annonselenker hvor Anna tjener prosentvis pr kjøp via "sin" lenke. Innleggene skal etter reglene merkes som reklame der hvor de deles, så når hun deler de på facebook skal det merkes på facebook at innlegget inneholder reklame. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
12 timer siden, missfix skrev:

To ganger i dag har Anna delt blogginnlegg på facebook uten å merke med reklame. Første innlegg er reklame for egen bok, andre innlegg annonselenker til Sportamore og NA-KD med bilder og 18 annonselenker hvor Anna tjener prosentvis pr kjøp via "sin" lenke. Innleggene skal etter reglene merkes som reklame der hvor de deles, så når hun deler de på facebook skal det merkes på facebook at innlegget inneholder reklame. 

Forbrukertilsynet er jo like nøye og har like høy arbeidsmoral som bloggere tydeligvis. Her er det fritt frem for alle og enhver. Forbrukertilsynet foretar seg jo ingen verdens ting. Sosiale medier flommer over av umerket reklame.

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, missfix skrev:

To ganger i dag har Anna delt blogginnlegg på facebook uten å merke med reklame. Første innlegg er reklame for egen bok, andre innlegg annonselenker til Sportamore og NA-KD med bilder og 18 annonselenker hvor Anna tjener prosentvis pr kjøp via "sin" lenke. Innleggene skal etter reglene merkes som reklame der hvor de deles, så når hun deler de på facebook skal det merkes på facebook at innlegget inneholder reklame. 

Bare la hun fortsette i sitt gamle spor. Realiteten er hun mister flere lesere pga uærligheten. Synd hun ikke innser det selv. Før klikket jeg meg inn så og si daglig for å følge med på galskapen hun drev med. Nå får hun maks 2 klikk i måneden da jeg ikke vil "sponse" henne. Det blir som samarbeidspartnerne, som ikke vil gi henne reklameinntekter lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, smalls skrev:

Anna merker ikke reklame fordi hun gir faen. La oss håpe hun får en ny bot på 100 000 kroner 👍

Jo flere som melder henne inn for dette, jo bedre. Jeg har gjort mitt for dagen 👍

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, smalls said:

Anna merker ikke reklame fordi hun gir faen. La oss håpe hun får en ny bot på 100 000 kroner 👍

Om hun ikke lærte da så var vel 100 000 kr for lite?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MoKath skrev:

Om hun ikke lærte da så var vel 100 000 kr for lite?

Eller gi ho en bot på 200 000 kroner, så kanskje hun lærer da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

Ligger begge husene ute for salg nå? Jeg er glad for at hun skjønner at de må nedskalere luksusen. Hun har torpedert karrieren sin ganske så effektivt med sutring og skandaler. Og toppløs teppelegging... Håper de kan få et fint lite hus på samme sted som de bor nå og at hun dropper alt av sosiale medier. Kanskje hun kan få jobb i barnehage f eks og ta utdanning på deltid. Det er det eneste fornuftige. For den enorme sjansen som hun hadde, har hun sløst bort med latskap og merkelig oppførsel.

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Plannergirl
8 timer siden, Gazpacho skrev:

Ligger begge husene ute for salg nå? Jeg er glad for at hun skjønner at de må nedskalere luksusen. Hun har torpedert karrieren sin ganske så effektivt med sutring og skandaler. Og toppløs teppelegging... Håper de kan få et fint lite hus på samme sted som de bor nå og at hun dropper alt av sosiale medier. Kanskje hun kan få jobb i barnehage f eks og ta utdanning på deltid. Det er det eneste fornuftige. For den enorme sjansen som hun hadde, har hun sløst bort med latskap og merkelig oppførsel.

Målet er nok dessverre et større hus med plass til en ønsket nr 4 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
10 timer siden, Plannergirl skrev:

Målet er nok dessverre et større hus med plass til en ønsket nr 4 :(

Men huset de bor i nå er jo på 264 kvadrat, helt uten skråtak og har enorm takterrasse:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155090428&fbclid=IwAR3Qy5IjgdOMye8GAkv0Dgyks6DY6xJp-MU_xgCJ4Ae3xI-IWe2or42SFjY

Så jeg har ingen tro på at det handler om plassmangel. Her må utgiftene ned, og sånn er det. Inntekten hennes har vel stupt med 90 % de siste 2 årene og det er ikke noe som tyder på at den vil stige igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gazpacho skrev:

Men huset de bor i nå er jo på 264 kvadrat, helt uten skråtak og har enorm takterrasse:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155090428&fbclid=IwAR3Qy5IjgdOMye8GAkv0Dgyks6DY6xJp-MU_xgCJ4Ae3xI-IWe2or42SFjY

Så jeg har ingen tro på at det handler om plassmangel. Her må utgiftene ned, og sånn er det. Inntekten hennes har vel stupt med 90 % de siste 2 årene og det er ikke noe som tyder på at den vil stige igjen. 

Det tenker jeg også er årsaken til salg av begge husene. Anna skrev tidligere i et bligginnlegg, at når hun var tom for penger, så hadde hun penger i husene sine. Hun hadde nok ikke solgt huset i stavanger om det lønnet seg for henne og ha det. Men det blir mer ugifter for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som de sliter med å få solgt huset i Søgne. Det var vel nylig ny visning og nå har de gått ned 200.000 i pris.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...