Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Vi som har fulgt henne en stund. Vet jo at hun har et ekstremt kontrollbehov og sliter med perfeksjonisme. Når ting ikke går etter hennes skjema og plan, så vil hun ta idiotiske valg som hun senere angrer på. Dette har hun gjort mange ganger. Aborten er det samme. De sleit jo med forholdet da minsten kom. De sleit i forholdet lenge før bryllupet, et bryllup som ble avlyst om folk har glemt det. 

En liten tidslinje for å gjøre det litt tydeligere her hvor sykt dette med "baby nr 4" er:
Bryllupet ble avlyst Juli 2018. Bryllupet ble "utført" Oktober 2018. I september 2019 så sier hun at hun har prøvd å bli gravid i 4 mnd. Hun har da prøvd siden Mai 2019 påstår hun selv. Februar sier hun at hun planlegger baby 2020/2021, samtidig sier hun at de har tenkt frem og tilbake men konkluderer med at de vil vente til 20/21. 
Men vent nå litt. Knappe 3 måneder senere, i Mai 2019 så konkluderer hun med at joda, hun vil ha baby, nå. Så som nevnt tidligere da så begynner hun da prøvingen og i juni og utover så er det ekstremt mye babysnakk på bloggen. 

Fra Oktober til Mai så har hun da, ifølge intervjuet, fikset seg selv og forholdet. Men husk, i Februar så ønsket hun ikke baby og de var ikke klar for det, så forandringen kom imellom Februar og Mai 2019. Hun har da rukket å bli gravid, ta abort, begynne å angre, bli friskere mentalt, fikse et ødelagt forhold også bli klar for å bli gravid igjen. Den må hun faktisk lengre utpå landet med. Det eneste som har forandret seg fra Oktober til Mai, er pengeproblemer. Hun skiftet navn (fra mammatilmichelle til sitt eget), mistet lesere, mistet hundre tusen kroner på grunn av svindel, mistet sponsorer til bryllupet og måtte betale av egen lomme.. penger, penger, penger. Det er det eneste som har forandret seg, i negativ retning. Og fra Mai til nå, så er det igjen penger som har forandret, behovet for penger. Hun snakker selv om penger i Februar (rosa over, det er link til blogginnlegg), så det er ikke spekulasjoner, det er fakta for hun sier det jo selv. 

Hun var gravid under bryllupet, ikke i mellom februar og mai, sånn som jeg forsto det i intervjuet. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, norskehavet skrev:

Om Anna har vært så langt nede at hun har ønsket å ikke leve, så skjønner jeg at det ikke har vært ett bra tidspunkt å få enda ett nytt barn når man allerede har tre barn + seg selv. Det at dere spekulerer i at hun bare gjør dette for klikk, sier vel mest om dere som er her

Det er vel ingen som kritiserer aborten?

Det er vel heller det faktum at hun velger å dele den med hele verden, samtidig som hun nå strever med å bli gravid igjen, folk reagerer på?

Og det at hun DELER for klikk synes jeg det er helt betimelig å anta. Dette handler tross alt om dronningen av eksponering.

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 25.10.2019 den 16.36, kahaki skrev:

Det var jo mildt sagt en slakt av boken.

Og det å «grave sin egen felle», er det inspirasjon fra Villa Paprika?

Jeg synes det er trist at hun ikke får veiledning fra språkkyndige i forlaget sitt, når hun skriver slikt som dette.

Ufrivillig morsom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Jeg synes det er trist at hun ikke får veiledning fra språkkyndige i forlaget sitt, når hun skriver slikt som dette.

Ufrivillig morsom ...

Ja, man kan lure på det etiske grunnlaget som er gjort i disse utgivelsene hennes.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Diamant20 skrev (På 27.10.2019 den 14.15):

Hun var gravid under bryllupet, ikke i mellom februar og mai, sånn som jeg forsto det i intervjuet. 😊

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Clara80 skrev:

Jeg orker ikke se i intervjuet. Men har hun ikke engang et svar som at "Ønsker å ta bort tabuene ved abort, viktig å snakke om, være et talerør for unge jenter som sliter, ikke alt er en dans på roser" osv???

Nå husker jeg faktisk ikke hva hun svarte 😅 Men tror det var vagere enn det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
20 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg mener ikke at aborten og graviditeten var i Februar-Mai. Ser det ble tull på slutten. Tidslinjen som jeg bruker går fra Oktober til idag. Fordi hun nevner i intervjuet at det var problemer i ekteskapet etter bryllupet. Poenget er at i Februar så ønsket hun ikke baby der og da eller i nærmeste fremtid, men i Mai så ville hun plutselig begynne å prøve.
Den kommentaren "Hun har da rukket å bli gravid, ta abort, begynne å angre, bli friskere mentalt, fikse et ødelagt forhold også bli klar for å bli gravid igjen. Den må hun faktisk lengre utpå landet med." som jeg skrev, handler om tiden fra bryllupet til Mai 2019 når hun begynte å prøve, ikke fra Februar som det ser ut som. Aborten spekulerer jeg ikke i, fordi hun har ikke gitt noen eksakt tidsrom annet enn at det er rundt bryllupet, det kan jo ha vært Juni for alt vi vet, at det var derfor de avlyste osv men det blir jo spekulasjoner. Så derfor nevner jeg ikke når eksakt aborten fant sted, for det er ikke så viktig. Forandringen jeg snakker om er ønsket om baby som forandret seg fra Februar frem til Mai. 

Jeg er enig med deg, og når hun i tillegg har oppdratt barnet sitt til å argumentere  for blogging, «fordi da får man så mye penger» sitat mindreårig på God morgen Norge 2019. Da vet man at penger er drivkraften bak. 

 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Nå har de kjøpt hus nr 3.....😱

Det var jo kjempelurt med den stabile økonomien 🙃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Raggis skrev:

- og skal selge to, så, det går sikkert brillefint. 

Men har ikke huset i Stavanger ligget ute for salg lenge nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, smalls skrev:

Men har ikke huset i Stavanger ligget ute for salg lenge nå?

Tror ikke det, hun sier de skal legge det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, smalls skrev:

Åh, da har jeg misforstått. 

Det har ligget ute for salg, men hun leide det vel ut siden det ikke ble solgt 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Summ skrev:

Det har ligget ute for salg, men hun leide det vel ut siden det ikke ble solgt 

Det stemmer!

Hun prøvde å selge det for noen år siden, men måtte til slutt leie det ut istedenfor.

Huset i Søgne har ligget ute en stund, og prisantydningen har gått ned...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de får lån til å kjøpe hus nr 3, før de andre 2 er solgt, så må hun fremdeles ha en god del egenkapital. Om kapitalen er i husene, og de ikke blir solgt, så vil vel banken overta disse etter hvert. Men det er hvis kapitalen ligger i de 2 husa, og ikke på konto. Tror nok vi får se husene blir satt ned i pris før de blir solgt. Huset i Stavanger lå ute til salgs tidligere, med alt for høy prisverdi. Men jeg kan ikke se huset i Stavanger ligger ute for salg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sjokka skrev:

Når de får lån til å kjøpe hus nr 3, før de andre 2 er solgt, så må hun fremdeles ha en god del egenkapital. Om kapitalen er i husene, og de ikke blir solgt, så vil vel banken overta disse etter hvert. Men det er hvis kapitalen ligger i de 2 husa, og ikke på konto. Tror nok vi får se husene blir satt ned i pris før de blir solgt. Huset i Stavanger lå ute til salgs tidligere, med alt for høy prisverdi. Men jeg kan ikke se huset i Stavanger ligger ute for salg nå

Huset i Stavanger ble til slutt leid ut, siden hun ikke fikk solgt det (til den prisen hun ønsket). Det skal visst ut for salg igjen på nyåret.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...