Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Hun bør uten tvil komme seg mer ut. Så klart er det kjedelig å bare dasse hjemme alene. Jeg hadde flydd på veggen til slutt. Hun komner neppe til å ta seg utdannelse med det første. Hva med å begynne å trene, meld deg på et kurs, do somthing. Blir for dumt at hun sutrer over at hun kjeder seg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok sjalu på de nye bloggerne som er i Bergen på Tv2s høstlansering. Der er det jo party all the way. Derfor denne sutrevideoen om at hun er ensom og kjeder seg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker meget lat og bortskjemt. Fri hele dagen og bare sutrer. Hun må ta tak selv. Ingen lager livet for henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
9 timer siden, Tran09 skrev:

Siste snappen hennes består av sutring over at hun "kjeder seg sånn". Mannen er på jobb og ungene i barnehage, mens hun er hjemme å ommøbelerer og maler. Hun tar oss med opp tappen og filmer ut vinduet av kjøkkenet mens hun river seg i håret og sier "jeg vil helst se på netflix og spise snop, men da er det ikke mye igjen av meg om 3 måneder". Herlighet for ett tiltakesløst menneske. Skulle ikke hun begynne å trene i februar? Hva med en hobby som er interessang istedenfor å pusse opp ett moderne hus. Eller få seg en utdannelse/jobb som alle andre. 

Er faktisk ikke flaut om hun begynner på vgs eller i det minste privatist eller voksenopplæring. Da hadde jeg fått en god dose respekt for henne som tok tak i livet sitt. 

Men det må da være masse å ta tak i når hun har tre barn? Foreldremøter, aktiviteter og oppfølging med lekser for eldste, alle tre må ha høstklær/høstsko, månedsplaner og ukeplaner fra barnehage, skole og SFO, ekstra behov som skal følges opp... Skjønner ikke at det går an å ha så mye fritid med tre små jeg... Eller gir hun f i alt det jeg nevnte... Hun kunne jo ha påtatt seg verv i FAU om hun har så mye fritid (lol).... Søsteren min er trebarnsmor og jeg tuller ikke når jeg skriver at hun neppe har mer enn en time i døgnet til å slappe av. Men hun jobber fullt i tillegg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Men det må da være masse å ta tak i når hun har tre barn? Foreldremøter, aktiviteter og oppfølging med lekser for eldste, alle tre må ha høstklær/høstsko, månedsplaner og ukeplaner fra barnehage, skole og SFO, ekstra behov som skal følges opp... Skjønner ikke at det går an å ha så mye fritid med tre små jeg... Eller gir hun f i alt det jeg nevnte... Hun kunne jo ha påtatt seg verv i FAU om hun har så mye fritid (lol).... Søsteren min er trebarnsmor og jeg tuller ikke når jeg skriver at hun neppe har mer enn en time i døgnet til å slappe av. Men hun jobber fullt i tillegg da..

Nettopp, full jobb. Ergo borte 8 timer pr dag. Da er det mye travligere. Mtm har sikkert 7 timer daglig helt alene. Håper hun har middagen klar på bordet når alle kommer hjem. Så trist hun kjeder seg med 3 barn. Hun er heldig som kan være hjemmeværende på heltid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xstrella skrev:

Nettopp, full jobb. Ergo borte 8 timer pr dag. Da er det mye travligere. Mtm har sikkert 7 timer daglig helt alene. Håper hun har middagen klar på bordet når alle kommer hjem. Så trist hun kjeder seg med 3 barn. Hun er heldig som kan være hjemmeværende på heltid.

Er hun? :klo:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Xstrella skrev:

Ja og tjene såpass som hun gjør?

Jeg ville kjedet livet av meg. Virker jo ikke som hun synes det er så festlig selv heller.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Hva er vitsen med å tjene så mye penger når man ikke får brukt de, fordi hun sitter hjemme dag ut og inn? 

Jeg ville heller ha hatt en utdanning og en fast jobb med normal lønn, enn ingen utdanning og tjent penger på noe som er midlertidig (blogging). I lengden blir det gørr kjedelig å sitte hjemme i 7-8 timer, mens andre er på jobb/skole.

Men det er min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, viser at blogg ikke er en fulltidsjobb slik mange mener da... når hun kjeder seg så innmari. Burde jo være nok å finne på om dagene! 

Har barn på aldrer med hennes, og jobber turnus slik jeg har mye fri. 

Dagene flyr unna mens eldste er på skolen fra 0900-1330. Jeg vasker klær, hus, handler, lager mat, treffer venner/familie som har fri, gjør egenting og trener. Så kan jeg bruke resten av dagen på familien. 

Tar barna fri fra barnehagen av og til så vi kan finne på noe sammen.

Jeg hadde nok blitt deprimert til slutt om jeg gikk hjemme å synes synd på meg selv hver dag.

det er ikke normalt eller sunt at to voksne går hjemme å suller hver dag mens barna er på skole og barnehage. Det er bra Jan har fått seg jobb og kommer seg ut blant folk nå. Viktig å føle seg nyttig og sett!:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanderte et klikk på deg Anna...

Et godt råd: Finn deg noe vettig å gjøre på. Du kjeder deg.

Et innlegg om et jenterom som umulig kan være stylet basert på den mindreåriges ønsker. Og et fjasete innlegg om alt og ingenting om Stavangerturen.

Dette kan ikke gå i lengden. Ingen bryr seg om at du har brukt 3 forskjellige kjoler på en kveld, og at du har kleshengere med navn. Og Prada meg her og der på et sterilt og ukoselig barnerom. 

Overfladisk Anna. Sett foten ned, og ta det første skritt framover mot noe annet enn dette tullet du driver med.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vise rommet til hele verden igjen. Der hvor barnet skal være trygt. Der solgte hun barndommen igjen. Alt for klikk. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor lenge har hun blogget nå, 7 år? Den dagen hun IKKE kan leve av bloggen mer, så kommer hun til å slite! Jo lengere man venter jo verre blir det å komme seg ut i jobb og studere. Se for dere Anna i en 9 to 5 job? Gjør hun en feil og får tilsnakk av sjefen, så tramper hun ut mens hun griner 🙈 Tror heller ikke hun vil klare at andre forteller henne hva hun skal gjøre.

Anna virker lat og kan heller ikke se for meg hun vil klare skole. Gidde å gjøre lekser og innleveringer. Hun har faktisk fucket til livet sitt og burde aldri begynt å blogge!

Endret av Aurora**
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et stusselig liv å bare gå hjemme uten å ha kolleger å lunsje med, snakke med, diskutere med. Dørstokkmila må kjennes uendelig tung for A siden hun aldri har vært i en situasjonnder hun jobbet med andre, eller gått på skole etter at hun var ferdig med ungdomsskole.

A har blitt dullet med for lenge, og det er nesten så jeg synes litt synd på henne fordi hun står på stedet hvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Men hvor lenge har hun blogget nå, 7 år? Den dagen hun IKKE kan leve av bloggen mer, så kommer hun til å slite! Jo lengere man venter jo verre blir det å komme seg ut i jobb og studere. Se for dere Anna i en 9 to 5 job? Gjør hun en feil og får tilsnakk av sjefen, så tramper hun ut mens hun griner 🙈 Tror heller ikke hun vil klare at andre forteller henne hva hun skal gjøre.

Anna virker lat og kan heller ikke se for meg hun vil klare skole. Gidde å gjøre lekser og innleveringer. Hun har faktisk fucket til livet sitt og burde aldri begynt å blogge!

Den siste setningen din er veldig viktig, hun skulle aldri begynt å blogge.Tragedien hennes var at hun fikk mye penger for tidlig i livet. Nå vil det bli nesten umulig for henne å sette seg på skolebenken igjen. Dessverre tror jeg hun vil fungere dårlig i en 8 - 16 jobb også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra som hun har tjent vil hun få en god sykelønn hvis hun blir sykemeldt. Årevis med avklaringspenger kan hun og tyne ut. Så får vi se hvor bloggere ender om 10 års tid. Tviler på de fleste kan leve lenge i bloggboblen etter som barna vokser til. Å vise frem klærne deres, rommene, bursdagene er overtramp i deres barndom. Skulle ikke vært lov.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan heller ikke se for meg hun jobbe eller klare skole. Hun har dessverre gått for lenge hjemme. Hun kommer til å få sjokk om hun begynner i jobb, uansett hva det er. Hun kommer til å ha en sjef (siden hun begynte å blogge har hun vært sin egen sjef) som sier hva hun må gjøre og hun kan ikke bestemme hvordan ting skal gjøres, hun må samarbeide og jobbe med andre, må komme på jobb til et viss klokkeslett, kan ikke dra på ferie når hun vil og vil tjene mye mindre enn hva hun er vant til.

Jeg klarer virkelig ikke å se for meg hun på skolen. Hun ligger langt bak og tror en 17 åring er mer utviklet enn henne. Man ser tydelig hun ikke har fullført videregående og ikke gått på skole på flere år. Hun får en lærer som skal fortelle henne hva hun må gjøre. Begynner hun på videregående, så ser jeg for meg hun bare gir opp etter kort tid og det ble for mye for henne.

Hun kan ikke leve av bloggen for alltid og aner ikke hvordan det skal ende. Hun burde uten tvil få profesjonell hjelp og veiledning, men Anna er så jævla sta og hun vet best nemlig. Skulle ønske hun kunne ta til seg kritikken og ikke umiddelbart tenke folk er ute etter å ta henne. Det har gått for langt og hun burde ta noen steg tilbake og reflektere over fremtiden. Hun er bare 22 år og har hele livet foran seg, men fremtiden ser ikke lys ut. Hva skjer den dagen det blir slutt mellom hun og Jan? Flytte hjem til mamma?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Så bra som hun har tjent vil hun få en god sykelønn hvis hun blir sykemeldt. Årevis med avklaringspenger kan hun og tyne ut. Så får vi se hvor bloggere ender om 10 års tid. Tviler på de fleste kan leve lenge i bloggboblen etter som barna vokser til. Å vise frem klærne deres, rommene, bursdagene er overtramp i deres barndom. Skulle ikke vært lov.

Det med sykepenger og aap fungerer vel ikke likt for arbeidstakere og selvstendig næringsdrivende? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk AR kan ikke begynne på skole, hun er jo kjendis, alle ser på henne og alle ler av henne hele verden er slemme. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjeder seg hjemme? Hvis jeg kjeder meg hjemme, finner jeg på noe å gjøre, jeg kan rydde klesskapet, vaske badet, puslespill, trene, pusse opp litt i huset, ordne i Hagen, vaske huset, ta hjemme-spa, dra på besøk til venner, dra på shopping, osv. 

Men altså, jeg har jobb, 1 barn på skole, 1 barn i BHG, og fritidsaktiviteter for de, og arrangementer. 

Jeg føler jeg ofte kjeder meg hvis jeg er hjemme, og føler jeg er hjemme mye.. tenk å gå hjemme hele tiden, eneste er å levere barna i BHG og skole og ikke gjøre noe! Hadde jo blitt helt gal, må jo være utrolig slitsomt! 

Men det er jo en sykdom nå for tiden, barn, tenåringer og voksne vil sitte inne og spille og snakke med folk over nettet, og blir helt ødelagte og hater livet utenfor dataskjermen. Sosial angst skapes, og man vil bare være hjemme. Kan jo være noe slikt som hindrer henne? Hun har vært i boblen sin så lenge at verden utenfor er skummel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...