Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Panda90 skrev:

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

👏🏼👏🏼👏🏼

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Panda90 skrev:

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

Halleluja!!! Dette var faen meg på tide! Kommer det en sutrevideo fra Anna snart mon tro?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Panda90 skrev:

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

Karma is a bitch 😉 Nå slår det endelig tilbake på all svindelen og lureriet Anna driver med. Det må være sure penger å måtte betale for henne. Særlig nå når blogginntekten er så lav som den er. Gjenstår bare å se om hun har lært nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Panda90 skrev (På 29.8.2018 den 13.35):

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke bortforklare dette, snakk om å vise null respekt for mennesker som faktisk sørger for at Anna har inntekt ved å gidde å følge bloggen og gi klikk, det er ikke veldig vanskelig å sette opp en konkurranse og trekke en vinner så jeg forstår ikke at de gidder å vise seg selv som så useriøse. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var gode nyheter og ENDELIG får de konsekvenser for dette. De har faktisk svindlet folk og det er ikke greit! Sorry Anna, men du kan bare dure frem og tror regelverket ikke gjelder for deg. 100 000 må være sure penger å betale, men velfortjent 

Håper bare hun har lært nå, men har mine tvil. Griner nok og mener det er SÅ urettferdig  :grine:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke bruker pengene hun har tjent på bloggen på en utdannelse som gir henne trygg inntekt frem tid, slik at hun kan legge ned bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Panda90 skrev:

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

👏 Så flott at dette kommer for en dag! Godt jobbet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Har noen tipset mediene? Tabloidene elsker slike nyheter! 

Du kan kanskje gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at hun har lest her inne. På snap nå: Mitt største ønske var og bli hjemmeværende 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Panda90 skrev:

Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september.

 

Kan du legge ut/ sende kopi av mailen? Dette burde jo media få vite. Tar gjerne på meg oppgaven 😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott de endelig fikk konsekvenser for falske konkurranser 👏 Var på sin plass  

Enten kommer sutrevideo eller så later hun som ingenting  :plystre: Men håper de lærer og ikke har falske konkurranser mer, ellers er de dumme.

Lurer på hvordan Jan orker å være sammen med henne? Må være vanvittig slitsomt! Spise i bilen og vaske håret 2 ganger før de går ut?! :overrasket:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, 261010 skrev:

Kan du legge ut/ sende kopi av mailen? Dette burde jo media få vite. Tar gjerne på meg oppgaven 😉

Media bør absolutt få vite om dette. Men tenker at FT er midt i saken enda, da vedtaket ikke blir satt før slutten av september, så vil ikke ødelegge noe i saken ved å sende det til media. Da får media evt. selv søke innsyn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
40 minutter siden, Viking-girl skrev:

Tydelig at hun har lest her inne. På snap nå: Mitt største ønske var og bli hjemmeværende 🙄

Å være hjemmeværende kan sikkert være givende for mange, men det virker ikke som tilfellet for A. Hun har signalisert ganske tydelig at hun ikke har hatt det bra de siste årene. Der er utfordrende å leve et rolig liv som hjemmeværende når jobben består av å utlevere familien noe som innebærer at hun tyr til provoserende metoder for å holde seg interessant. Det er ikke bra, og jeg tror det beste for hele familien hadde vært om de trakk seg bort fra offentligheten.

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Når jeg ser denne spørsmålsfilmen begynner jeg å tvile på hele jenta både som omsorgsperson og forlovet. Makan til sirkus og umodenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...