Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Speilvegg
36 minutter siden, marthes skrev:

Den konkurransen går jo mange steder...  har de merket linken med noe spesielt? Mener den jeg så ett annet sted bare ledet til babycare... og skjønner ikke hvorfor man skal skrive hurra

Mener jeg leste et sted tidligere i tråden at Jan er markedsansvarlig eller noe i Babycare (Kristiansand) Så sikkert noe i forbindelse med det. 

Det at han ønsker at folk skal kommentere er for at da ser alle vennene til den som kommenterer posten også. (Spredning)

Det at det står trekningsdato for en gangs skyld er vel siden denne konkuransen er for Babycare og ikke for Mamma til Michelle. Han er vel mer seriøs kanskje når han gjør dette for en bedrift. Så da følger han reglene for en gangs skyld. 

Endret av Speilvegg
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydelig at Jan jobber for babycare som noen her sa ja, nå har han lagt ut en konkurranse på «barnevogner» gruppa på fb. I samarbeid med babycare.

 

 

edit: ser nå noen andre hadde skrevet det her!

Endret av Bambi1995
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Speilvegg skrev:

Mener jeg leste et sted tidligere i tråden at Jan er markedsansvarlig eller noe i Babycare (Kristiansand) Så sikkert noe i forbindelse med det. 

Det at han ønsker at folk skal kommentere er for at da ser alle vennene til den som kommenterer posten også. (Spredning)

Det at det står trekningsdato for en gangs skyld er vel siden denne konkuransen er for Babycare og ikke for Mamma til Michelle. Han er vel mer seriøs kanskje når han gjør dette for en bedrift. Så da følger han reglene for en gangs skyld. 

Jan får muligens prosenter av salget, derfor denne konkurransen. For meg virker det som de fortsetter i samme tralten. Penger, penger, penger er alt de vil ha. Gjenstår og se om der blir trukket en vinner. De er under oppsyn hos forbrukerombudet trekningsdato hadde de på MTM sine sider og, MEN det ble aldri trukket noen vinner, noe forbrukertilsynet bekreftet ovenfor ei som klagte dem inn

Endret av Sjokka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, marthes skrev:

Den konkurransen går jo mange steder...  har de merket linken med noe spesielt? Mener den jeg så ett annet sted bare ledet til babycare... og skjønner ikke hvorfor man skal skrive hurra

Den leder til påmelding på nyhetsbrev

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldih merkelig og uproffesjonelt av Babycare som bedrift å spre konkurransene sine i lukkede grupper og å be deltakerne om å skrive "Hurra" som om det har noensomhelst påvirkning. Jan står som nytt medlem og har kun meldt seg inn for å spre denne "konkurransen".  Håper flere sender mail til Babycare (ikke til markedsansvarlig Jan) og ytrer at dette ser meget lite proffesjonelt ut.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babycare.no har også konkurranse på facebook i kjent Anna og Jan stil. Publisert idag. 

"KONKURRANSE! Vinn en Twentyfour Finse Anorakk! ❤️Skriv "rosa" "lilla" "gul" eller "blå" i kommentarfeltet for å delta!PS. Introtilbud -30% på jakkene her > www.babycare.no/merker/twentyfour.htmlVinner trekkes på mandag :D"

 

Hvilken mandag? Her skal det følges med, og Forbrukertilsynet blir kontaktet om ikke vinner kåres førstkommende mandag. Nesten 800 kommentarer til nå.

 

Endret av Panda90
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Den leder til påmelding på nyhetsbrev

Mente hvorfor man skulle skrive «hurra», linken vet jeg går til babycare :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Speilvegg skrev:

Det er vel lov med konkurranser så lenge de følger reglene. 

10 minutter siden, Speilvegg skrev:

Det er vel lov med konkurranser så lenge de følger reglene. 

https://www.dmf-hjelp.no/facebook-konkurranseregler/

 

Nå er det vel diskusjon om at Jan og Anna er kjente for å lage konkurranser som er falske. De trekker aldri noen vinnere, derfor melder vi de inn, denne gangen også, til forbrukertilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
11 minutter siden, Sjokka skrev:

 

Jeg vet. 😊

Men hvis trekningen av Babycares konkurranse er på mandag så vet vi jo ennå ikke om det trekkes vinner. 

Jeg synes det er veldig bra at noen tar seg tid til å melde når det jukses med konkurranser og reklame altså. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte87
59 minutter siden, Speilvegg skrev:

Jeg vet. 😊

Men hvis trekningen av Babycares konkurranse er på mandag så vet vi jo ennå ikke om det trekkes vinner. 

Jeg synes det er veldig bra at noen tar seg tid til å melde når det jukses med konkurranser og reklame altså. 👍

Jeg meldte meg på for å se hva jeg kom til. Da fikk jeg en messenger fra Tights.no der jeg måtte svare vinn! for å bekrefte min deltagelse. Fikk igjen et svar der jeg kunne se på tilbud eller spørre flere spørsmål hvis jeg lurte på noe. 

Har skrevet til admin i barnevogngruppen. Håper det blir slettet🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Speilvegg
1 minutt siden, birgitte87 skrev:

Jeg meldte meg på for å se hva jeg kom til. Da fikk jeg en messenger fra Tights.no der jeg måtte svare vinn! for å bekrefte min deltagelse. Fikk igjen et svar der jeg kunne se på tilbud eller spørre flere spørsmål hvis jeg lurte på noe. 

Har skrevet til admin i barnevogngruppen. Håper det blir slettet🤔

Interessant 🤔🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, birgitte87 skrev:

Jeg meldte meg på for å se hva jeg kom til. Da fikk jeg en messenger fra Tights.no der jeg måtte svare vinn! for å bekrefte min deltagelse. Fikk igjen et svar der jeg kunne se på tilbud eller spørre flere spørsmål hvis jeg lurte på noe. 

Har skrevet til admin i barnevogngruppen. Håper det blir slettet🤔

Håper også du kontakter babycare og forteller om hva du synes om "konkurransen"!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte87
4 minutter siden, Panda90 skrev:

Håper også du kontakter babycare og forteller om hva du synes om "konkurransen"!

Men hvor skal jeg kontakte dei? For å ikke treffe jan 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, birgitte87 skrev:

Jeg meldte meg på for å se hva jeg kom til. Da fikk jeg en messenger fra Tights.no der jeg måtte svare vinn! for å bekrefte min deltagelse. Fikk igjen et svar der jeg kunne se på tilbud eller spørre flere spørsmål hvis jeg lurte på noe. 

Har skrevet til admin i barnevogngruppen. Håper det blir slettet🤔

Hva heter denne gruppen på facebook? Jo flere som melder til admin desto bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Anser meg selv for å være en ganske tolerant og oppofrende person, men tviler sterkt på at jeg hadde orket å forholde meg til en person som Anna over lengre tid. Den eneste åpenbare grunnen til det måtte eventuelt vært for barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jan var jo kjent for å være god når det gjaldt SoMe. Jeg skriver «var», fordi i den spede begynnelse så var jo folk helt ukritiske. Det var lett å få spredning og lett å få følgere. Alle trykket i hytt og pine. Men de målbare resultatene av alt «engasjementet» var det kanskje ikke så mange som studerte. Det var en boble der man så seg blind på tall som ikke ble omsatt i salg eller inntekt. 

At Jan nå fortsatt benytter seg av de samme strategiene er jo litt småsøtt. Konkurranser på Facebook som hovedstrategi vitner om manglende kunnskap. Sagt med andre ord: dette er utdatert. Det skaper irritasjon og i verste fall er det ulovlig markedsføring. 

Det beste eksempelet er jo hvordan de har kjørt bloggen i grøfta. I jakten på klikk, har de mistet all troverdighet, all sympati og står igjen med et svært negativt omdømme. Det er rett og slett som småbarn i en godteributikk, med absolutt ingen konsekvenstenkning. 

Gratulerer til Babycare, godt valg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...