Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg tror 100% at dette kaoset med Anna og Jan bare er et spill for galleriet. Det er Anna vi snakker om og hun er villig til å gjøre ALT for klikk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg tror 100% at dette kaoset med Anna og Jan bare er et spill for galleriet. Det er Anna vi snakker om og hun er villig til å gjøre ALT for klikk.

Hun har klatret på blogglisten igjen nå ihvertfall. Så det har jo funket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, snusmumrikken92 skrev:

Hun har klatret på blogglisten igjen nå ihvertfall. Så det har jo funket. 

Ja, det var planen og folk biter på. Snart må vel folk gå lei og slutte å gå inn på bloggen? Hun er kun på topplisten pga drama.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat en gamme episode av unge mødre der Anna fikk vitnemålet fra 10. klasse. Der sier hun at hun er motivert for videre skole fordi det er viktig med god jobb for å forsørge datteren og seg selv. Jeg synes hun fremstår så søt og positiv - og ikke minst genuint ekte. Det er nok pengene fra bloggen som har ødelagt de planene. Jeg synes hennes situasjon er et veldig godt eksempel på at penger definitivt ikke er alt.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sjokka skrev:

Hva er du ute etter? Du har jo lest innlegget, og mener tydeligvis innlegget ikke var så galt. Vi har forskjellige meninger om dette, og da ser jeg ingen grunn å diskutere det med deg.

Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet? Jeg lurer på det samme. Det handler jo bare om et ønske om å få belyst saken fra en annen side. 

Endret av Mnjah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Kom over en artikkel i Morgenbladet som omhandler eksponering av barn. Anna blir brukt som et eksempel. Jeg får ikke lest mer enn det jeg har sitert da den ligger bak en betalingsmur. 

«Anna Rasmussen ble mor da hun var femten år gammel. Gjennom bloggen «Mamma til Michelle» har leserne gjennom flere år kunnet følge livet til Anna, Michelle og de to andre barna som senere har kommet til. Bloggen ligger i norgestoppen. 30 000 lesere på en dag er vanlig, på det meste kan det nå 100 000. Innimellom sponsede innlegg om vesker og hudpleie, bilder fra bryllup og dagboknotater fra en skjønnhetsoperasjon, finnes det en rekke innlegg om barna

https://morgenbladet.no/aktuelt/2018/08/delt-omsorg

Endret av Dikteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bella_belle

Har Jan tatt etternavnet til Anna eller heter han også Rasmussen? 😂😂 Og ringen i bioen da liksom? Fortsatt bare forlovet?

C25B110B-5204-44D1-99ED-0A022B60EE3E.jpeg

Endret av Bella_belle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bella_belle skrev:

Har Jan tatt etternavnet til Anna eller heter han også Rasmussen? 😂😂

C25B110B-5204-44D1-99ED-0A022B60EE3E.jpeg

Han har offisielt tatt navnet Rasmussen for at hele familien skal hete det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Justlooking skrev:

Han har offisielt tatt navnet Rasmussen for at hele familien skal hete det samme.

Så da da får vi bare håpe at de holder sammen 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Justlooking skrev:

Så da da får vi bare håpe at de holder sammen 👍

Det er det samme som å tro at jorden er flat 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er litt trøbbel i paradis og kan ikke se for de noen gang kommer til å gifte seg. De ville kun gifte seg oppmerksomhet og få bryllupet filmet. Tragisk. Går de fra hverandre, så sliter Anna, så lite selvstendig som hun er. Jan vil alltid være hennes nr 2. Lurer på hva hun hadde gjort om faren til W flyttet til Norge og ville ha henne tilbake? Dumpa Jan og tatt han?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Bella_belle skrev (På 11.8.2018 den 23.08):

Har Jan tatt etternavnet til Anna eller heter han også Rasmussen? 😂😂 Og ringen i bioen da liksom? Fortsatt bare forlovet?

*Fjernet instagrambilde*

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ingen som reagerer på at han bare har emoji av mann, dame og 1 barn i bio. Ikke 3, men 1. Og A gnåler om at han er pappa for alle, den eneste pappaen de har og trenger, deres ekte pappa og vil alltid være det. Ser ikke akkurat sånn ut.

Fjernet instagrammen, i et håp om å unngå å bli ryddet på et patetisk grunnlag. 

Tror nok det er emoji av jente, gutt og baby. Ikke dame, mann og baby. Mer vanlig å ha denne emojien om det er mann og dame 💑 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Panda90 skrev (På 12.8.2018 den 13.47):

Tror nok det er emoji av jente, gutt og baby. Ikke dame, mann og baby. Mer vanlig å ha denne emojien om det er mann og dame 💑 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Christy89 skrev:

Lurer på hva hun hadde gjort om faren til W flyttet til Norge og ville ha henne tilbake? Dumpa Jan og tatt han?

Enten det eller kjørt dobbelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2018 at 1:38 PM, Nasse Nøff ❤ said:

Ingen som reagerer på at han bare har emoji av mann, dame og 1 barn i bio. Ikke 3, men 1. Og A gnåler om at han er pappa for alle, den eneste pappaen de har og trenger, deres ekte pappa og vil alltid være det. Ser ikke akkurat sånn ut.

Fjernet instagrammen, i et håp om å unngå å bli ryddet på et patetisk grunnlag. 

Tilfeldig at Jan har endret bioen nå? Tror ikke det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
13 minutter siden, Solivagant skrev:

Tilfeldig at Jan har endret bioen nå? Tror ikke det. 

Han har ikke det. Jeg ser også 3 barn og en ring, samme som forrige uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

Hver gang anna gir smakebiter av huset hennes/deres, får jeg en utrolig kald og sjeleløs følelse. Det er null personlig preg, det ser ut som en kunstig utstilling i en butikk. Og jeg sier ikke det for å være ekkel, jeg sier det fordi det er noe av det mer ekstreme jeg har sett. Det ser ikke ut som folk bor der, og iallefall ikke barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...