Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, J.. said:

http://faq.blogg.no/infosider/retningslinjer.html#topplistene
6.2. Blogger som har gjort forsøk på å skaffe falsk/kjøpt trafikk fjernes fra topplisten.

Blir ikke dette nettopp det,egentlig?
Fordi det er jo juks med trafikken,når man må sjekke bloggen for å se vinneren..

Nei, det tror jeg ikke. Anna kjøper jo ikke trafikk, og det er ikke heller snakk om falsk trafikk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miah skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Anna kjøper jo ikke trafikk, og det er ikke heller snakk om falsk trafikk. 

Dette står på samme listen - "7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden."

 

Jeg antar de mener blogg/nettsteder som generer deg inn på bloggen din = dette.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. said:

Dette står på samme listen - "7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden."

Jeg antar de mener blogg/nettsteder som generer deg inn på bloggen din = dette.

Det er mer sannsynlig at det hun driver med kan rammes av 7.9 ja, men det kan nok ikke rammes av 6.2 (som var det punktet du først henviste til). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miah skrev:

Det er mer sannsynlig at det hun driver med kan rammes av 7.9 ja, men det kan nok ikke rammes av 6.2 (som var det punktet du først henviste til). 

Det var det som sto uthevet,resten måtte jeg trykke inn for å lese,så jeg var bare litt rask på tastene mellom fanene her.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, J.. skrev:

Dette står på samme listen - "7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden."

 

Jeg antar de mener blogg/nettsteder som generer deg inn på bloggen din = dette.

Dette kan nok ramme henne, ja. Jeg sendte akkurat ivei en mail til hjelp @blogg.no med spørsmål angående dette.

Endret av Viernes
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått svar fra blogg.no allerede

"Mammatilmichelle/Anna Rasmussen og Jan R Rasmussen har opprettet et firma (Lumiwi AS)  med tilhørende facebookside, Inspire Norge. Der har de konkurranser av ymse slag. De trekker vinnere, og legger ut en uidentifiserbar link folk på trykke på for å finne ut om de har vunnet. Denne linken fører direkte til et innlegg på mammatilmichelle.blogg.no

Viser til paragraf 7.9 i deres retningslinjer. Er dette en OK måte å lede trafikk inn på gjeldende blogg? 

7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden.

 Mvh 

Viernes

 

Hei

Dette er noe du må ta opp med Facebook. Våre regler omhandler linker UT av

blogg.no.

--

Mvh

Toril Gyldenskau

Community Manager, blogg.no

(+47) 91816597

http://toril.blogg.no/ "

Jeg må ta det med Facebook? Det er da blogg.no sine retningslinjer jeg viser til her. Men da har vi hvertfall svaret på at det er ok for blogg.no å gjøre det. 

Endret av Viernes
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Viernes skrev:

Fått svar fra blogg.no allerede

"Mammatilmichelle/Anna Rasmussen og Jan R Rasmussen har opprettet et firma (Lumiwi AS)  med tilhørende facebookside, Inspire Norge. Der har de konkurranser av ymse slag. De trekker vinnere, og legger ut en uidentifiserbar link folk på trykke på for å finne ut om de har vunnet. Denne linken fører direkte til et innlegg på mammatilmichelle.blogg.no

Viser til paragraf 7.9 i deres retningslinjer. Er dette en OK måte å lede trafikk inn på gjeldende blogg? 

7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden.

 Mvh 

Viernes

 

Hei

Dette er noe du må ta opp med Facebook. Våre regler omhandler linker UT av

blogg.no.

--

Mvh

Toril Gyldenskau

Community Manager, blogg.no

(+47) 91816597

http://toril.blogg.no/ "

Jeg må ta det med Facebook? Det er da blogg.no sine retningslinjer jeg viser til her. Men da har vi hvertfall svaret på at det er ok for blogg.no å gjøre det. 

Det hadde ikke skjedd det samme med en småblogger.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Viernes skrev:

Fått svar fra blogg.no allerede

"Mammatilmichelle/Anna Rasmussen og Jan R Rasmussen har opprettet et firma (Lumiwi AS)  med tilhørende facebookside, Inspire Norge. Der har de konkurranser av ymse slag. De trekker vinnere, og legger ut en uidentifiserbar link folk på trykke på for å finne ut om de har vunnet. Denne linken fører direkte til et innlegg på mammatilmichelle.blogg.no

Viser til paragraf 7.9 i deres retningslinjer. Er dette en OK måte å lede trafikk inn på gjeldende blogg? 

7.9 Spam: Det finnes flere former for nettsøppel, og alle formene kan medføre at kontoen eller bloggen din slettes. Noen eksempler er blant annet å opprette blogger som er innrettet mot å lede trafikk til nettstedet ditt/bloggen din eller å flytte det oppover i søkelister, legge inn kommentarer på andres blogger i den hensikt å fremme ditt eget nettsted eller produkt eller i den hensikt å skape inntekter eller andre personlige fordeler. Et annet eksempel er å poste flere innlegg rett etter hverandre i grupper eller i feeds på forsiden.

 Mvh 

Viernes

 

Hei

Dette er noe du må ta opp med Facebook. Våre regler omhandler linker UT av

blogg.no.

--

Mvh

Toril Gyldenskau

Community Manager, blogg.no

(+47) 91816597

http://toril.blogg.no/ "

Jeg må ta det med Facebook? Det er da blogg.no sine retningslinjer jeg viser til her. Men da har vi hvertfall svaret på at det er ok for blogg.no å gjøre det. 

Hvorfor er jeg ikke overrasket?!
Er jo gullkua det gjelder..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte tilbake:

"Takk for kjapt svar. 

Virket rart for meg, da dette jo er å lure til seg klikk (og penger) ved å lure folk inn på en blogg de kanskje ikke ville besøkt i utgangspunktet.

 /Viernes"

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må vel være fler man kan få til å kaste lys på jukset?
Da arbeidsgiveren lukker øynene for det,må jo andre ta tak..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk fraskrivende svar fra blogg.no!!

Vedkommende har ikke engang lest mailen fra @Viernes ... Dette har selvsagt ingenting med Facebook sine retningslinjer å gjøre. Blogg.no tjener møkk mye penger på å være plattformen til Anna. Å mye at de ikke en gang orker å ha skikkelig kundeservice.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart med det svaret egentlig, da man vet hvordan mange toppbloggerne holder på... Så lenge de bringer penger til blogg.no sin kasse så driter tydeligvis blogg.no i hvor pengene kommer fra. De har jo 0 etikk og 0 moral. 

Endret av elisaday
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blogg.no har ingen interesse av å smekke A og J på hånden. Don't bite the hand that feeds you. Hvis det er noe håp om å stoppe dette lugubre greiene så må man rett og slett fortsette å gå til bedriftene som blir "utnyttet" her. Men de kommer jo aldri til å gå tom for reklame å spamme med. 

Det som virkelig må frem er jo om de som vinner disse premiene faktisk får de. Hvis premier fra Lekmer blir lovet bort, og ingen premie kommer i posten, så er det Lekmer som blir seende ut som skurken.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

For et fantastisk fraskrivende svar fra blogg.no!!

Vedkommende har ikke engang lest mailen fra @Viernes ... Dette har selvsagt ingenting med Facebook sine retningslinjer å gjøre. Blogg.no tjener møkk mye penger på å være plattformen til Anna. Å mye at de ikke en gang orker å ha skikkelig kundeservice.

Get Inspired er akkurat like useriøse og ble for meg totalt usmakelige etter at jeg konfronterte dem. Ble helt satt ut av svaret jeg fikk fra dem! Jeg har kjøpt mitt siste plagg/sko fra den bedriften! Jeg har handlet for mange tusen kroner hos dem over flere år nå, men etter sexfilmer og stadige hinting om sex, brudd, osv fra Anna sa jeg fra til Get Inspired at jeg ikke ville være kunde hos dem lenger. 

Fra Get Inspired: 

Vi har kunder i forskjellige alder og med forskjellige interesser. Derfor har vi også valgt å ha samarbeid med forskjellige jenter. Vi ser på Anna som ei positiv og flott jente og har derfor valgt å samarbeide med henne. Men vi takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag videre. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, elisaday skrev:

"Positiv"?????? Når har den jentungen vært positiv? Hvis du ser vekk fra graviditetstestene hennes. 

*Badummtsssshhhhhhhhh* 😂 Dagens.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
35 minutter siden, elisaday skrev:

Ikke så rart med det svaret egentlig, da man vet hvordan mange toppbloggerne holder på... Så lenge de bringer penger til blogg.no sin kasse så driter tydeligvis blogg.no i hvor pengene kommer fra. De har jo 0 etikk og 0 moral. 

Ansvarsfraskrivelse. Dette må være en sak for forbrukerrådet.eller media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler egentlig at alle rapporterer inn både inspire Norge, og bloggen hennes til forbrukerombudet slik en annen foreslo tidligere i tråden her. Så mye snusk de driver med, er det på tide at de får bøter for måten de holder på! 

Jeg legger ved linken til skjemaet, og håper dere også gidder å bruke noen minutter på å fylle det ut. De er en bedrift, og må derfor holde seg til lover og regler som alle andre. De kan ikke sno seg unna absolutt alt!

https://e-skjema.no/forbrukerombudet/sd/skjema/FO0003/

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...