Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Oppland said:

De trenger sikkert mye penger, mammaen skreiv jo på bloggen for noen dager sider hun ønsket å bygge seg et drømmehus, hadde jo allerede vært og sett på ønsketomta.

Åja, de skal det ja. Ikke rart de prøver å klemme så mye penger som mulig ut av alle andre da. Leser ikke bloggen hennes da jeg ikke gidder å gi henne noen klikk. Men it all makes sense now. Norges ungdom skal betale for herskapshuset hennes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir altså så oppgitt over denne svindelen de holder på med. Lurer folk og er så utspekulert at jeg ikke har ord! Snakket også med Zalando angående dette, og de svarte følgende : 

Hei! Takk for at du tar kontakt med oss. Vi er klart over situasjonen, har fått flere henvendelser om dette. Vår markedsavdeling sammen med vår juridiske avdelinge er informert og de vil jobbe med å fjerne disse innleggene fra Facebook. Dette er noe vi synes er veldig trist for vår egen del, og alle som blir lurt av de! 

Er jo helt tragisk at de bevisst UTNYTTER folk og firmaer på denne måten. Har de ingen skam? Er det noen som har prøvd å kontaktet de direkte og konfrontert de? Eventuelt skrevet på Facebook siden deres på inspire? Må jo få folk infomert om dette... 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
56 minutter siden, pinkessie skrev:

Jeg blir altså så oppgitt over denne svindelen de holder på med. Lurer folk og er så utspekulert at jeg ikke har ord! Snakket også med Zalando angående dette, og de svarte følgende : 

Hei! Takk for at du tar kontakt med oss. Vi er klart over situasjonen, har fått flere henvendelser om dette. Vår markedsavdeling sammen med vår juridiske avdelinge er informert og de vil jobbe med å fjerne disse innleggene fra Facebook. Dette er noe vi synes er veldig trist for vår egen del, og alle som blir lurt av de! 

Er jo helt tragisk at de bevisst UTNYTTER folk og firmaer på denne måten. Har de ingen skam? Er det noen som har prøvd å kontaktet de direkte og konfrontert de? Eventuelt skrevet på Facebook siden deres på inspire? Må jo få folk infomert om dette... 

Bare å varsle flere firma. Jeg kjøper ikke en drit så lenge folk lukker øya for svindel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, pinkessie skrev:

Er jo helt tragisk at de bevisst UTNYTTER folk og firmaer på denne måten. Har de ingen skam? Er det noen som har prøvd å kontaktet de direkte og konfrontert de? Eventuelt skrevet på Facebook siden deres på inspire? Må jo få folk infomert om dette... 

Så enig med deg.

De har tatt bort muligheten til at man kan skrive på siden. Det er mulig å kommentere under bildene, men kritikk blir garantert slettet med èn gang...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Diamant skrev:

Så enig med deg.

De har tatt bort muligheten til at man kan skrive på siden. Det er mulig å kommentere under bildene, men kritikk blir garantert slettet med èn gang...

Det tar ca 6 sekunder fra man poster til det slettes igjen,jeg har prøvd..
Stramt sensur regime..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, J.. skrev:

Det tar ca 6 sekunder fra man poster til det slettes igjen,jeg har prøvd..
Stramt sensur regime..

Tenkte meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xstrella skrev:

Er dette noe for landets aviser?

Mener det var en litt bak i tråden som hadde tipset VG. .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pinkessie skrev:

Jeg blir altså så oppgitt over denne svindelen de holder på med. Lurer folk og er så utspekulert at jeg ikke har ord! Snakket også med Zalando angående dette, og de svarte følgende : 

Hei! Takk for at du tar kontakt med oss. Vi er klart over situasjonen, har fått flere henvendelser om dette. Vår markedsavdeling sammen med vår juridiske avdelinge er informert og de vil jobbe med å fjerne disse innleggene fra Facebook. Dette er noe vi synes er veldig trist for vår egen del, og alle som blir lurt av de! 

Er jo helt tragisk at de bevisst UTNYTTER folk og firmaer på denne måten. Har de ingen skam? Er det noen som har prøvd å kontaktet de direkte og konfrontert de? Eventuelt skrevet på Facebook siden deres på inspire? Må jo få folk infomert om dette... 

Oi.. Hva slags svindel er det de driver mtp Zalando?

Endret av Anonym2467
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Diamant skrev:

Mener det var en litt bak i tråden som hadde tipset VG. .

Jeg tok kontakt med VG.. 
Så får man se da..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Jeg tok kontakt med VG.. 
Så får man se da..

Ja, det blir spennende. Det burde være en sak for dem, de skrev jo mye den gangen mannen (husker ikke navnet) til CBE hadde skrevet anonymt i kommemtarfeltet til kona. Jeg synes faktisk dette er enda verre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diamant skrev:

Ja, det blir spennende. Det burde være en sak for dem, de skrev jo mye den gangen mannen (husker ikke navnet) til CBE hadde skrevet anonymt i kommemtarfeltet til kona. Jeg synes faktisk dette er enda verre.

 Ja, spesielt i forhold til at Anna sikkert har en god del mye yngre lesere enn CBE. Håper virkelig at VG eller noen andre aviser tar opp dette. Syns det er merkelig at sånne ting nesten aldri blir tatt opp i media. Det er jo mange som hadde hatt interesse av å vite om dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Diamant skrev:

Ja, det blir spennende. Det burde være en sak for dem, de skrev jo mye den gangen mannen (husker ikke navnet) til CBE hadde skrevet anonymt i kommemtarfeltet til kona. Jeg synes faktisk dette er enda verre.

Hadde det bare skjedd noe så de to hadde blitt stoppet.. Og ja det er verre det de to gjør enn hva CBE mann gjorde

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Klink skrev:

Hva slags svindel er det snakk om? At man vinner noe man ikke vinner? 

Kort forklart - de lokker med falske konkurranser på FB med kjente store kjedenavn som Zalando,Vita etc.. de bruker masse linker får å se premiene (linker og rabatter nettbutikkene har laget selv,ikke Inspired Norge men de tjener på det selv ved å dirigere deg inn på linken gjennom seg selv istedet for direkte via nettbutikkens nettside..) ,når man trykker på linken planter Inspired Norge cookies på pcen/mobilen som snapper opp alt man ser på senere,kjøper man feks noe fra Zalando etter å ha fått plantet cookies,tjener Anna og Jan penger på uten å egentlig ha gjort noe.

Så,for å "sjekke vinneren" ved endt konkurranse må man tilfeldigvis sjekke bloggen til "samarbeidspartneren" MtM hvor hun igjen tjener penger på at folk klikker seg inn for å se om de vant ( "lesertall" )..

 

Endret av J..
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Kort forklart - de lokker med falske konkurranser på FB med kjente store kjedenavn som Zalando,Vita etc.. de bruker masse linker får å se premiene (linker og rabatter nettbutikkene har laget selv,ikke Inspired Norge..) ,når man trykker på linken planter Inspired Norge cookies på pcen/mobilen som snapper opp alt man ser på senere,kjøper man feks noe fra Zalando etter å ha fått plantet cookies,tjener Anna og Jan penger på uten å egentlig ha gjort noe.

Så,for å "sjekke vinneren" ved endt konkurranse må man tilfeldigvis sjekke bloggen til "samarbeidspartneren" MtM hvor hun igjen tjener penger på at folk klikker seg inn for å se om de vant..

 

Men det er jo ikke svindel...? For å kunne bruke linker som planter cookies må man søke på hver enkel butikk og få tillatelse til å lage affiliatelenker. Så svindel er det ikke, spam derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Men det er jo ikke svindel...? For å kunne bruke linker som planter cookies må man søke på hver enkel butikk og få tillatelse til å lage affiliatelenker. Så svindel er det ikke, spam derimot...

Det er svindel fordi de ikke deler ut premier..

Og spam er imot blogg.no's regler da det leder til falsk trafikk men Anna slipper unna,i kjent stil.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipset VG og forbrukerombudet nå, jeg også. Om flere gjør det blir det kanskje gjort noe med. Alle bekker små...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...