Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Speilvegg
3 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg gikk direkte inn på Boozt og de har stort salg på alt fra Kari Traa nå. Inspire Norge har jo spammet ned veggen sin med dette salget. Hvor havner man egentlig hvis man trykker på disse linkene til Inspire Norge?

Da havner du på en side som registrerer hva du som klikket på linken (som har en unik kode for Inspire Norge) evt. kjøper. En cookie plantes på din telefon/PC eller IPad og så får de provisjon av alt Du kjøper fra Boozt så lenge cookien er der og er «gyldig».

det er sånn jeg har forstått det foregår. Rett meg gjerne om noen har forstått det annerledes. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Speilvegg skrev:

Da havner du på en side som registrerer hva du som klikket på linken (som har en unik kode for Inspire Norge) evt. kjøper. En cookie plantes på din telefon/PC eller IPad og så får de provisjon av alt Du kjøper fra Boozt så lenge cookien er der og er «gyldig».

det er sånn jeg har forstått det foregår. Rett meg gjerne om noen har forstått det annerledes. 

:)

Ok, takk er det sånn det er :)

Det ser forresten ut som de har sluttet med alle "konkurransene" sine... Før var det jo "konkurranser" der hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg

De «konkurransene» er nok for å skaffe likes til siden, såkalt «Likefarming»

Når de har fått noen tusen likes kan de også tjene gode penger på å selge siden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Speilvegg skrev:

De «konkurransene» er nok for å skaffe likes til siden, såkalt «Likefarming»

Når de har fått noen tusen likes kan de også tjene gode penger på å selge siden.

 

 

Herlighet så utspekulerte de er disse to :angry:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Speilvegg skrev:

Da havner du på en side som registrerer hva du som klikket på linken (som har en unik kode for Inspire Norge) evt. kjøper. En cookie plantes på din telefon/PC eller IPad og så får de provisjon av alt Du kjøper fra Boozt så lenge cookien er der og er «gyldig».

det er sånn jeg har forstått det foregår. Rett meg gjerne om noen har forstått det annerledes. 

:)

Nei, det er ikke slik det fungerer. De tjener kun på det dersom du bruker den samme lenken igjen, eller fortsetter å surfe og handle fra den samme lenken. Lukker du fanen og går inn på websiden på nytt (uten affiliatelenken), eller bare skriver inn adressen til websiden i adressefeltet og trykker enter, tjener de ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
6 minutter siden, CoMa skrev:

Nei, det er ikke slik det fungerer. De tjener kun på det dersom du bruker den samme lenken igjen, eller fortsetter å surfe og handle fra den samme lenken. Lukker du fanen og går inn på websiden på nytt (uten affiliatelenken), eller bare skriver inn adressen til websiden i adressefeltet og trykker enter, tjener de ingenting.

OK. Takk for presisering. 👍

Visste ikke at det holdt med å lukke fanen, jeg trodde en måtte slette cookies også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CoMa skrev:

Nei, det er ikke slik det fungerer. De tjener kun på det dersom du bruker den samme lenken igjen, eller fortsetter å surfe og handle fra den samme lenken. Lukker du fanen og går inn på websiden på nytt (uten affiliatelenken), eller bare skriver inn adressen til websiden i adressefeltet og trykker enter, tjener de ingenting.

Dette stemmer IKKE! Så lenge du bruker samme enhet(feks en iPad) vil de tjene på alt du kjøper via feks boozt i ca 30 dager. Eneste som hjelper er å slette cookies. I noen tilfeller vil cookien videreføres til noen andre dersom du klikker på boozt via feks en annen blogg. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Speilvegg skrev:

OK. Takk for presisering. 👍

Visste ikke at det holdt med å lukke fanen, jeg trodde en måtte slette cookies også.

 

Du må nok slette cookies, så mitt innlegg over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en vinner av en av Kari Traa konkurransene som nå etterlyser premien sin på Inspire Norge. Hun har sendt flere meldinger til Inspire Norge, men de svarer henne ikke. Hun har kommentert under innlegget som ble lagt ut i dag 23 nov kl 19.26. Kommentaren hennes er skrevet kl 22.29 idag. Lurer på om hun får svar eller om kommentaren straks blir fjernet av sensurmesterne Jan og Anna. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Panda90 skrev:

Ser det er en vinner av en av Kari Traa konkurransene som nå etterlyser premien sin på Inspire Norge. Hun har sendt flere meldinger til Inspire Norge, men de svarer henne ikke. Hun har kommentert under innlegget som ble lagt ut i dag 23 nov kl 19.26. Kommentaren hennes er skrevet kl 22.29 idag. Lurer på om hun får svar eller om kommentaren straks blir fjernet av sensurmesterne Jan og Anna. 

Ja nå er jeg spent! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Panda90 skrev:

Ser det er en vinner av en av Kari Traa konkurransene som nå etterlyser premien sin på Inspire Norge. Hun har sendt flere meldinger til Inspire Norge, men de svarer henne ikke. Hun har kommentert under innlegget som ble lagt ut i dag 23 nov kl 19.26. Kommentaren hennes er skrevet kl 22.29 idag. Lurer på om hun får svar eller om kommentaren straks blir fjernet av sensurmesterne Jan og Anna. 

Skjønner ikke at de kan holde på sånn! Tror de ikke at de vil bli avslørt? Kan man anmelde dem for svindel? De har jo disse "konkurransene" kun for å få likes på siden sin og klikk på bloggen, altså penger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Panda90 skrev:

Ser det er en vinner av en av Kari Traa konkurransene som nå etterlyser premien sin på Inspire Norge. Hun har sendt flere meldinger til Inspire Norge, men de svarer henne ikke. Hun har kommentert under innlegget som ble lagt ut i dag 23 nov kl 19.26. Kommentaren hennes er skrevet kl 22.29 idag. Lurer på om hun får svar eller om kommentaren straks blir fjernet av sensurmesterne Jan og Anna. 

Ikke første gangen det,for å si det sånn..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Leste det bror til Anna skrev. Alle konkurranser hun har drevet med er bare svindel. Ingen som får premie. Anbefaler hun som etterlyser premien om å gå rett til firmaet å etterspørre den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tatt opp dette med Inspire Norge på FBgruppa Stort og smått om sosiale medier ? Tenker at folka der har tips og råd og meninger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FruJohansen skrev:

Har de fjernet muligheten til å skrive innlegg på veggen? Ser ikke at noen har skrevet noe som helst der.

Ja, de har fjernet muligheten til å skrive på siden. De har også fjernet muligheten til å gi stjerne da veldig mange gikk inn å ga siden kun 1 stjerne og skrev at siden var lureri, svindel osv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Panda90 skrev:

Ser det er en vinner av en av Kari Traa konkurransene som nå etterlyser premien sin på Inspire Norge. Hun har sendt flere meldinger til Inspire Norge, men de svarer henne ikke. Hun har kommentert under innlegget som ble lagt ut i dag 23 nov kl 19.26. Kommentaren hennes er skrevet kl 22.29 idag. Lurer på om hun får svar eller om kommentaren straks blir fjernet av sensurmesterne Jan og Anna. 

Vet ikke om dette er samme person, men dette  ble skrevet under et bilde på Inspire Norge for en time siden:

" Hei Inspire Norge.Prøver å komme i kontakt med dere ifb.en premie jeg vant.Men mailadressen jeg fikk oppgitt,gikk det ikke å sende til og dere svarer meg ikke på Messenger.Hva gjør jeg for å få premien min???

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Diamant said:

Vet ikke om dette er samme person, men dette  ble skrevet under et bilde på Inspire Norge for en time siden:

" Hei Inspire Norge.Prøver å komme i kontakt med dere ifb.en premie jeg vant.Men mailadressen jeg fikk oppgitt,gikk det ikke å sende til og dere svarer meg ikke på Messenger.Hva gjør jeg for å få premien min???

Den fikk vell ikke stå lenge før den ble slettet..

Håper vedkommende får premien sin, eller ikke gir seg med det første...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fjær skrev:

Den fikk vell ikke stå lenge før den ble slettet..

Håper vedkommende får premien sin, eller ikke gir seg med det første...

Den står der fremdeles.

3 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Har noen tatt opp dette med Inspire Norge på FBgruppa Stort og smått om sosiale medier ? Tenker at folka der har tips og råd og meninger.

Det hadde vært morsomt, siden Janbanan er den nye LKE der inne. Da må han jo i tillegg svare for seg, og potensielt ta imot kritikk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...