Skrottefar Skrevet 26. oktober 2019 #11881 Skrevet 26. oktober 2019 Akkurat nå, Hotwife skrev: At det var hardt å tjene 400 000 i måneden i 2015, for så å senere oppdage at hun har utlevert seg selv over så mange år, endte opp med å avlyse bryllupet for så å senere ha et litt mindre Askepottbryllup. Måtte oppsøke psykolog. Og ikke minst at hun følte hun måtte ta en abort etter bryllupet, da forholdet hadde litt problemer. Endte opp med å skrive bok om det hele. Hardt liv. Og dette skal TV2 bruke x antall minutter på å kringkaste, på ei som er så utdatert og uinteressant som offentlig person, og det uten å bedrive mer kritisk tilnærming mot ei som bryter det som er av lover når det gjelder merking av reklame.....skammelig 24
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. oktober 2019 #11882 Skrevet 26. oktober 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Populært innlegg Clara80 Skrevet 26. oktober 2019 Populært innlegg #11883 Skrevet 26. oktober 2019 "Passet ikke å få barn"...Passet det så innmari godt de tre andre gangene altså? 14 år? 16 år og alene? 19 år og vært sammen med typen i 2 mnd? Jaja. Men like greit. Jeg tenker nå at et barn til er det siste de trenger. 51
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2019 #11884 Skrevet 26. oktober 2019 2 timer siden, Hotwife skrev: At det var hardt å tjene 400 000 i måneden i 2015, for så å senere oppdage at hun har utlevert seg selv over så mange år, endte opp med å avlyse bryllupet for så å senere ha et litt mindre Askepottbryllup. Måtte oppsøke psykolog. Og ikke minst at hun følte hun måtte ta en abort etter bryllupet, da forholdet hadde litt problemer. Endte opp med å skrive bok om det hele. Hardt liv. Det er jo veldig bra hun går til psykolog hvis hun føler hun trenger det. Ingenting galt i det 😊 12
Summ Skrevet 26. oktober 2019 #11885 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Clara80 skrev: "Passet ikke å få barn"...Passet det så innmari godt de tre andre gangene altså? 14 år? 16 år og alene? 19 år og vært sammen med typen i 2 mnd? Jaja. Men like greit. Jeg tenker nå at et barn til er det siste de trenger. Dummeste unnskyldningen hun kunne funnet opp, men tanke på hvor dårlig det passet de første gangene, også passet det ikke som gift? i tillegg prøver de nå å bli gravide... bra tankegang 36
Orly Skrevet 27. oktober 2019 #11886 Skrevet 27. oktober 2019 7 timer siden, Summ skrev: Dummeste unnskyldningen hun kunne funnet opp, men tanke på hvor dårlig det passet de første gangene, også passet det ikke som gift? i tillegg prøver de nå å bli gravide... bra tankegang Det er da ingen dum unnskyldning det, hadde de problemer o forholdet og hun risikerte å bli alene så ville det vært dumt å fått enda ett barn. 4
Orly Skrevet 27. oktober 2019 #11887 Skrevet 27. oktober 2019 Dere klager på at hun tar abort og dere klager fra før av på at hun vil ha flere barn. Blir aldri riktig uansett hva hun gjør tydeligvis for dere. 3
Orly Skrevet 27. oktober 2019 #11888 Skrevet 27. oktober 2019 7 timer siden, Gorilla skrev: Det er jo veldig bra hun går til psykolog hvis hun føler hun trenger det. Ingenting galt i det 😊 Enig med deg. 2
Isild Skrevet 27. oktober 2019 #11889 Skrevet 27. oktober 2019 Forstår ikke at forlaget gir ut en bok til fra henne. Den forrige floppet jo helt. Og hvis jeg har forstått det rett så handler denne nye boken om det samme + en abort. Språket hennes er dårlig, og historiene har hun fortalt før. Hennes tid i rampelyset er er rett og slett forbi. Det fungerer ikke med to kjappe bøker "om sannhetene" etter så mange år med clickbait heller. 30
Gjest Sjokka Skrevet 27. oktober 2019 #11890 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Jeg tror nå hva jeg vil om denne påståtte aborten. Fakta er at hun trengte litt jucy stoff til boken, og hva ellers har hun igjen? Tror du har helt rett her ja. Iflg hva Anna sa på god kveld Norge intervjuet, så var boka egentlig ferdig. Anna fikk så en ide om at dette måtte være med, og kontaktet forlaget. Dette var så viktig informasjon at det bare måtte med i boka, forteller hun selv på tv. Jeg tenker: Ja det er veldig viktig å fortelle til hele Norge at hun tok abort. Det er også viktig å fortelle pp TV at de hadde problemer i forholdet, når de var nygifte... Anna har rotet det enda verre til for seg selv, med denne boka og intervjuet. Hun fremstår desperat etter penger og oppmerksomhet. Bare trist alt sammen..
Friluftsdame Skrevet 27. oktober 2019 #11891 Skrevet 27. oktober 2019 16 minutter siden, Orly skrev: Dere klager på at hun tar abort og dere klager fra før av på at hun vil ha flere barn. Blir aldri riktig uansett hva hun gjør tydeligvis for dere. Det er vel ikke det folk reagerer på.. men heller dobbeltmoralen i å i løpet av et halvår først ta abort for så å skrive innlegg på bloggen om at hun sliter med å bli gravid. Ingen av delene hører til i offentligheten. Det tegner et bilde av en ustabil person. Både de to tilnærmingene i løpet av et knapt halvår, og det at hun deler det. Fordi hun trenger penger, og ikke eier dømmekraft. 31
Sillyline Skrevet 27. oktober 2019 #11892 Skrevet 27. oktober 2019 Når Dorthe spør om hvorfor hun vil fortelle det, har hun ikke et godt svar. Man kan ikke si «fordi jeg vil ha klikk og penger». Det kommer ingenting godt ut av å skulle fortelle om dette nå. 23
Clara80 Skrevet 27. oktober 2019 #11893 Skrevet 27. oktober 2019 29 minutter siden, Halle-Palle skrev: Jeg tror nå hva jeg vil om denne påståtte aborten. Fakta er at hun trengte litt jucy stoff til boken, og hva ellers har hun igjen? Helt enig. Om det i det hele tatt er sant så er det jo totalt uintressant. Om hun hadde fortalt det mens det skjedde kunne det nok blitt mange klikk, men nå i ettertid kan det jo likegodt være oppdiktet.16.000 aborter gjøres i Norge hvert år. Nå tar Anna desperasjonen til nye grenser. Ganske spesielt. 18
FruRosa Skrevet 27. oktober 2019 #11894 Skrevet 27. oktober 2019 Hadde hun enda lært av problemene hun/de hadde for et års tid siden... Dette hadde jo vært en gylden mulighet til å starte på nytt. Legge ned bloggen, få seg en utdannelse, la familien (og henne selv) slippe å leve livet i full offentlighet. Men neida... Her fortsetter hun i samme tralten, og eksponerer ting som bare hører privatlivet til. Jeg mener ikke at en abort skal være tabu, men hva oppnår hun med å dele dette (bortsett fra økt oppmerksomhet/inntekt)? Og på toppen av det hele, få måneder etter aborten, gå høyt ut og fortelle på bloggen at hun nå sliter med å bli gravid. Alt hun foretar seg viser at hun trenger oppmerksomhet. Hele.tiden. Selv om all denne oppmerksomheten sliter hardt på henne og familien. Fint at hun går/gikk til psykolog. Det er vel det mest fornuftige valget hun noensinne har tatt! Bare synd at det ikke fører til at hun innser at hun må finne en annen måte å leve på, både for hennes og familiens skyld. 27
Clara80 Skrevet 27. oktober 2019 #11895 Skrevet 27. oktober 2019 7 minutter siden, Sillyline skrev: Når Dorthe spør om hvorfor hun vil fortelle det, har hun ikke et godt svar. Man kan ikke si «fordi jeg vil ha klikk og penger». Det kommer ingenting godt ut av å skulle fortelle om dette nå. Jeg orker ikke se i intervjuet. Men har hun ikke engang et svar som at "Ønsker å ta bort tabuene ved abort, viktig å snakke om, være et talerør for unge jenter som sliter, ikke alt er en dans på roser" osv??? 6
FruRosa Skrevet 27. oktober 2019 #11896 Skrevet 27. oktober 2019 Om hun hadde fortalt om problemene i forholdet og aborten DA DET SKJEDDE, for så å ta skjeen i en annen hånd... DA kunne det hatt noe for seg. DA kunne hennes historie kanskje vært til hjelp for andre. Og ikke minst for henne selv! Sånn som det fremstår nå virker det bare kynisk, og vitner om at dømmekraften er like dårlig som før. 20
Orly Skrevet 27. oktober 2019 #11897 Skrevet 27. oktober 2019 Svært få klarer å fortelle om abort akkurat når det er gjort og det er i grunnen ikke så rart når man ser hva folk lirer ut av seg. Skjønner godt hun måtte få det på avstand først, om det hører med i en bok eller ikke er ikke noe jeg kan bestemme selv om jeg ikke ville skrevet det i en bok selv. 10
norskehavet Skrevet 27. oktober 2019 #11898 Skrevet 27. oktober 2019 Om Anna har vært så langt nede at hun har ønsket å ikke leve, så skjønner jeg at det ikke har vært ett bra tidspunkt å få enda ett nytt barn når man allerede har tre barn + seg selv. Det at dere spekulerer i at hun bare gjør dette for klikk, sier vel mest om dere som er her 15
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. oktober 2019 #11899 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Orly Skrevet 27. oktober 2019 #11900 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, norskehavet skrev: Om Anna har vært så langt nede at hun har ønsket å ikke leve, så skjønner jeg at det ikke har vært ett bra tidspunkt å få enda ett nytt barn når man allerede har tre barn + seg selv. Det at dere spekulerer i at hun bare gjør dette for klikk, sier vel mest om dere som er her Enig med deg, det sier i grunn mye om de som skriver negativt her nå. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå