DianaV Skrevet 11. oktober 2019 #11821 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 27 minutter siden, Diamant skrev: Det ser ut som de sliter med å få solgt huset i Søgne. Det var vel nylig ny visning og nå har de gått ned 200.000 i pris. Dårlige tider ja... Sånn kan det gå når man oppfører seg som en bortskjemt primadonna som er 14 år mentalt. Endret 11. oktober 2019 av DianaV 12
Skrottefar Skrevet 11. oktober 2019 #11822 Skrevet 11. oktober 2019 7 timer siden, Gazpacho skrev: Men huset de bor i nå er jo på 264 kvadrat, helt uten skråtak og har enorm takterrasse: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155090428&fbclid=IwAR3Qy5IjgdOMye8GAkv0Dgyks6DY6xJp-MU_xgCJ4Ae3xI-IWe2or42SFjY Så jeg har ingen tro på at det handler om plassmangel. Her må utgiftene ned, og sånn er det. Inntekten hennes har vel stupt med 90 % de siste 2 årene og det er ikke noe som tyder på at den vil stige igjen. Vil nok fortsette å stupe, og blir det flere bøter pga. mangelfull merking av reklame så kan det fort bli likviditetsproblemer om ikke hussalget går igjennom, og kanskje Anna blir nødt til å få seg et ærlig arbeide for å kunne fortsette med den kostbare livsstilen 😎 7
Pøbelkråka Skrevet 11. oktober 2019 #11823 Skrevet 11. oktober 2019 På 10.10.2019 den 14.49, Gazpacho skrev: Ligger begge husene ute for salg nå? Jeg er glad for at hun skjønner at de må nedskalere luksusen. Hun har torpedert karrieren sin ganske så effektivt med sutring og skandaler. Og toppløs teppelegging... Håper de kan få et fint lite hus på samme sted som de bor nå og at hun dropper alt av sosiale medier. Kanskje hun kan få jobb i barnehage f eks og ta utdanning på deltid. Det er det eneste fornuftige. For den enorme sjansen som hun hadde, har hun sløst bort med latskap og merkelig oppførsel. Link til huset i stavanger? 1
Gjest Gazpacho Skrevet 11. oktober 2019 #11824 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Pøbelkråka skrev: Link til huset i stavanger? Jeg tror ikke at det ligger ute for salg ennå. De prøvde vel å få det solgt i fjor, uten å lykkes?
Isabella82 Skrevet 11. oktober 2019 #11825 Skrevet 11. oktober 2019 Selv om det kanskje ikke får en konsekvens på sikt så tenker jeg det er viktig at man rapporterer inn. Da kan kanskje Anna også forstå at ting får konsekvenser. Hun vrir seg unna med vilje og jeg synes det er ganske utrolig å sitte å se på det som hun legger ut. Du skal ikke lese lenge eller høre på henne lenge at hun er umoden og det er nok derfor hun til stadighet sier at hun er trygg og trives med mammarollen, for det er noe hun kan, fra hennes perspektiv. Det at hun savner babytiden og alt som hører med sier vel det meste. I tillegg reagerte jeg på ett blogginnlegg hvor hun skrev noe om at hun gledet seg til å dele nyheten om graviditet på bloggen og det forklarer jo litt hvordan hun tenker. Bloggen ble en suksess med henne som ung alene mamma og hun vil nok tviholde på den fasaden, selv om familiedynamikken nå er endret. Det at hun planlegger å bli gravid med hele Norge på slep viser bare på hvor syk verden har blitt. Og vi som lesere, vi som gir henne klikk vi spanderer hele sirkuset. Ja, jeg vet man må inn å gi klikk for å kunne følge med på når hun ikke følger reglene men som regel så har vi voksne mer bak øyra, men alle disse unge jentene som sluker alt dette rått og har henne som forbilde, det er her vi må gjøre noe. Vil vi at ungene skal vokse opp med disse bloggerne som forbilde? Er det disse jentene de skal sammenligne seg med? En del av meg har vondt av denne jenta for det er så tydelig at her er det noe som har gått galt langs veien og hun trenger mer hjelp enn hva klikk og blogginnlegg kan gi henne. Hun trenger å sosialiseres normalt og ha ett normalt fokus på hverdagslivet. Puh..måtte bare få det ut 17
Halle-Palle Skrevet 11. oktober 2019 #11826 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, Isabella82 skrev: Selv om det kanskje ikke får en konsekvens på sikt så tenker jeg det er viktig at man rapporterer inn. Da kan kanskje Anna også forstå at ting får konsekvenser. Hun vrir seg unna med vilje og jeg synes det er ganske utrolig å sitte å se på det som hun legger ut. Du skal ikke lese lenge eller høre på henne lenge at hun er umoden og det er nok derfor hun til stadighet sier at hun er trygg og trives med mammarollen, for det er noe hun kan, fra hennes perspektiv. Det at hun savner babytiden og alt som hører med sier vel det meste. I tillegg reagerte jeg på ett blogginnlegg hvor hun skrev noe om at hun gledet seg til å dele nyheten om graviditet på bloggen og det forklarer jo litt hvordan hun tenker. Bloggen ble en suksess med henne som ung alene mamma og hun vil nok tviholde på den fasaden, selv om familiedynamikken nå er endret. Det at hun planlegger å bli gravid med hele Norge på slep viser bare på hvor syk verden har blitt. Og vi som lesere, vi som gir henne klikk vi spanderer hele sirkuset. Ja, jeg vet man må inn å gi klikk for å kunne følge med på når hun ikke følger reglene men som regel så har vi voksne mer bak øyra, men alle disse unge jentene som sluker alt dette rått og har henne som forbilde, det er her vi må gjøre noe. Vil vi at ungene skal vokse opp med disse bloggerne som forbilde? Er det disse jentene de skal sammenligne seg med? En del av meg har vondt av denne jenta for det er så tydelig at her er det noe som har gått galt langs veien og hun trenger mer hjelp enn hva klikk og blogginnlegg kan gi henne. Hun trenger å sosialiseres normalt og ha ett normalt fokus på hverdagslivet. Puh..måtte bare få det ut Men er det så mange unge jenter som følger henne lenger, tror dere? Min datter er på samme alder som Anna og fulgte henne med stjerner i øynene i 3-4 år og syns hun var sååååå god mamma. Men så kom videregående, russetid og studier for henne og nå syns hun ikke at en 22 års gammel småbarnsmor er særlig spennende å følge. Og akkurat i alderen tror jeg ‘problemet’ til bloggen ligger. Det er ikke særlig spelsielt å ha barn tidlig i 20 årene og selv om hun ble mamma tidlig er ikke det noe dagens fjortiser bryr seg særlig mye om. Hun blogger om en husmortilværelse som få kan relatere til, hverken tenåringer, de på samme alder som Anna eller andre som har barn og familie. Bloggen er nok godt utfor stupet allerede, hun henger såvidt etter fingertuppene og det at hun tror at et nytt barn skal endre på det er bare trist. 29
Friluftsdame Skrevet 11. oktober 2019 #11827 Skrevet 11. oktober 2019 «Toppbloggeren» har etter en tid med ny IG-konto bikket 4500 følgere. Antall lesere på bloggen ligger på rundt 10.000. Dette bør være et nådeløst ærlig budskap til en primadonna som for eget grep har lagt bloggkarrieren sin i grus. Var jeg henne, ville jeg vært piss redd for den kommende boklanseringen. En kikk innom bloggen i ny og ne viser en blogger med hverdager uten innhold på dagtid. Som skriver pjatte innlegg om materialistisk planlegging av bursdager,, og mer alvorlige om angst utviklet av det hun driver med. Ispedd grov eksponering av de mindreårige, og gapende oppstilte bilder av seg selv. Arkivfoto. Når man ikke tar tilbakemelding, kan det gå så bratt utforbakke som dette. Triste greier. 24
Skrottefar Skrevet 11. oktober 2019 #11828 Skrevet 11. oktober 2019 19 minutter siden, Friluftsdame skrev: En kikk innom bloggen i ny og ne viser en blogger med hverdager uten innhold på dagtid. Som skriver pjatte innlegg om materialistisk planlegging av bursdager,, og mer alvorlige om angst utviklet av det hun driver med. Ispedd grov eksponering av de mindreårige, og gapende oppstilte bilder av seg selv Er veldig opptatt av det materielle den fruen, og en dag så vil det ikke være midler til å dekke det, og hva skal hun da gjøre? I tillegg så er det mangelfull merking av reklame, får håpe det blir flere bøter på det området, for har hun ikke lært, ja, da får man forsøke å lære henne det flere ganger Eksponeringen av de mindreårige vil det nok aldri bli slutt på, ei heller all gapinga, noe som forøvrig ser helt unaturlig ut, meget tilgjort på en måte 7
missfix Skrevet 11. oktober 2019 #11829 Skrevet 11. oktober 2019 Umerket reklame på facebook i dag også. Klesantrekkene til alle 3 ungene i anleding bursdag er sponset av Babyshop med tilhørende annonselenker som Anna tjener på pr salg via sin lenke. Ballongene er også sponset med tilhørende lenke til butikken. Når blogginnlegget inneholder reklame skal det også merkes der en deler innleggene i sosiale medier, da leserne har rett til å vite at det er snakk om reklame før de trykker seg inn på selve reklamen. Så når hun deler lenke på facebook til blogginnlegg som inneholder reklame, skal det merkes på facebook som reklame. 11
Diamant Skrevet 11. oktober 2019 #11830 Skrevet 11. oktober 2019 6 minutter siden, Skrottefar skrev: Er veldig opptatt av det materielle den fruen, og en dag så vil det ikke være midler til å dekke det, og hva skal hun da gjøre? I tillegg så er det mangelfull merking av reklame, får håpe det blir flere bøter på det området, for har hun ikke lært, ja, da får man forsøke å lære henne det flere ganger Eksponeringen av de mindreårige vil det nok aldri bli slutt på, ei heller all gapinga, noe som forøvrig ser helt unaturlig ut, meget tilgjort på en måte Ja, hva er greia med den gapinga. Hun ser jo bare helt rar ut når hun gaper sånn. Rart hun ikke ser selv at hun er mye finere når hun smiler naturlig, (har sett det noen veldig få ganger). 15
smalls Skrevet 12. oktober 2019 #11831 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) 11 timer siden, Diamant skrev: Ja, hva er greia med den gapinga. Hun ser jo bare helt rar ut når hun gaper sånn. Rart hun ikke ser selv at hun er mye finere når hun smiler naturlig, (har sett det noen veldig få ganger). Ja, skjønner meg heller ikke på den gapinga på bilder?? Ser helt merkelig ut og skjønner ikke hva poenget med gapinga 🤔 Endret 12. oktober 2019 av smalls 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. oktober 2019 #11832 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Mummy1 Skrevet 12. oktober 2019 #11833 Skrevet 12. oktober 2019 Hvorfor i huleste gir dere henne klikk ????🤨 6
Diamant Skrevet 12. oktober 2019 #11834 Skrevet 12. oktober 2019 49 minutter siden, Mummy1 skrev: Hvorfor i huleste gir dere henne klikk ????🤨 Jeg gjør ikke, følger kun på Snap. 3
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. oktober 2019 #11835 Skrevet 12. oktober 2019 På 11.10.2019 den 21.22, missfix skrev: Umerket reklame på facebook i dag også. Klesantrekkene til alle 3 ungene i anleding bursdag er sponset av Babyshop med tilhørende annonselenker som Anna tjener på pr salg via sin lenke. Ballongene er også sponset med tilhørende lenke til butikken. Når blogginnlegget inneholder reklame skal det også merkes der en deler innleggene i sosiale medier, da leserne har rett til å vite at det er snakk om reklame før de trykker seg inn på selve reklamen. Så når hun deler lenke på facebook til blogginnlegg som inneholder reklame, skal det merkes på facebook som reklame. Jobber ikke mannen hennes på babyshop?
missfix Skrevet 12. oktober 2019 #11836 Skrevet 12. oktober 2019 10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jobber ikke mannen hennes på babyshop? Nei, han jobber vel for Babycare om jeg ikke tar helt feil. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. oktober 2019 #11837 Skrevet 12. oktober 2019 23 minutter siden, Diamant skrev: Jeg gjør ikke, følger kun på Snap. samme her, kan ikke huske sist jeg leste bloggen.
missfix Skrevet 14. oktober 2019 #11838 Skrevet 14. oktober 2019 Blogginnlegget "masse bilder fra bursdagsfeiringen" er umerket reklame. Klærne til barna er sponset, kakebordet er sponset og ballongdekoren er sponset, men hun har unnlatt å merke dagens blogginnlegg med reklame. Hun har heller ikke merket det med reklame/annonse der hvor hun deler blogginnlegget (facebook, snapchat). Blogginnlegget "mine favoritter til vinteren" er derimot merket som reklame/annonse i selve blogginnlegget, men hun har ikke merket det der hun deler blogginnleggget (facebook, snapchat). 25
Friluftsdame Skrevet 14. oktober 2019 #11839 Skrevet 14. oktober 2019 4 timer siden, missfix skrev: Blogginnlegget "masse bilder fra bursdagsfeiringen" er umerket reklame. Klærne til barna er sponset, kakebordet er sponset og ballongdekoren er sponset, men hun har unnlatt å merke dagens blogginnlegg med reklame. Hun har heller ikke merket det med reklame/annonse der hvor hun deler blogginnlegget (facebook, snapchat). Blogginnlegget "mine favoritter til vinteren" er derimot merket som reklame/annonse i selve blogginnlegget, men hun har ikke merket det der hun deler blogginnleggget (facebook, snapchat). Hun har litt tungt for å ta disse enkle reglene til seg. Kanskje like greit hun ikke meldte seg på skolen igjen, når det å lese, fatte og begripe noe så elememtert ikke funker. Men klart, hun er jo så opptatt med å planlegge disse bursdagene, så da er det fort gjort å glemme. Forøvrig fremstår bursdagsstaffasjen som «plastisk fantastic». Kakene ser ut til å helst ikke skulle røres. For en materialistisk fasadejeger. . 15
Tuppeluren Skrevet 20. oktober 2019 #11840 Skrevet 20. oktober 2019 På 30.9.2019 den 15.39, Mrs Robinson skrev: Dette visste jeg faktisk ikke før du sa det.. Ikke jeg heller🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå