Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Tommel opp, Anna 👍 Gjennomfører du dette, har du bevist at du har begynt å bli voksen!

håper alt blir bra for deg, at du får mange nye venner og omgangskretser, og masse ny livserfaring og lærdom og sosiale ferdigheter! Unner deg dette! 

Men selvfølgelig, det er vel for mye å håpe på at du setter deg på skolebenken. Kanskje du kan ha litt mindre ambisjoner, og heller ihvertfall ha et delmål i å fullføre videregående, og se hvordan det går. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste innlegg til Anna fortjener klikk altså! ( slik at hun opplever at det er slike fornuftige innlegg folk liker). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenhouse skrev:

Siste innlegg til Anna fortjener klikk altså! ( slik at hun opplever at det er slike fornuftige innlegg folk liker). 

Old news rett og slett. Dette har hun blogget om tidligere 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Zenhouse skrev:

Mener du den delen om at hun ønsker seg en utdanning, eller den om at babyønsket begynner å bli veldig stort..? ;)

Endret av Malum
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Hva har hun blogget om?

Om få seg en utdannelse og unge nr 4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Uglesjel skrev:

Om få seg en utdannelse og unge nr 4

Håper så inderlig hun får seg en utdannelse. Da kan hun være stolt av seg selv. 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Håper så inderlig hun får seg en utdannelse. Da kan hun være stolt av seg selv. 👍

Jupp.. Det er noe alle har sagt til henne siden hun fikk M. Men penger har jo vært det aller viktigste for henne. Tviler på at hun blir og gjennomfører det. Og gjør hun det så skal jeg spise mine egende ord.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint innlegg om fremtiden og utdannelse!

Men, og det er et stort MEN... I det samme innlegget beskriver hun ønsket om barn nr.4. Jeg er redd utdannelsen ikke blir noe av, og at nytt barn og fortsatt blogging blir realiteten.

Om jeg tar feil skal jeg spise ordene mine, og være glad på hennes og familiens vegne!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Malum skrev:

Mener du den delen om at hun ønsker seg en utdanning, eller den om at babyønsket begynner å bli veldig stort..? ;)

Syns delen om utdanning var en god del større enn delen om nr 4 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Zenhouse skrev:

Syns delen om utdanning var en god del større enn delen om nr 4 😉 

Men likevel avslutter hun med at hun er usikker på hva hun skal prioritere først ;) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, richbitch skrev:

Men likevel avslutter hun med at hun er usikker på hva hun skal prioritere først ;) 

Den biten klarer jeg ikke og forstå at det kan være så vanskelig og vite hva hun skal prioterer først. Er jo ikke noe og være usikker på. Skal hun kunne stå for navne sitt så burde hun virkelig ta seg en utdannelse. Hun vil få større muligheter med det. Et barn blir nærmeste som et nytt vandrende reklamerings plakat for bloggen hennes. Og da er hun tilbake der hun startet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene bildet hun la ut fra bursdagsfesten er så upassende. At hun aldri lærer 🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FruRosa skrev:

Fint innlegg om fremtiden og utdannelse!

Men, og det er et stort MEN... I det samme innlegget beskriver hun ønsket om barn nr.4. Jeg er redd utdannelsen ikke blir noe av, og at nytt barn og fortsatt blogging blir realiteten.

Om jeg tar feil skal jeg spise ordene mine, og være glad på hennes og familiens vegne!

Det får vi da INDELIG håpe. Et barn til vil kunne generere endel oppmerksomhet og spons 1 års tid. Og så er det tilbake til start...igjen. Og enda er individ som skal ivaretas og finne sin plass. Enda en som krever sitt. Anna - ta utdannelse!!!!!!!!!! Skap deg en trygg plattform! Du kan ikke formere deg til evig tid, og helt seriøst, nå har vi fulgt deg gjennom tre graviditeter. Whats new...ikke er du spesielt ung lenger heller. Spar deg selv og familien din for enda et uklokt valg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Uglesjel skrev:

Jupp.. Det er noe alle har sagt til henne siden hun fikk M. Men penger har jo vært det aller viktigste for henne. Tviler på at hun blir og gjennomfører det. Og gjør hun det så skal jeg spise mine egende ord.

Penger og frihet... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var positivt. Hun vurderer utdannelse, en vanlig jobb og skjønner at bloggen ikke varer evig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo helt høl i hodet at hun faktisk vurderer barn nr 4 FØR hun har fått tatt en utdannelse. Hun har ikke en gang fullført Vgs. Noen må jo ta seg av baby når den kommer. Jan jobber jo

Jeg håper for guds skyld hun tenker smart og prioriterer riktig nå. Barn kan hun få senere. Hun er 23 år og ikke 35 liksom 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matijs var i bursdagen hennes. Bra hun har en så fin tone med barnefar nr. 2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ny Bruker skrev:

Matijs var i bursdagen hennes. Bra hun har en så fin tone med barnefar nr. 2

Daniel stiller da også opp,selv om han kansje ikke omgås A sånn ellers.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...