Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Speilvegg
Skrevet

Jeg hadde mistet all tiltro til forbrukertilsynet og markedsrådet om ikke bota ble opprettholdt. 

Skrevet (endret)

.

Endret av konkelimonke
  • Liker 2
Skrevet

Det er mye å si om Anna, men dette sier litt om exen også dette. At han vet hun er gift og at han vet hvordan hun opererer ift clickbates og sånt. Bare en tanke. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, DianaV skrev:

Det er mye å si om Anna, men dette sier litt om exen også dette. At han vet hun er gift og at han vet hvordan hun opererer ift clickbates og sånt. Bare en tanke. 

Helt enig. Kunne tro han ønsket å lage splid mellom anna og jan. X'en liker nok at Anna forsatt har følelser for han.

Skrevet
6 minutter siden, DianaV skrev:

Helt enig. Trodde han var oppegående. Etter alt rabalderet Anna har stelt i stand så synes jeg det er skuffende å se at han stiller opp på noe sånt. 

• Liker 6
Skrevet

I siste innlegg skriver hun at hun og Jan er et team. 

Nettopp. Et team som har regissert denne helgen sammen. Og fått betalt for det i form av klikk og spekulasjoner. 

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, Zenhouse skrev:

Nettopp. Et team som har regissert denne helgen sammen. Og fått betalt for det i form av klikk og spekulasjoner. 

Det er jo helt psykt av henne disse siste stuntene. At andre stiller opp på det er sært. Hvis Jan ikke reagererer det særdeles merkelig, med mindre alt er *host* planlagt. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Zenhouse skrev:

Hun sletter også alle kommentarer som går på at folk 'røper" at det er Jan hun elsker, og at det er Jan hun skriver om. 4 kommentarer hittil har hun slettet. Slik at folk skal spekulere og klikke seg inn på bloggen for å se om det er exen det er snakk om bloggen. 

Endret av Panda90
  • Liker 12
Skrevet
24 minutter siden, Zenhouse skrev:

Hun og Jan er nok et team siden de er gift og drifter en familie sammen. Men synes litt synd på ham for han vet jo han ikke er det opprinnelige førstevalget..

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, DianaV skrev:

Det er jo helt psykt av henne disse siste stuntene. At andre stiller opp på det er sært. Hvis Jan ikke reagererer det særdeles merkelig, med mindre alt er *host* planlagt. 

Jan er like ille

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Kommer ikke over hvor pen og oppegående han eksen hennes virker! Altså han virket jo voksen i forhold til henne! Var litt merkelig kontrast mellom de

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, Summ skrev:

Kommer ikke over hvor pen og oppegående han eksen hennes virker! Altså han virket jo voksen i forhold til henne! Var litt merkelig kontrast mellom de

Da har du ikke sett Instagramkontoen hans. Er bare fyll og spetakkel. Og som han nevnte selv så er han elendig på planlegging, tar alt som det kommer. Fremstår ikke akkurat veldig «voksen og oppegående» ut spør du meg

• Liker 13
Skrevet

Hvor får hun egentlig alle disse positive tilbakemeldingene fra?

man kunne ikke kommentere på bloggen, heller ikke på videoen

Sender folk mail til hun om det eller?

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, EnBruker skrev:

Hvor får hun egentlig alle disse positive tilbakemeldingene fra?

man kunne ikke kommentere på bloggen, heller ikke på videoen

Sender folk mail til hun om det eller?

Helt sikkert... tviler sterkt på at hun leser kommentarer. De stygge blir jo slettet, så hun kan jo si slikt

• Liker 3
Skrevet

Anna har virkelig klart å klore til seg mange klikk inn på bloggen. Spekulasjonene rundt, ja jeg elsker han fremdeles, ga henne over 76tusen klikk. En ting skal hun ha, hun vet hvordan å skape klikk. Ærligheten bak dette er jo en helt annen sak. 

Skrevet
12 minutter siden, Sjokka skrev:

Anna har virkelig klart å klore til seg mange klikk inn på bloggen. Spekulasjonene rundt, ja jeg elsker han fremdeles, ga henne over 76tusen klikk. En ting skal hun ha, hun vet hvordan å skape klikk. Ærligheten bak dette er jo en helt annen sak. 

Skjønner ikke at folk gidder engang. Blir jo såklart nysgjerrig på hva slags tull hun har klart å lire av seg, men klikk har hun ikke fått av meg på år og dag.

• Liker 10
Skrevet

Vet ikke hva som er verst jeg. Om Jan er med på dette for å få klikk og trafikk på bloggen, eller om han sitter hjemme og har det kjipt mens Anna har det hyggelig med eksen. 

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...