Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Skjønte nok at Anna ikke hadde gjort riktig avtale med fotograf ang bruk av bilder, og nå ble det jaggu meg dokumentert også. Det er vanlig å lese gjennom kontrakten og sette seg inn i bruksrettighetene på bildene man får. Kan tenke meg hun har blitt oppdaget i å skulle bruke bildene i kommersiell sammenheng uten å betale for det, i tillegg til at det tydeligvis ikke er greit for henne at fotografen bruker bilder i egne kanaler. Sistnevnte er standard for alle fotografer, noe annet koster som regel ekstra.

Venner og familie kan ALDRI erstatte en erfaren fotograf med mindre de er fotograf selv. Kvaliteten og øyeblikkene en fotograf får knipset kan ikke måle seg med en hobbyfotograf/amatør.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, feebee skrev:
 

Jeg vil si 18 000 i gratis bakverk er ganske godt betalt jeg da! Tror nok der hele er på grunn av at Kristina faktisk ville at Anna skulle holde seg til kontrakten. Anna liker vel ikke så godt å bli holdt ansvarlig.

Visst er det godt betalt for Anna å skrive et par positive linjer.

Endret av Justlooking
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Dottie skrev:
 

Jeg synes hun burde begrunne årsaken til at hun ikke ville valgt en ukjent hobby-baker jeg. 

At kaken skal fraktes og oppbevares, er liksom ikke noe grunn.

 


Nei, det hverken kan eller burde hun begrunne - når hun utfra artikkelen i VG har kontrakt på å reklamere for denne bakeren. 

Det er bakdelen med å livnære seg på reklameblogg, en må faktisk skrive pent om varer og tjenester en er betalt for å reklamere for - om en er fornøyd eller ei. Hun har holdt på med dette såpass lenge, at det burde sitte i ryggmargen for lengst.

Ved å skrive det hun gjorde, så er det ikke annet enn kontraktsbrudd, å si noe mer ville bare gjort saken ennå styggere. Det er så gjennomført uprofesjonelt, at jeg har ikke ord. Men bør gi enhver som vurderer å samarbeide med henne god grunn til å komme på andre tanker.

Håper bakeren har guts til å ta dette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Det hadde vært interessant å se hele kontrakten mellom Anna og Kristina, for å vite hva som eventuelt stod om levering/henting og oppbevaring etter det. 

 

Innlegget er ryddet for sitering av slettet lenke til Imgur.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg enig med deg @inox, jeg skrev som jeg skrev fordi jeg ikke tror hun har annen grunn enn at bakeren gikk til avisen ang kontraktsbruddet. 

Men, å skrive som hun skrev i innlegget (som så ble fjernet) er ikke akkurat god reklame for bakeren.

Håper bakeren tar dette videre, og at det kun er Anna som taper på det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, blåbærpike skrev:
 

Det hadde vært interessant å se hele kontrakten mellom Anna og Kristina, for å vite hva som eventuelt stod om levering/henting og oppbevaring etter det. 

BLOGGOMTOPPBLOGGERE! HALLO!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dottie skrev:
 

Jeg enig med deg @inox, jeg skrev som jeg skrev fordi jeg ikke tror hun har annen grunn enn at bakeren gikk til avisen ang kontraktsbruddet. 

Men, å skrive som hun skrev i innlegget (som så ble fjernet) er ikke akkurat god reklame for bakeren.

Håper bakeren tar dette videre, og at det kun er Anna som taper på det.

http://annarasmussen.blogg.no/1541530865_bryllups_guiden.html

det er da oppe enda
(så akkurat at delen om bakeren er fjernet) 

Endret av Drakan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leselusa skrev:
 

Delen om kakebakingen er borte...

 

1 minutt siden, feebee skrev:
 

Kan du peke hvor Kristina nevnes?

Trodde det enda var der siden blogg artikkelen enda var der, så ikke det før etterpå. 
Burde dobbeltsjekket, men merket det ikke før etterpå 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
8 minutter siden, Mnjah skrev:
 

BLOGGOMTOPPBLOGGERE! HALLO!

Undersøkte litt selv, og ser at Kristina har lagt ut et innlegg om kaken/bestillingen på facebooksiden Kristinas Kakeverden dagen før bryllupet. Det innleder K med "I grevens tid rakk jeg akkurat å bli ferdig før helgens levering skulle hentes!" . Altså ble kaken hentet. Kombinert med Annas, nå slettede, avsnitt om kaken og problem med levering / oppbevaring, leser jeg dette som at Anna har blitt tatt på senga av at kaken ikke ble levert. 

 Håper virkelig bloggomtoppbloggere er på saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To kontraktsbrudd og en løgn, foreløpig. Dette er ikke bra. Det som overrasker litt er at Adsales vil ha å gjøre med slike influencere. Dette går da ikke bare utover Annas omdømme, men Adsales' også. Det burde i hvert fall det. Så useriøse de er som vil ha en influencer i stallen som er så uprofesjonell og oppfører seg som i denne saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bør sende skjermbilde til konditoren og si at hun bør kjøre sak! 

Hun har bruk maaange timer og penger på dette, så får hun dette tilbake!!! 

Endret av Ak90
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

O.T. Men 160 timer har vel gått med til planlegging av disse kakene stort sett? Tenker på at det er cirka 150 timer i en vanlig arbeidsmåned. Kakenes holdbarhet etc. 

O.T. som sagt. 

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ak90 skrev:
 

Noen bør sende skjermbilde til konditoren og si at hun bør kjøre sak! 

Hun har bruk maaange timer og penger på dette, så får hun dette tilbake!!! 

Hun har fått en del skjermbilder allerede, så hun er klar over det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor nedlatende og stygg hun kan være mot folk, så lenge ikke alt går som hun vil. Kan ikke skjønne at hun har samvittighet til det. Om hun ikke er fornøyd med enkelte ting så burde hun ta det privat (selv om hun først og fremst burde ha lest kontrakten). Tviler på at det egentlig er noe galt med baksten eller bildene i seg selv, men siden det er noen småting som ikke gikk som hun har tenkt, så skal hun fraråde alle å bruke de. 😖

Endret av Papirfly
Sitering av slettet innhold er fjernet. Papirfly, mod.
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lusetrollet skrev:
 

Helt utrolig hvor nedlatende og stygg hun kan være mot folk, så lenge ikke alt går som hun vil. Kan ikke skjønne at hun har samvittighet til det. Om hun ikke er fornøyd med enkelte ting så burde hun ta det privat (selv om hun først og fremst burde ha lest kontrakten). Tviler på at det egentlig er noe galt med baksten eller bildene i seg selv, men siden det er noen småting som ikke gikk som hun har tenkt, så skal hun fraråde alle å bruke de. 😖

Jeg tror ikke det er noen annen grunn til at hu nedsnakker bakeren, enn at hu følte seg «tråkket på tærne» og fornærmet, da bakeren fikk en sak i vg der hun fortalte om kontraktsbruddet!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...