BeverTramp Skrevet 21. oktober 2018 #9961 Del Skrevet 21. oktober 2018 12 timer siden, Den røde fare skrev: Forbud mot å ta bilder?! Redd for at noen skulle «lekke de til pressen»?🤣 Jeg har vært i flere bryllup hvor det har vært "forbud" mot bilder. Fellesnevneren er at paret har med fotograf hele dagen, og at både brudepar og gjester har fått tilgang på foto i ettertid. Det er fryktelig mange bilder som blir ødelagte av at "alle" står med mobilkamera fremme. Det er i tillegg veldig fint for brudeparet å kunne se familie og venner i øynene fremfor en mobilskjerm etter feks vielsen. På generell basis tror jeg "bildeforbud" vil føre til mindre mobilbruk, og mer tilstedeværelse. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 21. oktober 2018 #9962 Del Skrevet 21. oktober 2018 53 minutter siden, BeverTramp skrev: Jeg har vært i flere bryllup hvor det har vært "forbud" mot bilder. Fellesnevneren er at paret har med fotograf hele dagen, og at både brudepar og gjester har fått tilgang på foto i ettertid. Det er fryktelig mange bilder som blir ødelagte av at "alle" står med mobilkamera fremme. Det er i tillegg veldig fint for brudeparet å kunne se familie og venner i øynene fremfor en mobilskjerm etter feks vielsen. På generell basis tror jeg "bildeforbud" vil føre til mindre mobilbruk, og mer tilstedeværelse. Joda, skjønner det, men å ha forbud? Bruker ikke mobil/kamera selv på slike dager, nettopp for å være «in the moment», men høres så voldsomt ut med bildeforbud liksom😅 Å gi en kort beskjed om at det er fotograf som tar bilder, og at det settes pris på at gjestene bruker minimalt med foto selv, er jeg med på👍🏻😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 21. oktober 2018 #9963 Del Skrevet 21. oktober 2018 4 hours ago, BeverTramp said: Jeg har vært i flere bryllup hvor det har vært "forbud" mot bilder. Fellesnevneren er at paret har med fotograf hele dagen, og at både brudepar og gjester har fått tilgang på foto i ettertid. Det er fryktelig mange bilder som blir ødelagte av at "alle" står med mobilkamera fremme. Det er i tillegg veldig fint for brudeparet å kunne se familie og venner i øynene fremfor en mobilskjerm etter feks vielsen. På generell basis tror jeg "bildeforbud" vil føre til mindre mobilbruk, og mer tilstedeværelse. Dette. Dessuten lurer jeg veldig på hvor mange som egentlig ser på de filmene igjen? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 21. oktober 2018 #9964 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg tar ofte bryllupsfoto, og det er nokså irriterende med folk som hele tiden er i veien med telefonen eller til og med paddene sine. Og det er så grusomt når bildene fra kirka er fulle av folk som står med telefonen, i stedet for å kunne se uttrykkene og ansiktene. Ikke minst er mange skamløse når det skal fotograferes utenfor kirka og ved alteret, presser seg frem og tror at deres mobilbilde er viktigere enn det til den innhyra fotografen. Jeg oppfordrer alltid brudeparet til å ha mobilfritt bryllup. Skulle jeg selv giftet meg, ville det vært mobilfritt. Gjestene kunne få ta bilder ute etter middagen, men hadde likt det svært dårlig dersom mine gjester løp rundt med telefon. Det er fotografene sin jobb, og det ødelegger så mye både for brudeparet, fotografen og bildene i ettertid når folk er mer opptatt av tlf enn hva som faktisk skjer. Trist. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 21. oktober 2018 #9965 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Er det ikke litt merkelig at en liten "bedrift" som Nettbonus.no AS med sine 171 følgere på instagram, å kjøre igang en konkurranse hvor en kan vinne en Iphone i samarbeid med nettopp Anna Rasmussen? Anna som nylig har vært heftig i søkelyset i forbindelse med sine mange falske konkurranser? Hadde jeg ville promotert "bedriften" min, hadde jeg absolutt valgt noen med mer troverdighet enn Anna. Ikke har Anna merket som reklame når hun har delt blogginnlegget på facebook heller, og en må trykke "følger" på Nettbonus.no sin instagram og skrive i kommentarfeltet til Nettbonus.no at en er registrert og vil vinne. Endret 21. oktober 2018 av Panda90 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 21. oktober 2018 #9966 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 3 timer siden, Panda90 skrev: Er det ikke litt merkelig at en liten "bedrift" som Nettbonus.no AS med sine 171 følgere på instagram, å kjøre igang en konkurranse hvor en kan vinne en Iphone i samarbeid med nettopp Anna Rasmussen? Anna som nylig har vært heftig i søkelyset i forbindelse med sine mange falske konkurranser? Hadde jeg ville promotert "bedriften" min, hadde jeg absolutt valgt noen med mer troverdighet enn Anna. Ikke har Anna merket som reklame når hun har delt blogginnlegget på facebook heller, og en må trykke "følger" på Nettbonus.no sin instagram og skrive i kommentarfeltet til Nettbonus.no at en er registrert og vil vinne. Bra det er flere enn meg som reagerer på disse annonsene anna har. Jeg har vanskelig for å tro at denne konkurransen er ekte. Tror heller det er slik at hun dikter opp disse konkurransene for å få folk der ute til å tro at nå vil alle samarbeide med anna. At hun har fått så mange nye samrabeidspartnere nå, og det etter boten og alt??? Noe skurrer fælt her. Nettbonus har 3 stk innlegg på insta. Det første innlegget ble postet 2 dager siden. De har og postet et innlegg idag om at de har en give away sammen med bloggeren Anna Rasmussen. Det innlegget ble postet for KUN 2 timer siden. Endret 21. oktober 2018 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 21. oktober 2018 #9967 Del Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, Sjokka skrev: Bra det er flere enn meg som reagerer på disse annonsene anna har. Jeg har vanskelig for å tro at denne konkurransen er ekte. Tror heller det er slik at hun dikter opp disse konkurransene for å få folk der ute til å tro at nå vil alle samarbeide med anna. At hun har fått så mange nye samrabeidspartnere nå, og det etter boten og alt??? Noe skurrer fælt her. Netthandelen har 3 stk innlegg på insta. Det første innlegget ble postet 2 dager siden. De har og postet et innlegg idag om at de har en give away sammen med bloggeren Anna Rasmussen. Det innlegget ble postet for KUN 2 timer siden. Nå har Mads Hansen laget instapost om Annas pågående konkurranse. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. oktober 2018 #9968 Del Skrevet 21. oktober 2018 Digger Mads Hansens siste innlegg på Instagram 😊😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 21. oktober 2018 #9969 Del Skrevet 21. oktober 2018 25 minutter siden, Panda90 skrev: Nå har Mads Hansen laget instapost om Annas pågående konkurranse. Oy😲 Han er smart og følge med han Mads . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 21. oktober 2018 #9970 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hva skal til før Anna lærer? Hun burde ha lært nå mtp boten. Men Anna's kriminelle blogg fortsetter. Alt for klikk. Jeg tror ikke på noe som Anna deler på bloggen. Ser ut som forbrukertilsynet må ilegge henne en enda større bot. Men hun synes nok den også hadde vært urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 21. oktober 2018 #9971 Del Skrevet 21. oktober 2018 Mads Hansen, jeg elsker deg ❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. oktober 2018 #9972 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hun ser veldig sliten ut på bilde nummer to fra helgens innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 21. oktober 2018 #9973 Del Skrevet 21. oktober 2018 Er Iphone konkurransen et samarbeid? Eller er det bare viss vas? Noen som kan sende en imguir? Vil ikke gi klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 21. oktober 2018 #9974 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Bildene hennes blir bare verre og verre. Virker nesten som det er trass :“folk sier jeg ikke skal bruke bilder av barna mine på bloggen. Da skal de heller få kunstige selfies med åpen munn der jeg prøver å se glad ut men ikke klarer det“. Endret 22. oktober 2018 av Korpsnerden Utdype 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 22. oktober 2018 #9975 Del Skrevet 22. oktober 2018 Etter blogglisten å dømme ser det ikke ut til at reklamestuntene dine fra i går har gikk spesielt mange flere klikk Anna. Hvorfor? Nei..det er jo nærliggende å anta at kombinasjonen Anna/klikk på bloggen min/gevinst ikke er troverdig etter den solide boten? Overhode ikke tenkt den tanken Anna? At du faktisk mangler tillit der ute? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. oktober 2018 #9976 Del Skrevet 22. oktober 2018 Finnes verre ting å plages av. For meg må hun gape så mye hun vil på bilder så lenge det ikke involverer barna el konkurranser uten vinnere.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 22. oktober 2018 #9977 Del Skrevet 22. oktober 2018 Men er det faktisk slik at Mads Hansen klarte å få henne til å slutte å eksponere ungene? Hun skiftet jo navn på bloggen rett etter ranten hans, har hun helt sluttet å vise ungene også? I såfall fortjener han en medalje 👏👏👏 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 22. oktober 2018 #9978 Del Skrevet 22. oktober 2018 Tror dere Anna leser denne tråden? Isåfall tar hun ikke til seg råd herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. oktober 2018 #9979 Del Skrevet 22. oktober 2018 37 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Men er det faktisk slik at Mads Hansen klarte å få henne til å slutte å eksponere ungene? Hun skiftet jo navn på bloggen rett etter ranten hans, har hun helt sluttet å vise ungene også? I såfall fortjener han en medalje 👏👏👏 Hun viste mange bilder av guttene i dress før bryllupet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. oktober 2018 #9980 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå