J.. Skrevet 12. juli 2018 #7861 Skrevet 12. juli 2018 Akkurat nå, Bottega skrev: Hvordan vet du at hun har en ustabil inntekt? Fordi blogging er ikke fast inntekt i den forstand at du aldri kan forutse hvor mange klikk og lesere du har fra mnd til mnd. Du har ikke fast utbetalt 70K uansett lesertall feks. 22
Minnie23 Skrevet 12. juli 2018 #7862 Skrevet 12. juli 2018 45 minutter siden, Bottega skrev: Hvordan vet du at hun har en ustabil inntekt? Så du mener hun tjener det samme hver måned? Som blogger varierer inntekten veldig 11
Bottega Skrevet 12. juli 2018 #7863 Skrevet 12. juli 2018 2 timer siden, Minnie23 skrev: Så du mener hun tjener det samme hver måned? Som blogger varierer inntekten veldig Er ikke sikkert det varierer så fryktelig mye da. Annais for eksempel er en mindre blogger enn mtm, og hun fikk huslån fordi hennes inntekt var stabil over tid 1
Minnie23 Skrevet 12. juli 2018 #7864 Skrevet 12. juli 2018 16 minutter siden, Bottega skrev: Er ikke sikkert det varierer så fryktelig mye da. Annais for eksempel er en mindre blogger enn mtm, og hun fikk huslån fordi hennes inntekt var stabil over tid Poenget er at toppblogger har ikke stabil inntekt. Ja, kanskje over en viss periode, men ikke over lengere tid på lik linje som en lege, lærer, advokat, snekker osv. De har ikke faste ubatalinger. 12
Bottega Skrevet 12. juli 2018 #7865 Skrevet 12. juli 2018 14 minutter siden, Minnie23 skrev: Poenget er at toppblogger har ikke stabil inntekt. Ja, kanskje over en viss periode, men ikke over lengere tid på lik linje som en lege, lærer, advokat, snekker osv. De har ikke faste ubatalinger. Absolutt, det er helt sant. Men jeg tror de største bloggerne har en ganske så stabil inntekt(for now)
Christy89 Skrevet 12. juli 2018 #7866 Skrevet 12. juli 2018 15 minutter siden, Bottega skrev: Absolutt, det er helt sant. Men jeg tror de største bloggerne har en ganske så stabil inntekt(for now) Anna og, selv om hun har rast mye på listen? Vært mye opp og ned med henne 2
Xstrella Skrevet 12. juli 2018 #7867 Skrevet 12. juli 2018 Å være hjemmeværende blogger krever nok sitt. De må ha mange like og kjedelige dager. De skal tjene sin lønn og må trø ut av sine grenser for å lage intressant nok overskrift. Ingen klikk ingen lønn. Når alt er brukt opp er det kun sex igjen. De vet dette selger og sjokkerer. Vi dumme lesere biter på og slik går dagene, og de får sin lønn. Ergo de kan holde på i mange, mange år. De får en riktig så god pensjon om de blogger frem til de er 67. 1
Bottega Skrevet 12. juli 2018 #7868 Skrevet 12. juli 2018 5 minutter siden, Christy89 skrev: Anna og, selv om hun har rast mye på listen? Vært mye opp og ned med henne Det vet jeg ingenting om. Men regner med hun har sine faste sponsorer 1
Gjest Sjokka Skrevet 12. juli 2018 #7869 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Anna! Angående den lille film snutten du la ut på Insta igår. Ser ut som du er veldig fornøyd med kroppen din. Du var nøye med å filme hele kroppen. Passet på at utringningen over brystene kom nøye med. Du filmet ovenfra for at alle skulle klare og se store deler av brystene dine, og vridde på deg og filmet bakover så du fikk vise formen på rumpen din og. Jeg skjønner det er viktig for deg å få vist deg fram. Det er så viktig for deg at du publiserer videoen på Insta, så flest mulig kan få se på deg. Ja du kan gjøre som du vil. Det ga du beskjed om på bloggen. Ingen kan si noe når du bretter ut bena og poster det på bloggen,for du er 22 år, og kan gjøre som du vil. Du har helt rett Anna. Du kan gjøre som du vil, men hvor smart det er av deg er en annen ting. Kanskje du engang i framtiden vil skjønne, at vi ikke alltid kan gjøre akkurat som vi selv vil. Du framstår som en sta og trassig tenåring. Ingen skal komme og fortelle deg hva som er rett og galt, for du vet best selv. Å være sta kan være en bra ting, men da må du bruke staheten på riktig måte. Du provoserer. Du har sagt at du vet du provoserer. Hvordan hadde du reagert om en person provoserte deg til stadighet? Du hadde ikke blitt glad. Du hadde blitt sur, irritert og sint. Kanskje du hadde begynt å gråte også? Selv hadde du ikke akseptert den behandlingen, og gitt beskjed til den personen om å slutte å provosere deg! Allikevel forventer du at folk ikke skal kommentere på bloggen din, når du provoserer. Du hadde gitt beskjed om du ble provosert, men vi lesere skal ikke få gi beskjed til deg. Din oppfatning er da at vi trakkaserer deg, og hater deg. Det er en veldig dårlig egenskap å drive og provosere. Ingen setter pris på å bli behandlet slik. Men fortsett å gjøre akkurat som du vil Anna, hvis du selv mener du tjener på det i lengden. Fortsett å poste sex bilder og fortsett å provosere leserne med clickbait etc. En dag slår alt dette tilbake på deg selv, og du har ingen blogg. Aldri gjør noe som kan falle tilbake på deg selv! De ordene sa min far til meg engang, og det synes jeg er kloke ord. Endret 12. juli 2018 av Sjokka Endring av ord
Speedmaster Skrevet 12. juli 2018 #7870 Skrevet 12. juli 2018 5 hours ago, Christy89 said: Hun er alminnelig pen og har en alminnelig bra kropp, ingenting å være sjalu på Unødvendig! 4
J.. Skrevet 12. juli 2018 #7871 Skrevet 12. juli 2018 23 minutter siden, Speedmaster skrev: Unødvendig! Vel.. det er jo sant. 24
Christy89 Skrevet 12. juli 2018 #7872 Skrevet 12. juli 2018 44 minutter siden, Speedmaster skrev: Unødvendig! Hvorfor er det unødvendig? Hun er alminnelige pen og har en alminnelig bra kropp. Noe jeg tror ikke så mange er sjalue på. Jeg har en alminnelig bra kropp og utseende selv, og blir ikke fornærmet om folk ikke er sjalu på meg. Kunne skjønt det om jeg sa noe negativt om kropp og utseende 22
Speedmaster Skrevet 12. juli 2018 #7873 Skrevet 12. juli 2018 4 hours ago, Christy89 said: Hvorfor er det unødvendig? Hun er alminnelige pen og har en alminnelig bra kropp. Noe jeg tror ikke så mange er sjalue på. Jeg har en alminnelig bra kropp og utseende selv, og blir ikke fornærmet om folk ikke er sjalu på meg. Kunne skjønt det om jeg sa noe negativt om kropp og utseende Denne typen kommentarer om kropp og utseende bidrar til å påvirke usikre, unge jenter. Du er rapportert. 2
Gjest Truka Skrevet 12. juli 2018 #7874 Skrevet 12. juli 2018 Det siste blogginnlegget er nesten vondt å lese. Jeg har sagt det før, og sier det igjen - det er synd på jenta.
Snuppah00 Skrevet 12. juli 2018 #7875 Skrevet 12. juli 2018 21 minutter siden, Speedmaster skrev: Denne typen kommentarer om kropp og utseende bidrar til å påvirke usikre, unge jenter. Du er rapportert. Er ikke den du sitirte, men hva i alle dager er galt med å si noen er alminnelig pen og har en alminnelig bra kropp? 23
Speedmaster Skrevet 12. juli 2018 #7876 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, Snuppah00 said: Er ikke den du sitirte, men hva i alle dager er galt med å si noen er alminnelig pen og har en alminnelig bra kropp? Det handler om kontekst. 1
Snuppah00 Skrevet 12. juli 2018 #7877 Skrevet 12. juli 2018 15 minutter siden, Speedmaster skrev: Det handler om kontekst. Å javel... 3
Speedmaster Skrevet 12. juli 2018 #7878 Skrevet 12. juli 2018 6 minutter siden, Truka said: Det siste blogginnlegget er nesten vondt å lese. Jeg har sagt det før, og sier det igjen - det er synd på jenta. Tragisk. Når man leser slike åpenbare rop om hjelp får det Jans hvite-ridder-kommentar i går om «ikke på min vakt» til å fremstå enda mer patetisk. Unger som leker voksne. Det må gå galt. 13
Myrthel Skrevet 12. juli 2018 #7879 Skrevet 12. juli 2018 Man må da ha lov til å si at man ikke er sjalu på Annas kropp. Hva som er en fin kropp må man få lov å definere selv. Jeg liker bedre min egen kropp fordi jeg liker tynnere og fastere kropper. Anna er tydelig råstolt av sin kropp, og da er det vel ingen kritikk til henne at jeg absolutt ikke er sjalu. 23
Justlooking Skrevet 12. juli 2018 #7880 Skrevet 12. juli 2018 25 minutter siden, Speedmaster skrev: Tragisk. Når man leser slike åpenbare rop om hjelp får det Jans hvite-ridder-kommentar i går om «ikke på min vakt» til å fremstå enda mer patetisk. Unger som leker voksne. Det må gå galt. Ja det var trist. Hun har kjørt seg inn i en bakevje. Tror det ville vært enda verre uten Jan for han er tross alt en støtte både for henne og barna i hverdagen. Hvordan skulle hun taklet alt dette uten han? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå