Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

NEI NEI NEEI... Nyeste innlegg.. Nakenbilder på avveie. Der har hun altså lagt ut bilde av disse nakenebildene som tydelig skal være på avveie i innlegget med redigering foran pupper og underliv selvfølgelig, men man legger ikke ut sånt på en MAMMABLOGG, eller ingen blogg for den saks skyld.... kjære vene

Tenkte akkurat det samme!! Hvorfor legge ut disse bildene på bloggen sin? Bloggen heter jo "MAMMMAtilmichelle" 🙄 Det var jo ingen som viste om dette her før hun postet dette, og kanskje 1/10000 hadde sett disse bildene om hun ikke hadde lagt de ut selv. Har forstått lenge at Anna ikke er smart, men såå dum?? 🤔

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altså... Det ene bildet der har hun da hatt i bloggen før...

Og så lurer jeg, hun har brukt mange timer på å skifte passord over alt, valgte hun å sitte med dette mens hun hadde garasjesalg? Det hadde hun fram til 17. 

Og,  hvorfor vise nakenbilder og skrive at de ikke er sex-baserte?!  Hvorfor vise bildene? Og erklære at de ikke har noe med  sex å gjøre. Det er småunger som leser bloggen din! 

 

jeg blir bare så matt av slikt..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke denne familien har jevnlige kaffebesøk, så skjønner jeg ingenting.

 

Jeg har ikke ord for å beskrive hvor tragisk og trist det er å følge med på dette sirkuset av en "hverdag".. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er mest bekymret over bildene av deg selv, Anna?

Tenk på alle bildene av dine mindreårige som er delt når Snapchat-kontoen din er hacket? Du fremstår virkelig som grenseløst naiv, og selvsentrert.

Håper du snart forstår at du må lære deg  og forstå nettvett. Innse at alle bildene du deler, og de du ikke hadde tenkt å dele av de mindreåriges oppvekst kan bli misbrukt. Du kan kontrollere mye, men ikke dette. 

Følger du med i mediebildet? Har du hørt om datakriminalitet? Seinest siste uke er flere store selskap utsatt for dette, med krav om betaling for å få tilbake info. Har du hørt om misbruk av bilder av mindreårige, eller har du stengt det ute også? 

Ta til vett Anna, voks opp. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greiene er bare tragisk...Det er som en bilulykke, en kan ikke se vekk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Livinglittle<3 skrev:

Jeg gjorde et unntak nå, og klikket inn på bloggen hennes, kun for å se hvem som har annonsert der den siste tiden. Bladde bare et par sider tilbake, men det ser ut som annonsørene svikter? Eller? Det var jo 6-7 innlegg med Betakaroten og noe annet vissvass som umulig kan utgjøre en mndlønn...

Anna har avtale med Nettavisen, og har reklame i header og mellom innlegg. Hun får sin inntekt fra Nettavisen, og i tillegg egne sponsoravtaler som f.eks. den hersens betakatotenen som hjelper for det meste og barberhøvelen hun ikke kan leve uten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå blir det bare galnere og galnere her! Dette er selvfølgelig bare tull, og noe hun sier bare for å få klikk!! Bildene har nok aldri kommet på avveie! Bare en historie de har kokt sammen selv! 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke tror det kan bli verre, dummere eller sykere, så topper det seg IGJEN! Fy faen for ei pr kåt *****!!! Tenker hun NOEN gang på barna ellet andre enn seg selv? Seriøst, helt drøyt at dette mennesket kaller seg Verdens Beste Mamma med den største selvfølgelighet! Hun er IKKE en god mor og bloggen bør virkelig være mat for både advokater til andre involverte / berørte av denne tragedien OG barnevernet. Jeg blir helt matt! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her,Anna..

Dette blir disse bildene av deg brukt til.

Ikke alle som leser bloggen din leser den fordi du skriver så interessant,morsomt eller at ungene dine er så spennende å følge opp.

Du er plain runkematriale for jevngamle å langt eldre menn,på nett.

De har dedikert en hel tråd med bilder av deg du selv har valgt å dele på bloggen.

Disse minisladdene du hiver på bildene blir lett fjernet i PS og vips - deles videre på nett.

Men,oppmerksomhet ee bra uansett slag,tydeligvis.

20170702_192427.png

20170702_192409.png

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, J.. skrev:

Se her,Anna..

Dette blir disse bildene av deg brukt til.

Ikke alle som leser bloggen din leser den fordi du skriver så interessant,morsomt eller at ungene dine er så spennende å følge opp.

Du er plain runkematriale for jevngamle å langt eldre menn,på nett.

De har dedikert en hel tråd med bilder av deg du selv har valgt å dele på bloggen.

Disse minisladdene du hiver på bildene blir lett fjernet i PS og vips - deles videre på nett.

Men,oppmerksomhet ee bra uansett slag,tydeligvis.

20170702_192427.png

20170702_192409.png

Wow, bare wow. Dama får en "gratis" historie av dette. "Blir brukt" er neste overskrift. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Voldsomt opptatt hun er av kropp og utseende, men samtidig den mest usikre bloggeren jeg vet om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Wow, bare wow. Dama får en "gratis" historie av dette. "Blir brukt" er neste overskrift. 

Da er det rart hun ikke har brukt den tidligere.

Er bare å google navnet hennes+bilder så kommer det opp ymse,for å si det sånn.

Det aller meste er jo delt selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg har fått med meg alt her, men har hun faktisk skrevet at M. ikke skal begynne på skolen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cookie123 skrev:

Vet ikke om jeg har fått med meg alt her, men har hun faktisk skrevet at M. ikke skal begynne på skolen??

Nei, heller ikke hvor de skal flytte/hvor lenge. De har lagt opp til spekulasjon for å holde klikk oppe. Jan kalte dem som kommenterte på IG for #idioter. Sjarmerende!  De kunne jo bare kjørt garasjesalget sitt og latt være å fortelle at de skal flytte 1.8. 

Disse to forstår åpenbart ikke at det er de selv som setter i gang brannene rundt seg, de tåler ikke å bli kritisert og blir provosert over spekulasjon de selv legger opp til. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er det muuuuulig. Tydeligvis er hun så desperat etter klikk at hun lager dette idiotiske "bilder på avveie"-innlegget. Tror ikke et sekund på at det er sant.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man vite fra hvilket land man logger på Snapchat? Innlegg publisert kl 18.00 søndag, og hun har holdt på i timevis med passordbytte, backup av bilder o.l. Var det ikke kl 15.00 det var garasjesalg? Neidu, forhåndsskrevet svada 😂 

Endret av vafle
Trykkleif
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...