Gjest Onbothsides Skrevet 2. juli 2017 #641 Del Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, J.. skrev: Lett å si man er ærlig når ingen andre får fortelle sin side av saken,mens hun selv kan utlevere alle akkurat slik det passer seg selv. Hvem har nektet de andre å fortelle? De andre står fritt til å fortelle, ingen kan skrive en bok med løgner ustraffet så derfor er det heller en flott måte å skjønne at sannheten kommer frem mens den som tier samtykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 2. juli 2017 #642 Del Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, Onbothsides skrev: Hvem har nektet de andre å fortelle? De andre står fritt til å fortelle, ingen kan skrive en bok med løgner ustraffet så derfor er det heller en flott måte å skjønne at sannheten kommer frem mens den som tier samtykker Hvis Anna skriver usannheter i boken sin, så er det ikke sikkert vi vil få høre motparten sin versjon alikevel. Ikke alle føler det offentlige rom er riktig arena å ta slike familieproblemer.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 2. juli 2017 #643 Del Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Hvem har nektet de andre å fortelle? De andre står fritt til å fortelle, ingen kan skrive en bok med løgner ustraffet så derfor er det heller en flott måte å skjønne at sannheten kommer frem mens den som tier samtykker Gyldendal sine juridiske rådgivere har nok gjennomgått boken. Imidlertid er jeg uenig i at det er en flott måte å få fram sin side av historien, den andre siden kan ikke skrive bok og er ikke toppbloggere. Men pressen er sikkert klar, dersom de ønsker. Den beste løsningen for Anna og familien er nok ikke offentlig skittentøyvask. De burde heller fått hjelp til å reetablere relasjoner, først og fremst for de mindreåriges del. De har rett til å etablere gode relasjoner til sin familie. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 2. juli 2017 #644 Del Skrevet 2. juli 2017 Overskriftene hennes kan til tider være misvisende, derfor er det vanskelig å vite hva som er sant. Har hun skrevet nå at de flytter til utlandet? Så noen av dere nevnte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 2. juli 2017 #645 Del Skrevet 2. juli 2017 Tipper de flytter på hotell i fire uker fordi de skal male veggene og bytte gulv i stuen eller noe i den dur. "Det er best for barna om vi bor på hotell under denne perioden slik at de skal slippe å gå oppi bygningsarbeid." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 2. juli 2017 #646 Del Skrevet 2. juli 2017 4 minutter siden, jentekvinne skrev: Tipper de flytter på hotell i fire uker fordi de skal male veggene og bytte gulv i stuen eller noe i den dur. "Det er best for barna om vi bor på hotell under denne perioden slik at de skal slippe å gå oppi bygningsarbeid." Samme tenker jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 2. juli 2017 #647 Del Skrevet 2. juli 2017 Hun burde bytte boktittel til "jeg kan ærlig innrømme" Det er jo en gjenganger i den bloggen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 2. juli 2017 #648 Del Skrevet 2. juli 2017 Hva med hesten, fikk ikke eldste hest til bursdagen? Selv om den står på en stall under andres ansvar, er det jo litt dumt å gi en seksåring hest og grønne skoger og så bare drite i det. Spørs hvor langt unna da, ikke sant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. juli 2017 #649 Del Skrevet 2. juli 2017 17 timer siden, Friluftsdame skrev: Enten har jakten på penger helt overtatt eller/og så er det luftig mellom ørene. Luftig? Gjennomtrekk er det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. juli 2017 #650 Del Skrevet 2. juli 2017 Hahah, har blitt blokkert fra siden hennes på Facebook. KUN pga en kommentar om at overskriftene ikke har sammenheng med innleggene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 2. juli 2017 #651 Del Skrevet 2. juli 2017 "Hjem i ambulanse"? Hva har overskriften med innlegget å gjøre? Creepy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 2. juli 2017 #652 Del Skrevet 2. juli 2017 Fikk fnatt av smattingen hennes! Klarte å pine meg gjennom 14:34 minutter med hjernedød underholdning. Aldri igjen. De minuttene får jeg ikke tilbake.. Slutt å smatt sånn. Tygg med munnen igjen.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #653 Del Skrevet 2. juli 2017 7 minutter siden, Minlillesky skrev: Fikk fnatt av smattingen hennes! Klarte å pine meg gjennom 14:34 minutter med hjernedød underholdning. Aldri igjen. De minuttene får jeg ikke tilbake.. Slutt å smatt sånn. Tygg med munnen igjen.. Hvor er denne videoen? Må man klikke på bloggen for å se den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juli 2017 #654 Del Skrevet 2. juli 2017 27 minutter siden, Diamant skrev: Hvor er denne videoen? Må man klikke på bloggen for å se den? Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #655 Del Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Facebook. Jeg har sett på FB men finner ingen video der? Bare lenker til bloggpostene hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 2. juli 2017 #656 Del Skrevet 2. juli 2017 25 minutter siden, Diamant skrev: Jeg har sett på FB men finner ingen video der? Bare lenker til bloggpostene hennes? Ja fant den. Lå vel ca helt øverst. De satt i bilen. "Smatt smatt" på mamma til Michelle . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #657 Del Skrevet 2. juli 2017 4 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Ja fant den. Lå vel ca helt øverst. De satt i bilen. "Smatt smatt" på mamma til Michelle . Tusen takk Da forstår jeg at jeg ikke fant noe, visste ikke at hun hadde to sider på FB. Den jeg har vært inne på heter Anna Rasmussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnus Skrevet 2. juli 2017 Populært innlegg #658 Del Skrevet 2. juli 2017 Hvorfor legger hun ut et innlegg hvor hun sier at hun er stolt av kroppen sin for at den ikke ser ut som at hun har født barn med et bilde som er snart 2 år gammelt? Tror de fleste har sett hennes "naken-stønt" på Senkveld hvor det virkelig så ut som at hun hadde født 3 barn. Hvorfor kan hun ikke bare være stolt av kroppen sin? Hun har bært frem 3 nydelige barn, fokuser på det Anna isteden for hvordan kroppen din så ut for 2 år siden. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 2. juli 2017 #659 Del Skrevet 2. juli 2017 jeg så denne med 2åringen på fanget og nå går hun rundt å smatter😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sitronmelis Skrevet 2. juli 2017 Populært innlegg #660 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) NEI NEI NEEI... Nyeste innlegg.. Nakenbilder på avveie. Der har hun altså lagt ut bilde av disse nakenebildene som tydelig skal være på avveie i innlegget med redigering foran pupper og underliv selvfølgelig, men man legger ikke ut sånt på en MAMMABLOGG, eller ingen blogg for den saks skyld.... kjære vene Endret 2. juli 2017 av Sitronmelis 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå