Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest TulleteKatt
17 timer siden, Panda90 skrev:

 

Ser overskskriftene for meg: "HVORDAN VÅR BABY BLE UNNFANGET! SE VIDEO HER!!"

Så er det er en undervisningsvideo av Trond-Viggo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Dette er faktisk en ganske dramatisk nedgang og jeg følger slike tall nøye. Har gjort i mange år. Ikke sett en slik nedgang på såpass kort tid på noen faktisk og derfor lurer jeg på om trafikk tidligere var kjøpt eller noe annet? Det er mer enn halvering. Følgertall på Facebookside har ikke gått ned mer enn et par tusen, ergo så burde ikke trafikk være noe problem om Jan eller hun kan Facebook og tidspunkt det lønner seg å publisere. Kanskje de fremmet innlegg før og ikke nå? Facebook endrer seg mye om dagen og helt klart de ikke får sving på tingene igjen. 

MEN så har blogg på generelt grunnlag gått mye ned. Fotballfrua hadde jo nesten 100 000 daglige før, nå rundt 30 000. Gir de et par år om de ikke justerer for det skjer MYE endringer i markedet nå. Jeg forstår heller ikke at de ikke jobber mer fornuftig med å flytte følgerne sine i de ulike kanaler eller samler e-poster for å sende mail og. Strategi kan de lite om, og forretningsutvikling av følgerskarer sin. Det er helt sikkert. Egentlig litt flaut at ikke managementene er flinkere til dette. De skal jo og leve av influencerne sine fremover. 

Nr 2 idag etter 3 (!) innlegg om burdagsfeiring..

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe sjakktrekk av henne å blokkere så mange på FB. Hun blokkerer jo for den minste lille ting, som f.eks at folk ikke er enig med henne. Tipper hun mister mange klikk på det.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal mye til å bli kvitt henne, dessverre. Finnes fortsatt mange (sikkert mest unge) som klikker seg inn på bloggen. På 2 plass i dag på blogg.no.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Tror det skal mye til å bli kvitt henne, dessverre. Finnes fortsatt mange (sikkert mest unge) som klikker seg inn på bloggen. På 2 plass i dag på blogg.no.

Men de som ligger bak henne puster henne i nakken med nesten like mange klikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Diamant skrev:

Men de som ligger bak henne puster henne i nakken med nesten like mange klikk :)

Ja, men tror ikke hun forsvinner med det første  (Hun har mange unge fans) Men hun henger i en tynn tråd. Så hun og Janbanan må virkelig komme opp med ting for å klare å klamre seg fast på listen :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, smalls skrev:

Ja, men tror ikke hun forsvinner med det første  (Hun har mange unge fans) Men hun henger i en tynn tråd. Så hun og Janbanan må virkelig komme opp med ting for å klare å klamre seg fast på listen :P

Nei, hun forsvinner nok ikke med det første, men jeg tror hennes "glansdager" er over med mindre hun og Jan kommer opp med ting som du også sier. Helt ærlig så tror jeg ny baby er brukt opp. De må nok komme opp med noe annet hvis bloggen ikke skal dale ytterligere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som faktisk folk vil lese om. Ikke clickbaits eller lureri. Hvis hun begynte å studere for eksempel. Det kunne vært gøy å lese om hvordan man sjonglerer familieliv og studentliv. Ting folk kan føle en viss relasjon til. 

Eller hvis hun tok kurs i noe, fotografi eller tegning eller noe. Som lesere kunne følge med på fremgang.

Men det skjer nok ikke. Blir nok mer av det samme. Store overskrifter, minimalt med innhold.

Men man kan jo håpe på det beste. Hun er jo ikke dum eller slem, men jeg tror hun har mistet fokus litt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ellatin skrev:

Noe som faktisk folk vil lese om. Ikke clickbaits eller lureri. Hvis hun begynte å studere for eksempel. Det kunne vært gøy å lese om hvordan man sjonglerer familieliv og studentliv. Ting folk kan føle en viss relasjon til. 

Eller hvis hun tok kurs i noe, fotografi eller tegning eller noe. Som lesere kunne følge med på fremgang.

Men det skjer nok ikke. Blir nok mer av det samme. Store overskrifter, minimalt med innhold.

Men man kan jo håpe på det beste. Hun er jo ikke dum eller slem, men jeg tror hun har mistet fokus litt. 

Jeg har sikkert skrevet det før, men hun har jo en fantastisk mulighet til å studere nå! Hun har bra inntekt fra bloggen, og trenger ikke ta opp studielån. Bloggen hadde nok blitt bedre hvis hun faktisk hadde noe vettugt å skrive om også...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Nei, hun forsvinner nok ikke med det første, men jeg tror hennes "glansdager" er over med mindre hun og Jan kommer opp med ting som du også sier. Helt ærlig så tror jeg ny baby er brukt opp. De må nok komme opp med noe annet hvis bloggen ikke skal dale ytterligere.

Tror heller ikke ny baby vil bidra til noe særlig løft. Graviditet nr 3 var dørgende kjedelig å lese om, virket ikke som hun selv syntes det var spennende å dele heller. Alltid litt baluba rundt kjønn og navn, men ellers "sett det før". 

Giftemål og all halloi rundt det er IVERTFALL brukt opp i mente!! Selv før de har gifta seg.

Nei, Annas glansdager er så definitivt over.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grenser for hvor mange ganger folk gidder å bli lurt.... rart hun ikke dalte for ett år siden. Minst

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid undret meg over hvorfor denne bloggen er så populær:klo: Utrolig kjedelige innlegg fulgt av enda kjedeligere bilder! Syntes faktisk bloggen er grå og trist. Skjønner ikke hva folk får ut av å lese den. Det er meg også en gåte , hvordan hun kan mene at hun burde vinne pris på vixen  award med all den clickbaiten hun driver med. Hun burde ikke engang blitt nominert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Solivagant skrev:

8. plass på blogglisten nå. Tenker hun er lite fornøyd. 

jepp nå koker det nok i heimen hehe. Men jeg lurer seriøst på hvordan de kan ha rast så drastisk.....det virker som noe ble gjort før som ikke gjøres nå......jeg ser på FB siden hennes at hun kun linker til innlegg, ingen overskrifter som skal trigge folk til å klikke, kan det være så enkelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

jepp nå koker det nok i heimen hehe. Men jeg lurer seriøst på hvordan de kan ha rast så drastisk.....det virker som noe ble gjort før som ikke gjøres nå......jeg ser på FB siden hennes at hun kun linker til innlegg, ingen overskrifter som skal trigge folk til å klikke, kan det være så enkelt? 

Er nok så enkelt som at all troverdigheten er borte og da gidder ikke folk bry seg lenger. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
59 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Er nok så enkelt som at all troverdigheten er borte og da gidder ikke folk bry seg lenger. 

Hun har jo avslørt seg selv som en barnslig og navlebeskuende sutrekopp. Sier ikke at de andre toppbloggerne setter personlighetene sine i så veldig mye bedre lys, men Anna har jo ikke noe spennende eller engasjerende innhold på bloggen heller. De samme bildene går på repeat hundre ganger, clickbaitsene hagler og de fleste forbinder henne vel bare med dinglepupper, shoppic og skruppelløse Jan. Det er evigheter siden jeg klikket meg inn på bloggen, da jeg får dosen min og vel så det av å følge med på denne tråden her.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Avocado skrev:

Hun har jo avslørt seg selv som en barnslig og navlebeskuende sutrekopp. Sier ikke at de andre toppbloggerne setter personlighetene sine i så veldig mye bedre lys, men Anna har jo ikke noe spennende eller engasjerende innhold på bloggen heller. De samme bildene går på repeat hundre ganger, clickbaitsene hagler og de fleste forbinder henne vel bare med dinglepupper, shoppic og skruppelløse Jan. Det er evigheter siden jeg klikket meg inn på bloggen, da jeg får dosen min og vel så det av å følge med på denne tråden her.

Samme her. Det «vennskapsbåndet» som får følgere til å fortsette å lese uansett hvor uinteressant en blogg er, er jo ganske skadet i Anna sitt tilfelle. De samme folkene som tidligere har lest fast til tross for clickbaits og manglende substans begynner å få nok, og føler seg nok litt lurt. Da går det utover lesertallene, enkelt og greit.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solivagant skrev:

8. plass på blogglisten nå. Tenker hun er lite fornøyd. 

Så herlig. Synes det er flott å se folk går lei og hun ikke kan holde seg på 1 plass lengere. Eneste grunnen hun har klart det er jo pga drama og clickbaits. Hun fortjener ikke høy plassering på topplisten i det hele tatt 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...