Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

På meg virker det som hun har fått hjelp, gått i terapi eller et eller annet i den retningen. Det gikk jo helt over styr til slutt med familiedrama, sex, unger mm. alt brettet ut på bloggen. Noen nær henne må tilslutt ha grepet inn tenker jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, J.. skrev:

Er en dukke..

Husker CBE reklamerte for den ett år også.

Man kan bestille så den matcher barnet (hårfarge,øyefarge etc..)også følger det med matchende kjoler.

Sykt creepy.

Er det bloggerne bruker barna sine til. Små utstillingsdukker . 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
2 timer siden, Oppland skrev:

På meg virker det som hun har fått hjelp, gått i terapi eller et eller annet i den retningen. Det gikk jo helt over styr til slutt med familiedrama, sex, unger mm. alt brettet ut på bloggen. Noen nær henne må tilslutt ha grepet inn tenker jeg.

En sånn adferd tar det tid å behandle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente at jeg ble oppriktig glad av å lese det siste innlegget, så får vi håpe på en god forandring i riktig retning :-) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Anna, men det er vanskelig å tro at du på få dager plutselig har blitt voksen. For ikke så lenge siden skulle du ta igjen tapt ungdomstid å få utløp for den ville gale siden. Og nå, når lesertallene daler så bryr du deg plutselig ikke lenger om klikk og skal bli voksen... Har vansker med å kjøpe den. Det høres mer ut som en barnslig uttalelse om at du ikke bryr deg fordi leserene dine har sluttet å bry seg... Du har ropt ULV for mange ganger skjønner du, og med det mister du vår tillit til deg.. 

Finn ut av hva det vil si å bli voksen. Det innebærer bla å evne å motta kritikk, ha selvinnsikt, ta ansvar for fremtiden, Å vite at INGENTING varer evig. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Sorry Anna, men det er vanskelig å tro at du på få dager plutselig har blitt voksen. For ikke så lenge siden skulle du ta igjen tapt ungdomstid å få utløp for den ville gale siden. Og nå, når lesertallene daler så bryr du deg plutselig ikke lenger om klikk og skal bli voksen... Har vansker med å kjøpe den. Det høres mer ut som en barnslig uttalelse om at du ikke bryr deg fordi leserene dine har sluttet å bry seg... Du har ropt ULV for mange ganger skjønner du, og med det mister du vår tillit til deg.. 

Finn ut av hva det vil si å bli voksen. Det innebærer bla å evne å motta kritikk, ha selvinnsikt, ta ansvar for fremtiden, Å vite at INGENTING varer evig. 

Heller ikke særlig at det er tanker hun har hatt de siste dagene som har fått henne til å forstå at endring må til. Med andre ord spontant og lite gjennomtenkt, og derfor blir det nok heller ikke en varig endring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg

Hun kan nok ikke gjøre annet. Bloggerne liker å framstå som selvstendige, men det er de ikke lenger. De har annonsører som setter tydelige krav. Og bloggnettverkene de har avtaler med har nok også sine krav. Det er bloggnettverkene som selger annonseplass, og da må de se på hvem som har troverdighet til å reklamere for annonsørens produkt. Og her kommer nok Anna til kort for tiden. Så tenker det har foregått en del «prating på bakrommet» før dette blogginnlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke hun har våknet opp i dag og tenkt at hun er blitt voksen. Mye av det hun skriver er "svar" til mye som er skrevet her inne helt nylig. 

Akkurat den delen med at bloggen er "bestevennen" tenker jeg faktisk det ligger noe i. Man kan trekke litt paralleller til avhengighet, feks alkohol. Bloggen har gitt henne masse bekreftelser og oppmerksomhet (som hun sannsynlig sårt har higet etter hele livet), men også veldig mye dritt og kritikk. Akkurat som alkohol fungerer for alkoholikere. Den er der alltid når du "trenger den", men baksiden av rusen kommer man aldri unna.

Det er synd på Anna, fordi hun aldri har lært grunnleggende ferdigheter om hvordan man skal håndtere livet. Hun fikk barn så altfor altfor tidlig. 

Endret av millemåne1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, -Willow skrev:

For dere som ikke leser bloggen. Anna skal nå bli voksen. Et utdrag derfra:

 

Nå fikk jeg meg en god latter! 😂

Å bli voksen er ikke noe man bestemmer seg for over natten, og erklærer at nå blir det. Det er en modningsprosess, der verdier og opptreden endrer seg litt etter litt. At hun er blitt voksen nå tror jeg ingenting på.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Friluftsdame skrev:

Anna..

  • Man kan ikke bestemme seg for å være voksen. Man må oppfattes som det.
  • Tillit tar tid å bygge opp, men er raskt å bygge ned. Akkurat det du har gjort. 
  • Omdømme betyr mye. Integritet er å gjøre de riktige tingene også når andre ikke ser deg. 
  • Dersom du ser bloggen og dine lesere som dine venner, har du i tilfelle sviktet vennene dine grovt

Vi har sett så graverende oppførsel og eksponering fra din side at det vil bety flere år med hard jobbing for å reetablere det omdømmet du hadde for noen år siden, 

Mitt råd: 

  • Hold din samboer langt unna bloggen
  • Kutt ut clickbaits
  • Kutt ut simple reklameinnlegg 
  • Del fra ditt liv, men skjerm dine små
  • Se kritikk som en mulighet til å bli bedre
  • Respekter dem som har andre synspunkt 

Spot on!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.12.2017 den 13.45, TøffeSnåkus skrev:

Dette er faktisk en ganske dramatisk nedgang og jeg følger slike tall nøye. Har gjort i mange år. Ikke sett en slik nedgang på såpass kort tid på noen faktisk og derfor lurer jeg på om trafikk tidligere var kjøpt eller noe annet? Det er mer enn halvering. Følgertall på Facebookside har ikke gått ned mer enn et par tusen, ergo så burde ikke trafikk være noe problem om Jan eller hun kan Facebook og tidspunkt det lønner seg å publisere. Kanskje de fremmet innlegg før og ikke nå? Facebook endrer seg mye om dagen og helt klart de ikke får sving på tingene igjen. 

MEN så har blogg på generelt grunnlag gått mye ned. Fotballfrua hadde jo nesten 100 000 daglige før, nå rundt 30 000. Gir de et par år om de ikke justerer for det skjer MYE endringer i markedet nå. Jeg forstår heller ikke at de ikke jobber mer fornuftig med å flytte følgerne sine i de ulike kanaler eller samler e-poster for å sende mail og. Strategi kan de lite om, og forretningsutvikling av følgerskarer sin. Det er helt sikkert. Egentlig litt flaut at ikke managementene er flinkere til dette. De skal jo og leve av influencerne sine fremover. 

Sakset fra bloggomtoppbloggere: 

«Så hvordan blir bloggingen i fremtiden? Slik jeg har forstått (hørt fra det store utland) så ligger vi litt etter her til lands. At vi fremdeles gir blogger, slik de fremstår i dag, oppmerksomhet er visst meget ukult. Bloggingen har hatt sin storhetstid og er nå en dalende stjerne. Grunnen kan være at folk flest har blitt mer oppmerksomme på at bloggene er blitt for kommersielle. Og nå som en del av dem har blitt mye flinkere til å merke reklamen, da ser vi hvor mye reklame bloggen egentlig inneholder, og vi holder oss unna.»

https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/06/dalende-stjerner/

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Friluftsdame skrev:

Anna..

  • Man kan ikke bestemme seg for å være voksen. Man må oppfattes som det.
  • Tillit tar tid å bygge opp, men er raskt å bygge ned. Akkurat det du har gjort. 
  • Omdømme betyr mye. Integritet er å gjøre de riktige tingene også når andre ikke ser deg. 
  • Dersom du ser bloggen og dine lesere som dine venner, har du i tilfelle sviktet vennene dine grovt

Vi har sett så graverende oppførsel og eksponering fra din side at det vil bety flere år med hard jobbing for å reetablere det omdømmet du hadde for noen år siden, 

Mitt råd: 

  • Hold din samboer langt unna bloggen
  • Kutt ut clickbaits
  • Kutt ut simple reklameinnlegg 
  • Del fra ditt liv, men skjerm dine små
  • Se kritikk som en mulighet til å bli bedre
  • Respekter dem som har andre synspunkt 

Skulle gjerne ha likt dette innlegget 100 ganger! Veldig bra skrevet! :klappe:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang velger Anna og ikke merke innlegget med reklame på instagram. Siste post på insta er reklame for egen bok. 

 

Edit; og der, under et døgn senere, har hun slettet bildet fra instagram. Begynner å bli en vane dette. Hun vet godt at hun skal merke, men velger heller å ikke merke for så å slette bildet når hun har nådd ut til allmennheten med reklamen. Godt jeg screenshottet og tipset FO i går.

Endret av Panda90
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Panda90 skrev:

Nok en gang velger Anna og ikke merke innlegget med reklame på instagram. Siste post på insta er reklame for egen bok. 

 

Edit; og der, under et døgn senere, har hun slettet bildet fra instagram. Begynner å bli en vane dette. Hun vet godt at hun skal merke, men velger heller å ikke merke for så å slette bildet når hun har nådd ut til allmennheten med reklamen. Godt jeg screenshottet og tipset FO i går.

Anna har erklært seg selv som voksen. Anna er ikke forfatter. Hun lever av å eksponere seg selv og andre, og å reklamere for absolutt alt som gir penger i kassa. Altså er salgsinnlegg for boken #reklame. Litt vanskelig å ta inn der i heimen, tydeligvis. Utrolig tungvint å måtte legge på taggen #reklame. Kan få senebetennelse og greier. 

Grow up, Anna. Legg ned AS Juksoglureri. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er feil å kritisere det faktum at Anna innrømmer at hun har overeksponert seg selv, at hun har gjort korttenkte og desperate ting for bekreftelse og at hun ønsker å bli mer voksen og ansvarlig. Det syns jeg bare er fint, jeg hyller henne ikke, men det er ihvertfall en start.

Samtidig så er det langt fra ord til handling, og i og med at hun ikke kommer med forslag til hvordan hun skal endre oppførsel, så har jeg ikke helt troa, men selvinnsikt er ihvertfall første steg. Tror hun hadde hatt godt av å gå i terapi for sitt narsissistiske bekreftelsesbehov, det går jo ikke akkurat over av seg selv. Hvis man kutter ut noe man er avhengig av, så må det jo erstattes med noe annet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fitnessjenta skrev:

Jeg syns det er feil å kritisere det faktum at Anna innrømmer at hun har overeksponert seg selv, at hun har gjort korttenkte og desperate ting for bekreftelse og at hun ønsker å bli mer voksen og ansvarlig. Det syns jeg bare er fint, jeg hyller henne ikke, men det er ihvertfall en start.

Samtidig så er det langt fra ord til handling, og i og med at hun ikke kommer med forslag til hvordan hun skal endre oppførsel, så har jeg ikke helt troa, men selvinnsikt er ihvertfall første steg. Tror hun hadde hatt godt av å gå i terapi for sitt narsissistiske bekreftelsesbehov, det går jo ikke akkurat over av seg selv. Hvis man kutter ut noe man er avhengig av, så må det jo erstattes med noe annet.

Det er vanskelig å la være, med tanke på hvor ofte hun har ment, lovet, eller fortalt noe på bloggen som aldri blir noe av. Troverdigheten er på bunn, og dette virker som nok et innspill for å prøve å bygge opp lesermassen igjen. Denne type refleksjoner er jo gjerne noe man gjør seg over tid og som gjenspeiles i de handlingene og valgene man tar, ikke som man skriver et innlegg om og så er endringen gjort. Jeg håper virkelig det kommer innenfra og at det er reelle følelser, men jeg tror det like gjerne kan være for å forsøke å redde bloggen uten noe egentlig selvinnsikt. Håper selvfølgelig på en positiv overraskelse, men jeg gir ikke Anna the benefit of the doubt lenger for å si det slik. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter så langt i hva hun sier og lover. Hun har ropt ulv så mange at hennes ord betyr ingenting for meg lengere. Hun er nødt til å vise hun har blitt voksen og skal skjerpe seg. Nytter ikke å bare si "Nå skal jeg bli voksen" Hun får begynne med å bytte bloggnavn og ikke bare tenke penger hele tiden 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...