Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg registrerer nok flere hakk på listen enda hun blogger hver dag igjen. Å gå fra 60-80 t daglige lesere til 18 t igår er ganske dramatisk mye. Hun har hatt pauser før men poppet rett opp på topp igjen. Kjøpt plassering før? Det er såpass dramatisk mye mindre lesere at jeg undrer på hva som faktisk skjer

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg registrerer nok flere hakk på listen enda hun blogger hver dag igjen. Å gå fra 60-80 t daglige lesere til 18 t igår er ganske dramatisk mye. Hun har hatt pauser før men poppet rett opp på topp igjen. Kjøpt plassering før? Det er såpass dramatisk mye mindre lesere at jeg undrer på hva som faktisk skjer

Tror nok rett og slett at det var mange som fikk nok etter alt styret rundt Anna nå sist. Ingen tvil om at folk ble lei av alt tullet hun holder på med, og ikke lenger «la seg lure» av clickbait og dårlig merking. Anna har misbrukt tilliten leserne har hatt til henne, og da synes jeg det er himla flott å se at det ikke lenger fungerer. 

Hadde selv en periode hvor jeg var nysgjerrig og leste de nye innleggene. Ikke at jeg syntes noe om verken innleggene eller henne, men det var vanskelig å la være. Nå er jeg så himla lei, og det er så uinteressant at det siste jeg vil er å gi henne ekstra sidevisninger.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tankevekkende at Anna, med Jan’s hjelp, har ødelagt sitt omdømme som blogger. At hun daler på listen gir mening. 

Ganske tankevekkende og at de klikkene hun får, i hovedsak er basert på juks fordi de to utspekulerte linker salgs/gevinstinnlegg til bloggen og dermed skaper kunstig trafikk. 

Anna har det siste året vist sine lesere og hele Norge for den saks skyld, hvem hun er. Og grøss og gru, hvilket bilde av seg selv hun har vist oss. Som fast følger beundret jeg tidligere den sterke, stolte aleinemoren som delte sine tanker. Den Anna vi ser i dag følger jeg ikke. Fordi det hun og Jan står for vekker avsky. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg fulgte henne også fordi jeg synes hun var flink før Jan begynte å blande seg. Men nå orker jeg bare ikke lese mer. Har ikke vært innpå bloggen på evigheter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Friluftsdame skrev:

Ganske tankevekkende at Anna, med Jan’s hjelp, har ødelagt sitt omdømme som blogger. At hun daler på listen gir mening. 

Ganske tankevekkende og at de klikkene hun får, i hovedsak er basert på juks fordi de to utspekulerte linker salgs/gevinstinnlegg til bloggen og dermed skaper kunstig trafikk. 

Anna har det siste året vist sine lesere og hele Norge for den saks skyld, hvem hun er. Og grøss og gru, hvilket bilde av seg selv hun har vist oss. Som fast følger beundret jeg tidligere den sterke, stolte aleinemoren som delte sine tanker. Den Anna vi ser i dag følger jeg ikke. Fordi det hun og Jan står for vekker avsky. 

Ja blir ikke mindre aktuelt dette innlegget fra Trine Grung http://www.trinegrung.no/2017/08/21/nar-mister-all-troverdighet/

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Speilvegg skrev:

Respekt til Trine Grung som våger å realitetsorientere denne bloggeren. 

ja enig...håper bare hun fikk innlegget med seg. Det er egentlig veldig trist, synd hun ikke ser det selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Ja blir ikke mindre aktuelt dette innlegget fra Trine Grung http://www.trinegrung.no/2017/08/21/nar-mister-all-troverdighet/

Veldig bra skrevet! Overrasker meg ikke at Anna slettet en kommentar som inneholdt et snev av kritikk, og blokkerte brukeren fra siden 😅 kritikk er jo mobbing i hennes øyne...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Anna fremstår som en trassig unge. Går ut, og smeller døren hardt igjen. I dag, sletter hun kommentarer, utestenge folk. Selv med de som gir et godt rådHun har vinglete,  frem og tilbake. Meninger, hva hun skal, er som en feberkurve.

Trassig, opprørsk. Umoden? Kjenner henne ikke. Ut fra det som er kommet ut, så virker det sånn. Store overskrifter, få ord. Uthenging av familie til hele Norge,  vi har sett etterspill av det. Et sted går grensen når det gjelder familie, den grensen har ikke Anna. Så er det barnas fedre. De har fått det glatte lag. Til hele Norge.  Barnas far. Ingen mor gjør dette i offentligheten. Mulig det er for å straffe fedrene, men klikk er det som driver hun. Fedrene har også familie. Sikkert veldig gøy å se for de. Hva gjør dette? Brutte bånd, frarøve barna noe viktig. 

Trine G mener det går på troverdigheten løs. Dette gjelder ikke bare Anna, jeg tror ikke folk over 20 som leser rosabloggere har troverdighet til de. 

Husker min første dagbok. På en side står det: JEG HATER DEG..... du verden, hva skjedde der? Skrevet i et øyeblikks sinne av en 13 åring. Jeg fikk husarrest. Det var helg og jeg kom meg ikke ut Det var myntet på min mor. Tenk det, min mor. Overskriften har ingenting med mitt forhold til min mor å gjøre. En time etter overskriften var rablet ned, satt min mor og jeg og pratet.  Oppgjøret på kammerset ble hjemme, og vi ble ferdig der. I dag skal dette på nett. Til offentligheten i form av bloggingen.  At Trine G tok for seg Anna, i sitt innlegg var på sin plass, men jeg syns det passer til veldig mange rosabloggere. Ikke bare de øverst på listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2017 den 8.00, Solivagant skrev:

6. plass på blogg.no og 9. plass på blogglisten. Nyter synet så lenge det varer.

5 plass i dag på blogg.no. Håper IKKE hun går mer opp! 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, LeilaS skrev:

5 plass i dag på blogg.no. Håper IKKE hun går mer opp! 🙄

6. plass i går og 5. plass i dag. Under 15.000 lesere i går. Må være veldig lenge siden hun hadde så dårlige lesertall? Pleide ikke hun å ligge på 50 - 80 tusen ish i sine "glansdager"?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Diamant skrev:

6. plass i går og 5. plass i dag. Under 15.000 lesere i går. Må være veldig lenge siden hun hadde så dårlige lesertall? Pleide ikke hun å ligge på 50 - 80 tusen ish i sine "glansdager"?

Må vel snart sette i gang drastiske tiltak for å øke lesertallet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Må vel snart sette i gang drastiske tiltak for å øke lesertallet... 

Prøver vel på nr.4...🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 18.44, Viernes skrev:

Sendte en kjapp melding til Janne, Øyunn og Edel på den listen spm lå på linken din.

"Hei, beklager forstyrrelsen en lørdag kveld. Det ser ut som om du har deltatt og vunnet i en konkurranse med Inspire Norge her på Facebook. Så det her: http://mammatilmichelle.blogg.no/1509649207_kjp_julegavene_n_p_opp_til_70.html Siden det hersker endel tvil om at dette bare er svindel, så lurte jeg bare på om du har fått premien din fra de? Mvh Viernes"

Litt brist i formuleringen inni der kanskje, men de skjønner vel hva jeg mener.

Lovte jo å komme med tilbakemelding. Jeg har dessverre ikke fått svar fra noen av de, de har rett og slett ikke sett/åpnet meldingen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask titt på shoppic.dk sin facebookside viser at dansker er mye smartere enn nordmenn og raskt skjønner når konkurranser er fake. Selve siden har ikke blitt postet noe på på 1år, og grunnen ser en fort. Danskene stiller mye mer kritiske spørsmål ved konkurransene og ser at det ikke blir trukket vinnere, og at de få vinnerne som blir trukket er fake navn, og at ingrn får premie.  Shoppic.dk driftes også av Jan Rasmussen og hans firma Future Marketing As. Han bruker samme fremgangsmåte på Shoppic.dk, Shoppic.no og Inspire Norge. 

Endret av Panda90
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Viernes skrev:

Lovte jo å komme med tilbakemelding. Jeg har dessverre ikke fått svar fra noen av de, de har rett og slett ikke sett/åpnet meldingen min. 

Kommenter under posten til Edel på mammatilmichelle sin facebookside? Kanskje hun ser det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fitnessjenta skrev:

Må vel snart sette i gang drastiske tiltak for å øke lesertallet... 

Er vel bare å bli gravid igjen det, så ordner det seg nok...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

27 minutter siden, Cookie123 skrev:

Er vel bare å bli gravid igjen det, så ordner det seg nok...

Ser overskskriftene for meg: "HVORDAN VÅR BABY BLE UNNFANGET! SE VIDEO HER!!"

Endret av Panda90
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 13.19, Diamant skrev:

6. plass i går og 5. plass i dag. Under 15.000 lesere i går. Må være veldig lenge siden hun hadde så dårlige lesertall? Pleide ikke hun å ligge på 50 - 80 tusen ish i sine "glansdager"?

Dette er faktisk en ganske dramatisk nedgang og jeg følger slike tall nøye. Har gjort i mange år. Ikke sett en slik nedgang på såpass kort tid på noen faktisk og derfor lurer jeg på om trafikk tidligere var kjøpt eller noe annet? Det er mer enn halvering. Følgertall på Facebookside har ikke gått ned mer enn et par tusen, ergo så burde ikke trafikk være noe problem om Jan eller hun kan Facebook og tidspunkt det lønner seg å publisere. Kanskje de fremmet innlegg før og ikke nå? Facebook endrer seg mye om dagen og helt klart de ikke får sving på tingene igjen. 

MEN så har blogg på generelt grunnlag gått mye ned. Fotballfrua hadde jo nesten 100 000 daglige før, nå rundt 30 000. Gir de et par år om de ikke justerer for det skjer MYE endringer i markedet nå. Jeg forstår heller ikke at de ikke jobber mer fornuftig med å flytte følgerne sine i de ulike kanaler eller samler e-poster for å sende mail og. Strategi kan de lite om, og forretningsutvikling av følgerskarer sin. Det er helt sikkert. Egentlig litt flaut at ikke managementene er flinkere til dette. De skal jo og leve av influencerne sine fremover. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...