Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg ser liksom ikke sjokkverdien,sånn egentlig..

Wooow,hun har ett sexliv..

Det har hun jo 3 levende bevis på at hun har..

Utover det er det revnende likegyldig om hun er 2 eller 10 i senga,om det går inn i det eller det hølet osv..

Men alikevel skal hun brette seg ut på denne måten,fordi hun synes selv det er gøy.

Det + nakenbilder = hun stortrives med den seksuelle oppmerksomheten hun mottar (div forum..).

Og det er jo dette som fikk henne inn i gravidsom14åring-situasjonen i utgangspunktet.

For tenk så sjokkerende det var i vennegjengen at hun deburterte så tidlig!

Og ikke minst - ble gravid.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der tror jeg du er inne på noe viktig @J..

Psykologien i å ønske å innhente seksuell oppmerksomhet finnes det mye forskning på.

• Liker 23
Skrevet

Fy som hun ødelegger for seg selv. Det blir rett og slett veldig ekkelt. Hva skal hun si til barna når de blir store? Jeg tjente mest penger på å skrive vulgære overskrifter og nakenbilder? Sex selger, men det gjør også prostitusjon. Hun må våkne!! Hun er mamma, et forbilde for unge jenter som ikke leser alle kritiske tilbakemeldinger og tar etter!!! og en voksen dame. 

• Liker 15
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Men jeg ser liksom ikke sjokkverdien,sånn egentlig..

Wooow,hun har ett sexliv..

Det har hun jo 3 levende bevis på at hun har..

Utover det er det revnende likegyldig om hun er 2 eller 10 i senga,om det går inn i det eller det hølet osv..

Men alikevel skal hun brette seg ut på denne måten,fordi hun synes selv det er gøy.

Det + nakenbilder = hun stortrives med den seksuelle oppmerksomheten hun mottar (div forum..).

Og det er jo dette som fikk henne inn i gravidsom14åring-situasjonen i utgangspunktet.

For tenk så sjokkerende det var i vennegjengen at hun deburterte så tidlig!

Og ikke minst - ble gravid.

Jeg tror det handler om umodenhet og dårlig impulskontroll, kombinert med dårlig innflytelse fra en som står på sidelinjen. 

Skrevet
5 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Der tror jeg du er inne på noe viktig @J..

Psykologien i å ønske å innhente seksuell oppmerksomhet finnes det mye forskning på.

Nettopp!

• Liker 3
Skrevet

Hun trenger venninner. Slikt kan hun snakke hemmelig med venninner om. Det er synd dette får spalteplass til unge jenter/gutter som leser dette.

• Liker 24
Skrevet (endret)

Nå er bloggen (og instakontoen) hennes så rar at jeg begynner å lure på om det beste er at vi ikke har en tråd om henne her. Hun bør beskyttes mot seg selv, på linje med blåbærkratt og visse andre ... Damen er tydeligvis uten begrep om hva man kan legge ut i en blogg som bærer navnet til et av barna, eller legge ut på nett i det hele tatt. Jeg avstår i alle fall fra å si noe mer om henne, selv om jeg har mye på hjertet. Anna selv bør gå i tenkeboksen.

Endret av orfeus
Skrevet
10 minutter siden, orfeus skrev:

Nå er bloggen (og instakontoen) hennes så rar at jeg begynner å lure på om det beste er at vi ikke har en tråd om henne her. Hun bør beskyttes mot seg selv, på linje med blåbærkratt og visse andre ... Damen er tydeligvis uten begrep om hva man kan legge ut i en blogg som bærer navnet til et av barna, eller legge ut på nett i det hele tatt. Jeg avstår i alle fall fra å si noe mer om henne, selv om jeg har mye på hjertet. Anna selv bør gå i tenkeboksen.

Enig. Hun må skjermes og settes grenser for når hun er i en tilstand som dette. Virkelig trist dette her.

• Liker 6
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Enig. Hun må skjermes og settes grenser for når hun er i en tilstand som dette. Virkelig trist dette her.

Hva sier moderator tro? Er det greit at det finnes tråder om folk som tydeligvis er i ubalanse? @Kragebein @Mynona

Skrevet

Jeg er med på full boikott av å diskutere Anna Rasmussen. Det er tydelig at noe er så galt at det rett og slett ikke burde diskuteres. 

• Liker 11
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

At ikke den plattformen hun blogger på reagerer . 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brudd på opphavsrett, avsporinger og persondebatt, samt svar til disse. 

Mynona, mod.

Skrevet (endret)

Får litt Amanda Bynes, og Britney anno 2007-vibber av Anna nå

Endret av Flisespikker
  • Liker 29
Skrevet

Tror doktor Jan bør endre fagområde til internettleverandør Jan. For noen burde nappe ut en ledningen, og frata henne tilgang til nett.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Flisespikker skrev:

Får litt Amanda Bynes, og Britney anno 2007-vibber av Anna nå

Eller Miley Cyrus.... 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, miagunda skrev:

Ja ja. Ble vel ikke unge av det den gangen da.

:hoho: 

Jeg har tidligere skrevet at jeg synes Anna har hatt en litt morsom markedsføring for boka "naken" ... Vel, nå er hun gått for langt også i mine øyne. Dette er ikke annet enn vulgært! Nå hadde hun absolutt trengt en mor.

• Liker 4
Skrevet

Familien hennes, som hun vendte ryggen, sitter nok gjemt i en krok og vrir seg av flauhet...

• Liker 19
Skrevet

Hun er så vulgær, og eier ikke sperrer. Er bare utrolig pinlig å se på...

• Liker 20
Skrevet
5 minutter siden, dansestjerna skrev:

:hoho: 

Jeg har tidligere skrevet at jeg synes Anna har hatt en litt morsom markedsføring for boka "naken" ... Vel, nå er hun gått for langt også i mine øyne. Dette er ikke annet enn vulgært! Nå hadde hun absolutt trengt en mor.

Husker en film der jenta blir litt vill, hun stikker av fra familien, og er på rømmen med mannen sin og hun er gravid. 2år senere er hun tilbake og ting går enda verre. Hun liker ikke moren sin, men en dag ringer den nye kjæresten moren hennes fordi hun er veldig ustabil. 

Når mora kommer så klemmer hun moren sin og gråter og slipper alt ut. Hun slipper ikke taket på moren sin, holder seg alene med henne hele tiden og flytter vekk med henne og sønnen sin. 

Ser for meg at Anna snart trenger den klemmen fra moren sin... 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...