Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Ulzzang skrev:

Sikkert bare noe svada om at det går rykter om at hun har hatt trekant og at det er noe hun avkrefter eller noe i de banene

Helt motsatt. Anna proklamerer at hun elsker å brette ut livet sitt og har ingen problemer med å fortelle allmennheten om sine seksuelle preferanser og erfaringer. Igår hadde de "jeg har aldri" live på Facebook. Gikk du glipp av det så ikke fortvil, de skal gjenta "suksessen". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften er ett resultat sv at A og J har lekt "jeg har aldri.." på en FB video som oooops ble slettet.

Så hvorfor lage ett innlegg om det,lurer du på?

Fordi det er A..

Nå har hun virkelig oppdaget det å spille på sex..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein ikkje trur det kan bli verre blir det akkurat det. 

 Forstår rett og slett ikkje poenget med å skrive om slike ting offentlig. Gratulerer Anna du klarer å sjokkere, men samtidig begynner folk å bli lei. Eg for min del orker snart ikkje følge med på kaoset lenger. Det er berre trist!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Toppløsbølgen i blogg-Norge er en hån mot feminismen (kommentar skrevet av Gina Granum)

Ingress:
"Bloggeren Anna Rasmussen tok ikke noen kvinnekamp med toppløsbildet sitt, hun ville bare vise frem pupp og kropp. "

Den det bør AR lese og tenke lenge over. Puppestuntet til AR har nada med feminisme og likestilling å gjøre. Tvert i mot er det enda en seksualisering av kvinnekroppen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste innlegget så får hun tom pepper blandt facebook-fansen. De som pleier å synes hun er tøff... Hun har nok dratt den litt for langt nå med den siste overskriften sin.. "Jeg har sugd en annen mann og hatt trekant"

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man blogger under navnet til barnet, evt at bloggens navn inneholder barnets navn, så burde man ha litt klasse. Man har ikke en adresse som mammatil******** (inneholder barnets navn) og legger ut nakenbilder/video og skriver drøye tekster som egentlig hører til innenfor hjemmets fire vegger. Det passer seg ikke. Skal du blogge sånn, så kan du blogge under ditt eget navn. Dette er kvalmt. 

Jada, vet du er "den type jente"..bla bla. Men noe kan du faktisk holde innenfor hjemmets fire vegger. Du må ikke dele ALT, selv om du har lyst. Lite kult for jenta di når hun blir gammel nok til å være på internett. Spesielt fra venninnene i klassen/andre elever på skolen. Ikke gøy når de kommer bort til henne og sier "jeg har sett nakenvideoen til mamman din", "Mammaen din må skjerpe seg" osv osv.. Det kommer til å skje...barn kan være grusomme..

Vær et godt forbilde, ikke bare for dine barn, men også for de du påvirker på nett. Få bloggen på rett skjøl igjen. Ha litt grenser for deg selv..det er sunt..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg, og denne er forøvrig relevant for og til alle PR kåte, lavmåls bloggere:

«hvis du ikke har noe fornuftig å si, så kan du la være å si noe»?

Fra artikkelen i Aftenposten. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et ganske godt bevis på de grandiose og store tankene hun har om seg selv, når hun tror folk har interesse av hennes sexliv. En ting er å være åpen om alle mulige temaer, sex og samliv uten unntak, men måten dette blir gjort på et bare tacky.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solivagant skrev:

Hun tenker jo ikke lenger enn sin egen nese. Kvalmende. 

Lenge siden hun gjorde det. Veldig lenge siden etterhvert. Hun burde langskjems. Stakkars alle de andre involverte, både barnefedre og alle familiene som er innblandet i dette forskrudde opplegget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ulzzang skrev:

Sikkert bare noe svada om at det går rykter om at hun har hatt trekant og at det er noe hun avkrefter eller noe i de banene

Hun har lagt ut snapchat bilde av 3 personer i en seng. Det er noen mnd siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Varma skrev:

Hun har lagt ut snapchat bilde av 3 personer i en seng. Det er noen mnd siden. 

Ja det husker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av hele jenta mtp den siste tidens drøyere og drøyere overskrifter.  Så lav selvfølelse hun må ha.... Når hun ikke føler integriteten hennes er mer verdt enn det horeriet hun bedriver på bloggen. Det er nok noe som er skadet dypt inni der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Irja skrev:

Hun fortsetter å pumpe ut sex før boka kommer ut, ser jeg.. Lurer på hva resten av uka vil bringe av bilder og overskrifter.

Synes det begynner å bli direkte kvalmt :roll:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...