Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, MissMaya skrev:

Det satt en fyr på enden av bordet (nærmest kameraet), som kunne vært broren. Tror nok han var der.

Ok. Det var sikkert han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Ok. Det var sikkert han :)

Broren til Jan var der. Men lurer forsatt på hvor hennes familie var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bloggleser123 skrev:

Broren til Jan var der. Men lurer forsatt på hvor hennes familie var?

De kuttet A ut lenge før fødsel,så vanskelig å være til stede da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2017 den 17.10, elisaday skrev:

Hvor mye kan man egentlig forvente av ei jente som har stagnert som 14 åring? 🤔

Hun er nå enda bare 21 (?) Jeg var ikke så veldig moden som 21 åring selv.

 i en eller annen sammenheng hun sa hun er så mye mer moden nå.. Really tenkte jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esperanza98

Håper ikke Anna har lest denne tråden, for her var det mye negativ tilbakemelding. Fryktelig trist å lese. Dette er åpenbart en person som sliter, har opplevd traumer og som har det altfor vanskelig med seg selv. Jeg synes egt bare synd på henne. Håper hun kan skaffe seg profesjonell hjelp slik at hun og familiesituasjonen kan bli betraktelig mye mer stabil enn den er nå. 

Om du leser dette Anna så sender jeg deg en klem❤️

Endret av Esperanza98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Esperanza98 skrev:

Håper ikke Anna har lest denne tråden, for her var det mye negativ tilbakemelding. Fryktelig trist å lese. Dette er åpenbart en person som sliter, har opplevd traumer og som har det altfor vanskelig med seg selv. Jeg synes egt bare synd på henne. Håper hun kan skaffe seg profesjonell hjelp slik at hun og familiesituasjonen kan bli betraktelig mye mer stabil enn den er nå. 

Om du leser dette Anna så sender jeg deg en klem❤️

Jeg vet ikke hva som har skjedd med henne, men er enig i at saken er trist. 

Det er bare det at når du er mamma så kan du ikke la det gå utover barna. Uansett. Det finnes ingen unnskyldning. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå sett episode 2 og jeg får bare vondt av Anna :( Hun virker jo ikke lykkelig!? Så bare trist ut i dåpen. Noen har bare liten familie, men det triste er at hennes familie ikke var der. Hun kuttet vel kontakt med de etter hun ble sammen med han  (Tipper Jan er hjernen bak)  og får vondt av begge parter. Og den talen til Jan var bare merkelig.

Lurer på hva Anna egentlig sier når M  spør etter bestemor? De hadde jo et bra forhold i sesong 5, men så kom Jan inni i bildet.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esperanza98
2 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Jeg vet ikke hva som har skjedd med henne, men er enig i at saken er trist. 

Det er bare det at når du er mamma så kan du ikke la det gå utover barna. Uansett. Det finnes ingen unnskyldning. 

Sant det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer veldig på at Jan blir omtalt som pappa til M og W! Ikke greit. I en episode omtaler han seg som pappa for W og han kjører M til barnehagen og sier "mamma har ikke sovet så mye i natt, men pappa har sovet litt" Hadde blitt forbanna hvis jeg var far til M. Han er STEFAR , ikke pappa. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg reagerer veldig på at Jan blir omtalt som pappa til M og W! Ikke greit. I en episode omtaler han seg som pappa for W og han kjører M til barnehagen og sier "mamma har ikke sovet så mye i natt, men pappa har sovet litt" Hadde blitt forbanna hvis jeg var far til M. Han er STEFAR , ikke pappa. 

Ta deg en bolle. Ungene vokser opp med Jan som sin nærmeste, blir naturlig å kalle han pappa. Har en "søster" som har vokst opp med meg, og hun har alltid kalt min far som hennes pappa også. Er ingen verdens ting å reagere på.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, According To skrev:

Ta deg en bolle. Ungene vokser opp med Jan som sin nærmeste, blir naturlig å kalle han pappa. Har en "søster" som har vokst opp med meg, og hun har alltid kalt min far som hennes pappa også. Er ingen verdens ting å reagere på.. 

Men A begynte å kalle J for pappa til barna etter 2 uker å ha blitt sammen.... og så lenge far er inne i bildet har J ingen rett til å frata han den tittelen bare fordi han vil

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
14 minutter siden, According To skrev:

Ta deg en bolle. Ungene vokser opp med Jan som sin nærmeste, blir naturlig å kalle han pappa. Har en "søster" som har vokst opp med meg, og hun har alltid kalt min far som hennes pappa også. Er ingen verdens ting å reagere på.. 

Vokser opp og vokser  opp... forboldet er temmelig nytt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, According To skrev:

Ta deg en bolle. Ungene vokser opp med Jan som sin nærmeste, blir naturlig å kalle han pappa. Har en "søster" som har vokst opp med meg, og hun har alltid kalt min far som hennes pappa også. Er ingen verdens ting å reagere på.. 

Det er ganske stor forskjell på at barn på eget initiativ begynner å kalle en steforelder for mamma eller pappa, og det at de voksne legger opp til det ved å bevisst kalle vedkommende for pappa. Det har vært dokumentert kontakt mellom M og hennes pappa helt frem til Jan kom inn i bildet, og Anna plutselig begynte å omtale han som pappa på bloggen. Tviler på at M var den som først tok initiativ til å kalle Jan pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte litt da jeg så nyeste instabilde MtM la ut i dag. Etter flere uker med nakenbilder av A publisert rundt både på blogg og insta, la hun i dag ut et bilde av M i spagat på gulvet med et lite ballettskjørt. Jeg tenker at hun nå har tiltrekt seg et litt annet publikum over de siste ukene, og at et slikt bilde kan bli brukt til et annet formål enn det er ment som. Vil samtidig påpeke at bilde i seg selv ikke er seksualisert, men at det finnes syke mennesker der ute, som gjerne har tittet innom bloggen relativt ofte de siste ukene. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 siste innleggene - "Å skjule graviditeten for dere så lenge" handler altså det om forrige sesong av Bloggerne..

Så wow,tilbake til clickbaits om ny graviditet..

Siste innlegg er jo ren (umerket!!) reklame for egen bok..

Håper faktisk hun også får seg en saftig bot og/eller skattesmell som andre bloggere får når de jukser!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Panda90 skrev:

Reagerte litt da jeg så nyeste instabilde MtM la ut i dag. Etter flere uker med nakenbilder av A publisert rundt både på blogg og insta, la hun i dag ut et bilde av M i spagat på gulvet med et lite ballettskjørt. Jeg tenker at hun nå har tiltrekt seg et litt annet publikum over de siste ukene, og at et slikt bilde kan bli brukt til et annet formål enn det er ment som. Vil samtidig påpeke at bilde i seg selv ikke er seksualisert, men at det finnes syke mennesker der ute, som gjerne har tittet innom bloggen relativt ofte de siste ukene. 

Sånne griser har nok kost seg på bloggen siden dag 1 gitt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Klink skrev:

Hun er nå enda bare 21 (?) Jeg var ikke så veldig moden som 21 åring selv.

 i en eller annen sammenheng hun sa hun er så mye mer moden nå.. Really tenkte jeg. 

Skjønner virkelig ikke hva du mener med "really tenkte jeg." 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Skjønner virkelig ikke hva du mener med "really tenkte jeg." 

Som i "haha nei du framstår ikke som så veødig moden nå heller " Hun er nå bare 21 da....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Som i "haha nei du framstår ikke som så veødig moden nå heller " Hun er nå bare 21 da....

Det er stor forskjell på modenhetsnivået til folk. I mine øyne har hun stagnert i 14tiss stadiet og da hjelper det lite at andre ikke er så modne når de er 21 år. Noen er overmodne når de er 21. Andre er midt i mellom. Spørs også hva DU legger i moden. Kan være vi har forskjellige oppfatninger om hva det betyr. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...