Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, elisaday skrev:

Det er stor forskjell på modenhetsnivået til folk. I mine øyne har hun stagnert i 14tiss stadiet og da hjelper det lite at andre ikke er så modne når de er 21 år. Noen er overmodne når de er 21. Andre er midt i mellom. Spørs også hva DU legger i moden. Kan være vi har forskjellige oppfatninger om hva det betyr. 

Javel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xx girl xx
9 timer siden, Antoinette skrev:

Det dåpsselskapet var bare stusselig, og ekkoet i det huset gir meg frysninger. Det høres ut som om de filmer inne på et lager. 

Jeg syntes ikke det var stusselig. Er nok ikke alle som et komfortable med å være på TV. Og da spesielt bloggerne. Men når Jan holdt tale og nevnte at de var få. Så såg Anna ned i bordet / på Lucas. Det er nok veldig sårt at hun ikke har kontakt med familien. 

Jeg følger bare med på overskrifter og her inne. Men det virker ikke som om Jan har så god innflytelse på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klink skrev:

Javel. 

Jeg synes ikke det er en unnskyldning å være en "umoden" 21 åring når du er "voksen" nok til å sette tre barn til verden med 3 ulike fedre. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Panda90 skrev:

Reagerte litt da jeg så nyeste instabilde MtM la ut i dag. Etter flere uker med nakenbilder av A publisert rundt både på blogg og insta, la hun i dag ut et bilde av M i spagat på gulvet med et lite ballettskjørt. Jeg tenker at hun nå har tiltrekt seg et litt annet publikum over de siste ukene, og at et slikt bilde kan bli brukt til et annet formål enn det er ment som. Vil samtidig påpeke at bilde i seg selv ikke er seksualisert, men at det finnes syke mennesker der ute, som gjerne har tittet innom bloggen relativt ofte de siste ukene. 

Bilder av barn burde ikke være på nett og i hvertfall ikke i en blogg som er fryktelig kjent! Hva er hennes forsvar når folk påpeker dette? Hun tar det ikke til seg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg synes ikke det er en unnskyldning å være en "umoden" 21 åring når du er "voksen" nok til å sette tre barn til verden med 3 ulike fedre. 

Unge mødre serien er et bevis på at en ikke nødve digvis blir så mye mer moden av å få barn. 

Ellers så skjønner jeg ikke helt hva du vil? Hun er umoden det er vi vel enige om. Jeg mener bare at hun fremdeles bare er 21 år så hun har fremdeles noe år å modnes på. Og så lo jeg da hun selv mente hun er sååå mye mer moden nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klink skrev:

Unge mødre serien er et bevis på at en ikke nødve digvis blir så mye mer moden av å få barn. 

Ellers så skjønner jeg ikke helt hva du vil? Hun er umoden det er vi vel enige om. Jeg mener bare at hun fremdeles bare er 21 år så hun har fremdeles noe år å modnes på. Og så lo jeg da hun selv mente hun er sååå mye mer moden nå. 

Det er jo nettopp det alle umodne småbær sier som seg selv..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er jo nettopp det alle umodne småbær sier som seg selv..

Det er klart. Lurer på, når får noen år til på baken, om hun innser hva hun har gjort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Klink skrev:

Unge mødre serien er et bevis på at en ikke nødve digvis blir så mye mer moden av å få barn. 

Ellers så skjønner jeg ikke helt hva du vil? Hun er umoden det er vi vel enige om. Jeg mener bare at hun fremdeles bare er 21 år så hun har fremdeles noe år å modnes på. Og så lo jeg da hun selv mente hun er sååå mye mer moden nå. 

Jeg forstår godt du ler av hun selv påstår hun er så kjempemoden nå. Det er jo latterlig. Og du har rett i det du sier, man er ofte ung og umoden som 21åring.men de fleste unge mødre (håper jeg) vil "rise to the occasion" når de blir mødre. Det har ikke Anna gjort og det er ikke et skussmål for NOEN av deltagerne i unge mødre at de har eksponert segselv og livet sitt i det programmet. MEN: Som trebarnsmor bør man kunne forvente et visst modenhetsnivå. Man er voksen som 21 åring. Og modenhetsnivået bør kunne forventes å være deretter. Ihvertfall med 3 barn man skal være ansvarlige for. En umoden 21 åring burde ikke ha ansvar for 3 små liv. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. Er du uenig med meg i noe? 

Om det er snakk om 1 , 2 eller 123456 unger spiller vel ingen rolle? Voksent og modent  bør man vel oppføre seg likevel.

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klink skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Er du uenig med meg i noe? 

Om det er snakk om 1 , 2 eller 123456 unger spiller vel ingen rolle? Voksent og modent  bør man vel oppføre seg likevel.

Jeg skjønner hvor du vil og vi er jo enige om det meste tror jeg. Men, jeg er ikke enig med deg i dette utsagnet: "Hun er nå enda bare 21 (?) Jeg var ikke så veldig moden som 21 åring selv." 

Lurer jo litt på om du var trebarnsmor selv da du var 21. For du kan ikke sammenligne en single, enestående og barnefri 21 åring med en som har fått seg 3 barn? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

Jeg skjønner hvor du vil og vi er jo enige om det meste tror jeg. Men, jeg er ikke enig med deg i dette utsagnet: "Hun er nå enda bare 21 (?) Jeg var ikke så veldig moden som 21 åring selv." 

Lurer jo litt på om du var trebarnsmor selv da du var 21. For du kan ikke sammenligne en single, enestående og barnefri 21 åring med en som har fått seg 3 barn? 

Ja så at hun oppfører seg umodent er jo ikke så.. rart.. Mange umodne berter på 21 liksom.

Hva hun BURDE, med barn og alt,  er jo en helt annen sak. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Ja så at hun oppfører seg umodent er jo ikke så.. rart.. Mange umodne berter på 21 liksom.

Hva hun BURDE, med barn og alt,  er jo en helt annen sak. 

Da beklager jeg for å ha misforstått deg 🙏 når det gjelder det AR holder på med så synes ikke jeg det finnes unnskyldninger for oppførselen hennes og jeg gikk hardt ut mot deg. Beklager det.

Endret av elisaday
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, xx girl xx skrev:

Jeg syntes ikke det var stusselig. Er nok ikke alle som et komfortable med å være på TV. Og da spesielt bloggerne. Men når Jan holdt tale og nevnte at de var få. Så såg Anna ned i bordet / på Lucas. Det er nok veldig sårt at hun ikke har kontakt med familien. 

Jeg følger bare med på overskrifter og her inne. Men det virker ikke som om Jan har så god innflytelse på henne. 

Hvorfor har hun ikke kontakt med familien? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elisaday skrev:

Da beklager jeg for å ha misforstått deg 🙏 når deg gjelder det AR holder på med så synes ikke jeg det finnes unnskyldninger for oppførselen hennes og jeg gikk hardt ut mot deg. Beklager det.

:-) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Runket på meg en senebetennelse"

Anna har vondt i håndleddet, og de har spøkt hjemme med at hun kan ha runket på seg en senebetennelse 🤦🏼‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet... Lurer på hva de holder på med i det huset, greit man kan ha litt sær humor og alt det der, men hold det nå for dere selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

"Runket på meg en senebetennelse"

Anna har vondt i håndleddet, og de har spøkt hjemme med at hun kan ha runket på seg en senebetennelse 🤦🏼‍♀️

WTF???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...