Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det et rart filter hun bruker eller ser hun sånn ut? Syns øyenbrynene er så sykt langt fra øynene. Er jo sånn med SE også, men hun har jo operert seg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (7 minutter siden):

Er det et rart filter hun bruker eller ser hun sånn ut? Syns øyenbrynene er så sykt langt fra øynene. Er jo sånn med SE også, men hun har jo operert seg. 

Det er sånn hun ser ut. Ingen grunn til å kommentere utseendet på den måten. Hadde du oppriktig lurt på det så kunne du bare googlet bilder av henne i media. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (Akkurat nå):

Det er sånn hun ser ut. Ingen grunn til å kommentere utseendet på den måten. Hadde du oppriktig lurt på det så kunne du bare googlet bilder av henne i media. 

Jeg gjorde jo det, og syns ikke hun ser sånn ut på andre bilder. Derfor lurte jeg på om det er filter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fulgte hu en periode rundt den tiden hu starta bloggen. Syns på den tiden hu var en tøff jente som stod fram som ung mor og tok ting på strak arm. Men så tok det jo helt av.

Når hu begynte å forsvare hvorfor hu brukte pelskåper og hvorfor canada goose var et så vanvittig bra merke så slutta jeg å følge hu. Gikk inn på snappen for å sjekke hu opp igjen nå, og måtte gi meg etter 5 minutter med lange monologer om hva barna syns om hu som ung mor. Trur hu mentalt fortsatt sitter fast der jentungen ble født, for hu virker ikke helt mentalt voksen. Menmen.. håper barna har det bra til tross for all eksponering, og at de ikke får noe varig men av det i voksen alder.
Håper hu er en så god mor som hu fremstiller.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (På 2.4.2024 den 12.03):

Hvis BV ikke allerede er koblet på så håper jeg de blir det nå. Den utleveringen av barnet er jo hinsides. Han har ingen beskyttelse. Stakkars unge.

Slik hun fremstår tipper jeg hun ikke har vært enkel for skolen å forholde seg til. Hadde jeg vært mor til et av de andre barna hun omtaler hadde jeg anmeldt henne. 

Hun skjønner ikke selv ar den massive eksponeringen hun har holdt med på av ungene fra dag 1 har ødelagt dem helt. Ikke mye kult at alle kan se alt som er delt. Like klær (gutter som jenter) på oppstilte bildet, vandrende på tur som en dyk sekt, etterfulgt av bilder av halvnaken mor. Så pinlig og flaut for barna.
Hvem som helst ville fått problemer med noe sånt.

Det der er ikke en god måte å oppdra barna på. Da hadde hun latt dem være i fred, få ha på seg det de vil, slippe å være utstillingsdukker og slippe å oppdras i et hus som ser mer ut som et sterilt sykehus en et hjem.

Med en mor som ikke vil innrømme noen feil selv.

Jeg tror Anna trenger hjelp.

Åh endelig noen andre også som ser at BV burde vært kobla på her! Blir så provosert av at slike «går fri». Absurd! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca86 skrev (8 timer siden):

Åh endelig noen andre også som ser at BV burde vært kobla på her! Blir så provosert av at slike «går fri». Absurd! 

Tror det er mange som har sett på dette sirkuset i mangfoldige år og vært veldig nervøs på barnas vegne. Hun har visst blitt meldt til BV i ett banka kjør, men får lov til å dure på. Mener at hun nevnte på bloggen at BV kom innom ukentlig og hilste på fordi det rant inn med bekymringsmeldinger. Hva hun har fått av råd og veiledning, tror jeg ikke hun har lagt ut om, men jeg kan ikke annet enn å anta at så lenge BV synes barna blir tilstrekkelig stimulert språklig og har det de trenger materielt, så er det ikke så mye annet å gjøre. Jeg vet ikke om det finnes et regelverk for dem å forholde seg til rundt overeksponering av barn. Men nå som hun faktisk har krysset grensen til å eksponere andres barn, da er vi nok over i lovbrudd, regner jeg meg - håper jeg. Jeg hadde anmeldt henne om det var min sønn som ble hengt ut, selv om det er uten navn så er Søgne et såpass lite sted at når man vet hvilken klasse gutten går i, så vet man hvem klassekameratene er. 

Jeg vokste opp på et lite tettsted på Vestlandet, og alle kjente alle. Hadde en forelder til noen på min skole holdt på sånn som det der på 90-tallet, så hadde alle visst hvem det var snakk om, selv om det ikke nevnes navn på urokråka.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Anna nå sitter og forteller om alt det «nye» hun har lært etter møtet med «skolesjefen i kommunen» (det hun snakker om står i skoleloven og relevante regelverk) er jo ganske avslørende hva gjelder hennes tidligere påstander om at «hun kan sine lover». Hadde hun faktisk satt seg inn reglene, hvilke plikter pg krav skolen, barn og foresatte har så burde ikke de tingene hun nevner komme som noen overraskelse. For meg så bekrefter det bare at det skal veldig lite til før hun føler seg som en kompetent ekspert på ting som hun egentlig så vidt har kontroll på

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (20 timer siden):

Det at Anna nå sitter og forteller om alt det «nye» hun har lært etter møtet med «skolesjefen i kommunen» (det hun snakker om står i skoleloven og relevante regelverk) er jo ganske avslørende hva gjelder hennes tidligere påstander om at «hun kan sine lover». Hadde hun faktisk satt seg inn reglene, hvilke plikter pg krav skolen, barn og foresatte har så burde ikke de tingene hun nevner komme som noen overraskelse. For meg så bekrefter det bare at det skal veldig lite til før hun føler seg som en kompetent ekspert på ting som hun egentlig så vidt har kontroll på

Norges største Kinderegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (På 25.4.2024 den 7.44):

Tror det er mange som har sett på dette sirkuset i mangfoldige år og vært veldig nervøs på barnas vegne. Hun har visst blitt meldt til BV i ett banka kjør, men får lov til å dure på. Mener at hun nevnte på bloggen at BV kom innom ukentlig og hilste på fordi det rant inn med bekymringsmeldinger. Hva hun har fått av råd og veiledning, tror jeg ikke hun har lagt ut om, men jeg kan ikke annet enn å anta at så lenge BV synes barna blir tilstrekkelig stimulert språklig og har det de trenger materielt, så er det ikke så mye annet å gjøre. Jeg vet ikke om det finnes et regelverk for dem å forholde seg til rundt overeksponering av barn. Men nå som hun faktisk har krysset grensen til å eksponere andres barn, da er vi nok over i lovbrudd, regner jeg meg - håper jeg. Jeg hadde anmeldt henne om det var min sønn som ble hengt ut, selv om det er uten navn så er Søgne et såpass lite sted at når man vet hvilken klasse gutten går i, så vet man hvem klassekameratene er. 

Jeg vokste opp på et lite tettsted på Vestlandet, og alle kjente alle. Hadde en forelder til noen på min skole holdt på sånn som det der på 90-tallet, så hadde alle visst hvem det var snakk om, selv om det ikke nevnes navn på urokråka.

Har hørt det er en fra Rogaland i det aktuelle barnevernet. Sikkert trynefaktor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Guest90 skrev (På 1.5.2024 den 10.53):

Kan noen oppsummere kort hva som skjer med sønnen? 

Hjemmeundervisning til høsten, undervisninger er visst bare noen timer til dagen. Ellers går i at hele familien går tur i til bakeri, lekeplasser, iskiosk, butikker o.l for å shoppe.

Endret av SH#
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Jeg har ikke ord😂 Såg på snappen hennes nå. En eviglang snap der barna handler smågodt. I Hugo Boss jakke og Moncler. Hva skjeeeeer? Og filming av henne og barna. Hva vil hun med denne offentlige snap-kontoen? Anna: Finn i alle fall en rød tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke ord😂 Såg på snappen hennes nå. En eviglang snap der barna handler smågodt. I Hugo Boss jakke og Moncler. Hva skjeeeeer? Og filming av henne og barna. Hva vil hun med denne offentlige snap-kontoen? Anna: Finn i alle fall en rød tråd. 

Hvordan har de inntekt til dette? Altså, klærene? Og hvorfor .. kle barna sånn? Og alltid- match match match! Det må være slitsomt for barn og de rundt!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
M.G.E skrev (6 minutter siden):

Hvordan har de inntekt til dette? Altså, klærene? Og hvorfor .. kle barna sånn? Og alltid- match match match! Det må være slitsomt for barn og de rundt!! 

Nesten på utstilling hele gjengen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Unodostrez skrev (6 minutter siden):

Nesten på utstilling hele gjengen 

Nesten?

levende utstillingsdukker!!!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun kler opp barna, særlig guttene, skikkelig harry/ghetto. Skjønner ikke hvorfor hun går for den flashy-stilen som typisk appellerer til ungdom som henger altfor mye i sentrum etter klokken 18.00, røyker, snuser og drikker lenge før de er myndig, ser opp til rappere som kamelen og andre mindre lovlydige artister. Absurditeten blir jo til å ta og føle på når hun attpåtil kler seg selv opp i cocktail-kjoler og Bree VanDeCamp-lignende antrekk, og så går de, i gangster-merkeklær, cocktailkjole og trenchcoat, med en pinnestiv gange og far filmer disse figurene bakfra mens de går og går og går, og kanskje later som de ikke ser at de blir filmet mens de spiser noen jordbær eller is. Ser flere her lurer på hvordan hun har råd, og det er en kjensgjerning at hun er vanvittig aktivt på «kjøp og salg i Kristiansand/søgne» på Facebook og lignende kjøp og salgsgrupper og hun selger gjerne brukte klær for rett rundt nypris så det er nok mye rullering på det viset.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Som pedagog reagerer jeg på den siste lange snapstoryen hun la ut der hun forteller om hvordan de organiserer oppgaver. Hun bruker mappe med faginndeling og har fargekoder «læremålene». Så viser hun en oppgave som dekker dette målet helt konkret. Tror målet var å sammenlikne bokmål og nynorsk, og oppgaven hun gir sønnen er en tekst på begge målformer og så skal han finne ulikheter. 
Det er en oppgave uten muligheter til refleksjon eller til å utvikle forståelsen av forskjellene. Det blir som en matematikkoppgave der man skal løse et regnestykke, og da faller mye av læringen bort. Læring skjer ved refleksjon og forståelse, ikke gjennom å mekanisk løse oppgaver. 
som lærere bruker vi mye tid på å tolke og reflektere over læreplaner. Anna og Jan skryter av å lage oppgaver som direkte svarer på et mål, uten å tenke på hva sønnen faktisk skal lære… 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...