Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke så lenge siden hun selv hang ut både barn og samboer for å ikke gi henne bursdagsmorgenen hun ønsket seg, eller barna for ikke å være mer takknemlige for ferien hun hadde betalt i dyre dommer for.

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun plutselig skal reagere så sterkt på kommentaren hans,. For dette har over en god stund blitt nevnt her inne og på andre tråder, så Mads er jo ikke akuratt den første til og nevne dette. Trist og se at Anna har ødelagt bloggen sin såpass, og ikke har evnen til å se at hun nå gjør det enda verre for seg selv med å lage dramatisk grinevideo fremfor å faktisk ta kritikken til seg og gjøre en endring. 

• Liker 26
Skrevet

Ok. Der mistet jeg alle ord. Nå bør noen gripe inn for dette er ikke bra. Sitte sånn på en video er ren kopi av Raad. 

Kan hente litt sympati frem for det er ikke lett når en føler "hele" verden snur seg mot en, men dette tok kaka. Grine på video uten faktisk å si noe vettugt. Offerrollen for fulle mugger

• Liker 29
Gjest Truka
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Truka skrev:

.....

Siterte meg selv

Endret av Truka
Skrevet
34 minutter siden, marthes skrev:

Erre mulig.... hun fatter jo ingen ting! Anna se til helvete og fjern navnet til barnet ditt i bloggen din!  

Hun forstår antagelig ikke poenget? Det gjør heller ikke alle de som går til angrep på MH. 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Jordbærkake34532 said:

Skjønner ikke hvorfor hun plutselig skal reagere så sterkt på kommentaren hans,. For dette har over en god stund blitt nevnt her inne og på andre tråder, så Mads er jo ikke akuratt den første til og nevne dette. Trist og se at Anna har ødelagt bloggen sin såpass, og ikke har evnen til å se at hun nå gjør det enda verre for seg selv med å lage dramatisk grinevideo fremfor å faktisk ta kritikken til seg og gjøre en endring. 

Den store og viktige forskjellen her, er at ingen kan kalle Mads sjalu og på den måten umyndiggjøre hans utsagn. Det har jo vært det største våpenet til både Anna og hennes fans. Alle som vender et kritisk øye mot henne er sjalu. Mads er betraktelig mer populær enn Anna, hvem har vel ikke hørt Sommerkroppen?

Så siden man ikke kan kalle han sjalu og derved heve seg selv over kritikken, så må han altså være super duper mega slem. Eneste våpenet hennes nå er sympati. Og hva bringer vel mer sympati enn tårer?

Jeg bare håper at MH ikke trekker tilbake kommentaren. Det er så veldig viktig at dette blir belyst for offentligheten, ikke bare oss som sitter her og er sjalu og slemme.

• Liker 30
Skrevet

Der var alle kritiske og konstruktive kommentarer på mammatilmichelle sin siste instagrampost fjernet. Dette var rundt 20 kommentarer. Så for øyeblikket står det bare støtteerklæringer igjen i kommentarfeltet sammen med hjerter.. Hun er så umoden at eg blir kvalm.

• Liker 26
Skrevet

Legger merke til at hun han slettet alle kritiske kommentarer som var lagt inn på sippeposten. Altså i kjent stil. Fra vaskerommet da.. 

Reinspikka galskap å ikke tåle konstruktiv kritikk Anna, Djeeses.

• Liker 24
Skrevet

Mamma ti Michelle. Sluttå blogge i din datters navn. Slutt å vise barna dine på sosiale medier. Vær en ung lykkelig 22 åring. Ta noe utdanning og vær en god mor for dine tre barn uten og eksponere de for offentligheten/penger. 

• Liker 11
Skrevet

Nå får hun smake egen medisin. Hun får føle hvordan det er å bli hengt ut...

Forskjellen er bare at den som gjør det mot henne er en fremmed, og han gjør det med GOD GRUNN. Hun har hengt ut egne barn, samboer, øvrig familie, barnefedre, venner, TV2 og samarbeidspartnere.

• Liker 33
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Sitat fra Mads Hansen ca. 1.30 inni videosnutten: " (...) da svarer jeg. Da har det blitt debatt, hvis de går ut. Hvis jeg våkner søndag morgen og ser at hun har lagt ut på Insta-storyen sin, og jeg er uenig i det.. Da svarer jeg!"

Vi får vente og se til i morgen, hvordan dette blir, tenker jeg.

Popcorn, anyone? :popcorn:

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Søren, jeg klikket på videoen og kom rett inn på bloggen. Det var jeg ikke forberedt på, vil ikke gi henne klikk. Hun har da lagt ut videoer på FB før som man kan se uten at man blir sendt rett inn på bloggen. Dessuten var det jo ingenting å se, kun ca 20 sekunder med grining.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Så nå gråter hun offentlig fordi M Hansen viser frem forretningsmodellen hennes? Mulig det er nytt for bloggere, men de er faktisk ikke nasjonale kjæledegger. Om de leses og likes av noen tusen, må de vel ha forstått at ganske mange andre synes det de driver med er forkastelig/idiotisk/skadelig/ osv? 

Jepp, til nå har 17.679 personer likt innlegget til Mads Hansen.

• Liker 28
Skrevet

Nå må du faen meg gi deg Anna!!! Dette her er bare pinlig. Du oppfører seg som trassig drittunge! Gud så hårsår du er. Nekter å ta til deg kritikken og furter. Herlighet! :daane: Legg ned bloggen din og trekk deg ut av rampelyset. Du driter deg jo bare ut. Hvor lenge skal holde på sånn? Til du er 40?!

• Liker 29
Skrevet
1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg tror at det nok svir like mye å se hvem som liker innlegget til Mads. Jeg får vel bare opp de jeg følger, men både Jenny Skavland og Linnea Myhre har i hvertfall trykket liker der. Og det er vel personer som har tyngde og troverdighet innen bransjen. 

Det svir nok litt ekstra. 

Petter Northug og Herman Flesvig er også på listen 👍

Anna, dette knuser alt annet jeg har sett av pinligheter fra deg tidligere! Dette opptrinnet ditt er så puteflaut at jeg har ikke ord. Jeg kan ikke fatte og begripe at du ikke ser det selv... 

• Liker 34
Skrevet (endret)

Snart kommer Jan med et innlegg på bloggen der han støtter Anna, og skriver samtidig at alle som kommer med kritikk er fæle personer. De er forutsigbare.

Endret av Skribent09
  • Liker 42
Gjest Brielle
Skrevet

Er det mulig, at hun ikke blir flau 🤦🏼‍♀️🙄 Og hvorfor griper ingen inn snart, er det bare fordi hun er offentlig person og har penger?? Både barnehage, skole og BV bør faktisk gjøre noe når en av foreldrene er såpass ustabil og ute å kjøre, ALLE andre ser det jo, de bør faktisk følge litt med på det som skjer nå.. Hun er faktisk en voksen omsorgsperson (selv om hun ikke oppfører seg sånn), med små barn! 

Skrevet

Nå må noen av Annas nærmeste gå inn og ta noen grep her..syns dette er veldig alvorlig. 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...