Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
13 minutter siden, MoKath skrev:

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner innlegget om når bloggpengene tar slutt.

Ingen slutter i jobben uten en plan videre, og hennes plan etter bloggen er...bloggen?

Annas plan er å selge et eller begge husene, for da vil hun allikevel ha penger. Å det merkeligste av alt, hun sikrer pensjonen sin med dette. Annas egne ord, Referanse bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Annas plan er å selge et eller begge husene, for da vil hun allikevel ha penger. Å det merkeligste av alt, hun sikrer pensjonen sin med dette. Annas egne ord, Referanse bloggen.

Hun er 22 år og har en skokk med unger, ikke husene i halve gata vil dekke utgiftene til den familien i 60 år, OG pensjonen til anna og jan........

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sjokka said:

Annas plan er å selge et eller begge husene, for da vil hun allikevel ha penger. Å det merkeligste av alt, hun sikrer pensjonen sin med dette. Annas egne ord, Referanse bloggen.

Med alle de pengene hun da tydeligvis har skjønner jeg ikke at hun ikke har råd til å bruke 1mil. på bryllup.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hun er 22 år og har en skokk med unger, ikke husene i halve gata vil dekke utgiftene til den familien i 60 år, OG pensjonen til anna og jan........

Nei forstå det den som kan. Måten Anna tenker på er skremmende forvrengt.

Husene er belånt. Hun kommer aldri til å klare sitte med disse 2 husene i mange år til.. Og det med pensjonen?? Jeg er sjokka !

Endret av Sjokka
Skrev feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

I det siste innlegget så åpner Anna for spørsmålsrunde. Det kommer så mange rare spørsmål inn skriver hun... Hun ber oss om å skrive spørsmålene i kommentarfeltet på Facebook.

Skal lesere kommentere, for at du Anna skal slette alle kommentarene DU ikke liker? Og blokkere alle lesere som kommer med en negativ kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sjokka skrev:

Nei forstå det den som kan. Måten Anna tenker på er skremmende forvrengt.

Husene er belånt. Hun kommer aldri til å klare sitte med disse 2 husene i mange år til.. Og det med pensjonen?? Jeg er sjokka !

Jeg skjønner ikke at ikke regnskapsføreren kan riste vett i henne? Eller foreldrene? Eller jan? Dog, jeg husker den episoden fra bloggerene hvor jan besøker henne i syden og de først blir kjent, han sa jo selv at han "var en enormt stor fan av bloggen og deg anna", så at han ikke ser problemet med noe eller synes ting går over styr, det er vel bare logisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chiki
16 timer siden, Friluftsdame skrev:

Du verden.

Fra å telle dager til hjemreise i forrige uke forteller nå denne stabile bloggeren om hvor godt et valg det var å leie villaen i Huttaheiti istedenfor å bo på hotell. For det går nemlig ikke an for en helt normal familie på 5 med mammablogger som høvding, slik det gjør for de fleste andre småbarnsfamilier. En leilighet på størrelse med stuen din hjemme sier du? Ikke alle som har så stor leilighet på sydenferien sin, og det går utmerket. 

Ferie i syden handler jo ikke om å være inne Anna! 

Men flott at du får promotert ræva di, Anna. Det har vi forstått er viktig for deg, siden den dukker opp jevnlig i bergogdalbane-oppdateringene dine fra ditt tidvis traumatiske opphold i villaen på Kypros. Ræva har som vanlig lite med teksten å gjøre. Og familieferie. 

Hvilke annonsører er det du forsøker å tiltrekke deg med disse bildene? Annonsører velger ikke familieprofil den ene dagen og spiller på sex den neste. 

Det er så latterlig! Har selv 3 barn på 2-7 år og hund. Tenk at vi overlevde ferien med alle samlet i et telt. Vi storkoste oss, opplevde mye og fikk mye kvalitetstid. Nei man trenger ikke droppe ferien fordi man ikke kan leie en stor villa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

I det siste innlegget så åpner Anna for spørsmålsrunde. Det kommer så mange rare spørsmål inn skriver hun... Hun ber oss om å skrive spørsmålene i kommentarfeltet på Facebook.

Skal lesere kommentere, for at du Anna skal slette alle kommentarene DU ikke liker? Og blokkere alle lesere som kommer med en negativ kommentar.

Jepp. Sånn gjør hun hele tiden. Lurer på hvor mange hun har blokket i løpet av åra? Liker ikke bloggere som KUN vil svare på positive og rosende kommentarer, men luker ut alle kritiske spørsmål 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser under den ene posten hennes på FB-siden hennes "En plan med livet når blogpengene tar slutt" . Er som skriver under kommentaren til ei som sier blandt annet at det lureste AR hadde gjort var å sette seg på skolebenken igjen.

Quote

Hus øker i verdi. Så beste måten å spare på. Hun er høyt utdannet innen media, kommunikasjon og markedsføring. Hun har kompetanse på områder ingen skolebenk kunne gitt.

Eh, hæ? Høyt utdannet innen hvafornoe? Hvilken utdanning...? 
Denne personen forsvarer bloggeren med nebb og klør når krampa tar henne. Er ganske sykt å lese faktisk. 

Ei anna skriver:
 

Quote

Innleggene dine er bedre enn på lenge. Det var en lang periode der jeg trodde du hadde gått fullstendig tom for inspirasjon og glede. Var trist å se at du måtte kle av deg når du la gulv i likestillingens navn. Et frustrert rop om hjelp. Nå er det faktisk engasjerende å lese om livet ditt, og du virker åpen og ærlig

Bedre enn på lenge...? Ærlig hvafornoe...???? Really? Really...?????

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Døgnvill skrev:

Ser under den ene posten hennes på FB-siden hennes "En plan med livet når blogpengene tar slutt" . Er som skriver under kommentaren til ei som sier blandt annet at det lureste AR hadde gjort var å sette seg på skolebenken igjen.

Eh, hæ? Høyt utdannet innen hvafornoe? Hvilken utdanning...? 
Denne personen forsvarer bloggeren med nebb og klør når krampa tar henne. Er ganske sykt å lese faktisk. 

Ei anna skriver:
 

Bedre enn på lenge...? Ærlig hvafornoe...???? Really? Really...?????

 

Wow, just wow :hakeslepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LeilaS said:

Wow, just wow :hakeslepp:

Ja.... Wow.. Hva skal man si.. Er jo sånn man sitter igjen med hver gang man leser kommentarene til disiplene der inne.. .Wow..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Døgnvill said:

Ser under den ene posten hennes på FB-siden hennes "En plan med livet når blogpengene tar slutt" . Er som skriver under kommentaren til ei som sier blandt annet at det lureste AR hadde gjort var å sette seg på skolebenken igjen.

Eh, hæ? Høyt utdannet innen hvafornoe? Hvilken utdanning...? 
Denne personen forsvarer bloggeren med nebb og klør når krampa tar henne. Er ganske sykt å lese faktisk. 

Ei anna skriver:
 

Bedre enn på lenge...? Ærlig hvafornoe...???? Really? Really...?????

 

Det andre innlegget du viser til er åpenbar sort humor. Ønsker vedkommende velkommen til KG med åpne armer🤗 (håper jeg). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Speedmaster said:

Det andre innlegget du viser til er åpenbar sort humor. Ønsker vedkommende velkommen til KG med åpne armer🤗 (håper jeg). 

Håper inderlig det. Men... med så mange trofaste disipler hun har så er det ikke lett å vite 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Devilmom skrev:

Er bloggen til mamman nede,eller er det bare hos meg?

Gidder ikke gi henne klikk, så det vet jeg ingenting om :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tuppa skrev:

Gidder ikke gi henne klikk, så det vet jeg ingenting om :)

Men hvorfor svare da?

Jeg sjekket og den er ikke nede hos meg 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Takida skrev:

Men hvorfor svare da?

Jeg sjekket og den er ikke nede hos meg 

 

Det var bare for å poengtere at jeg er kritisk til kyniske bloggere som AR, og at jeg derfor ikke ønsker å støtte bedriften med klikk :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En ubedt gjest tok oppmerksomheten under feiringen"

Det var vel en veps eller flue som stakk innom tenker jeg :laugh:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aviendha skrev:

Nesten, det var en gresshoppe 🙄

Haha, tenkte meg det måtte være noe sånt. Skjønner hun ikke selv hvor forutsigbar hun er, når vi nå kan gjette oss til hva innleggene hennes handler om? :overrasket: 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...