Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Leser instraminnlegget til Mads, og ser både Dennispoppe og Konghalvor skriver at de er blitt blokka av MTM for mange år siden..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, FruRosa skrev:

For en språkbruk! Går ikke an å ta et menneske som skriver på denne måten seriøst!

Og Anna: Dette handler ikke om deg eller Mads Hansen eller hva du har gjort/ikke gjort mot ham! Det handler om hva du har gjort mot M i 7 år!

Var akkurat det jeg også tenkte!!  Hvor stilig hadde det ikke vært om kjente mennesker begynte å kommentere på IG og FB til MTM k samme stil! Hun hadde klikka 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Siden kommentaren ble slettet.*holder alt inni meg.. koker*. 
Synes ikke A's reaksjon på bilde til Mads Hansen (instagram) er helt riktig, da han skriver er jo sant.

Hurra for Mads som kan å bruke ytringsfriheten sin og setter lys på alt det alle andre tenker og mener. Håper han tar et slag i retningen "mammabloggere" snart. Grov eksponering av mindreårige på nett for penger er viktigere en fillers og rumpeløft. 

Enig i det. 

Jeg tror dessverre at Anna’s evne til selvrefleksjon og å se risiko er så lav at hun ikke forstår alvorligheten i det hun har drevet på med i 7 år. Det er flere bloggere som er like ille som henne når det gjelder eksponering av mindreårige, men det er hun som såpass reindyrket har tjent mest penger på det. Og i tillegg utviklet et så hensynsløst innhold på bloggen sin at bilder av mindreårige kommer innimellom sex-fokuserte bilder. Jeg mener det gjør det hele enda mer alvorlig. 

At Anna’s refleksjonsnivå er så lavt at hun ikke ser galskapen og det groteske som mange andre ser, er trist. Hun klikker ja. Anna gjør det når hun blir kritisert, og mister kontrollen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide at bloggbarna skal få slippe å jobbe. Slippe å bli påkledd og oppstilt for å bli avfotografert på en blogg eller andre kanaler for at foreldrene skal tjene penger på de. Om de er reklameplakater eller med for klikk spiller ingen rolle, de bør få slippe! 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet det før, men nevner det igjen: Anna tåler ikke å bli motsagt og ikke bli strøket med hårene. Det har hun vist gjentatte ganger.

Når noe(n) ikke går hennes vei er reaksjonen hennes å henge dem ut på bloggen. Dette gjelder familie (inkl barna), venner, samarbeidspartnere, TV2 osv...

Det hun viser nå er bare samme gamle reaksjonsmønsteret. Jeg venter bare på et klagende offerinnlegg. Og/eller at hun blir borte på ubestemt tid.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er ikke barnereklamer lov på tv. Ingen lekebutikker eller barneklær viser reklame kun rettet mot barn i vårt land. I utlandet derimot gjør de slik. Disney channel viser gjentatte reklamer for og med barn. Forskjellen er at de barna står verken frem med navn eller nasjonalitet. Så at norges bloggere får lov å bruke sine egne barn med fullt navn, bosted og resten av slekten ut på riksdekkende sosiale medier er meg hoderystende. Gjelder ikke samme lov for dem? Hallo dere som bruker bloggerbarn til å fronte deres produkter: det er ulovlig. Finn på noe nytt. 

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere hun innen få år blir å gå på NAV? At bloggen går så dårlig at den tjener null kroner. Siden hun har null utdannelse blir det ikke mange muligheter for henne i arbeidslivet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, roffe1 skrev:

Tror dere hun innen få år blir å gå på NAV? At bloggen går så dårlig at den tjener null kroner. Siden hun har null utdannelse blir det ikke mange muligheter for henne i arbeidslivet. 

Nei, tror egentlig ikke det. Hvis hun legger om stilen, selger ett av husene og Jan tjener ok. Vet ikke om hun fikk fullført ungdomsskolen, men kan sikkert få seg en jobb i en klesbutikk eller noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, FruRosa skrev:

Jeg har skrevet det før, men nevner det igjen: Anna tåler ikke å bli motsagt og ikke bli strøket med hårene. Det har hun vist gjentatte ganger.

Når noe(n) ikke går hennes vei er reaksjonen hennes å henge dem ut på bloggen. Dette gjelder familie (inkl barna), venner, samarbeidspartnere, TV2 osv...

Det hun viser nå er bare samme gamle reaksjonsmønsteret. Jeg venter bare på et klagende offerinnlegg. Og/eller at hun blir borte på ubestemt tid.

La oss håpe på det siste der. At hun blir borte på ubestemt tid, helst permanent (på sosiale medier og blogg for å presisere - så vi unngår misforståelser her).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
28 minutter siden, Justlooking skrev:

Nei, tror egentlig ikke det. Hvis hun legger om stilen, selger ett av husene og Jan tjener ok. Vet ikke om hun fikk fullført ungdomsskolen, men kan sikkert få seg en jobb i en klesbutikk eller noe.

Hun fullførte ungdomsskolen, jo😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hun fullførte ungdomsskolen, jo😊 

Det er bra! Da kan hun ta studiekompetanse for eventuelt å studere senere. Hun kan kanskje ta ett og ett fag også, på nett eller som privatist. Det har hun tid til og kunne gradvis karret til seg de seks fagene hun trenger. Om hun føler for det selvsagt. Hun bør snarest døpe om bloggen og uansett begynne der for å skjerme barna.

Endret av Justlooking
En dårlig skrevet setning
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna har vært sinnssykt heldig og kan fortsatt være det om hun gjør ting rett. Hun har gått hjemme i 7 år, og kunne fint tatt ett og ett fag feks på nettet. Nå har hun vel mer hastverk men..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig ikke se for meg at Anna kommer til å studere med det første. Hun kommer til å bli værende som bloggmamma så lenge hun kan leve av det 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS said:

Kan virkelig ikke se for meg at Anna kommer til å studere med det første. Hun kommer til å bli værende som bloggmamma så lenge hun kan leve av det 

Og noen år senere blir hun nok Bestemor-Blogger. Mark my words.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka

Jeg tror nok ikke at A noen gang kommer til å studere. Ikke fordi hun ikke har evner til det, men interessen er dessverre ikke til stede.  Hun vært hjemmeværende med barn i så mange år, så den dørstokkmila er nok gigahøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...