Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Positivt å se at blogglivet ser ut til å ha begrenset tidsperspektiv. Er grenser for hvor mye en kan gjenta seg selv i en blogg før folk går lei. Hun vil nok etterhvert skjønne mer verdien av penger når hun må jobbe hardt for pengene, kanskje over en normal lønnsslipp..

(...)

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du verden.

Fra å telle dager til hjemreise i forrige uke forteller nå denne stabile bloggeren om hvor godt et valg det var å leie villaen i Huttaheiti istedenfor å bo på hotell. For det går nemlig ikke an for en helt normal familie på 5 med mammablogger som høvding, slik det gjør for de fleste andre småbarnsfamilier. En leilighet på størrelse med stuen din hjemme sier du? Ikke alle som har så stor leilighet på sydenferien sin, og det går utmerket. 

Ferie i syden handler jo ikke om å være inne Anna! 

Men flott at du får promotert ræva di, Anna. Det har vi forstått er viktig for deg, siden den dukker opp jevnlig i bergogdalbane-oppdateringene dine fra ditt tidvis traumatiske opphold i villaen på Kypros. Ræva har som vanlig lite med teksten å gjøre. Og familieferie. 

Hvilke annonsører er det du forsøker å tiltrekke deg med disse bildene? Annonsører velger ikke familieprofil den ene dagen og spiller på sex den neste. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 46
Skrevet
20 timer siden, Panda90 skrev:

Meget mulig hun ligger lavt i terrenget en liten stund da Forbrukertilsynet har henne under oppsyn pga. falske konkurranser og umerkede reklameinnlegg.

Edit; Ser også at de på facebooksiden sin Inspire Norge poster mye mindre enn tidligere, og ingen "konkurranser" siden FT sendte brev til Anna og Jan. 

Hvordan vet du de har sendt brev? Spør av nysgjerrighet da jeg sendte tips til FT, men følger ikke helt med på bloggen så har ikke fått med meg at de har sendt noe..🙈

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn.

Edie, adm.

Skrevet
12 minutter siden, Anzii skrev:

Hvordan vet du de har sendt brev? Spør av nysgjerrighet da jeg sendte tips til FT, men følger ikke helt med på bloggen så har ikke fått med meg at de har sendt noe..🙈

Har sendt klager til FT, ikke tips. Da får man et saksnummer. Etter å ha gjort dette fra oktober i fjor ble det en del klager på falske konkurranser. Så jeg mottok kopi av brevet som er sendt til Anna da de endelig tok kontakt med henne. To uker etter fristen FT satt for Anna, sendte jeg mail til personen jeg mottok kopien av, og fikk dermed bekreftet at minst 8 av hennes siste konkurranser ikke hadde blitt trukket vinner på. 

• Liker 38
Skrevet

Norges mest bortskjemte sutreguri. Måtte ingen ville støtte eller sponse denne late og storkrevende mamman. 

Hun bør lese bøker fra gamle dager. Hvordan de giftet seg da. I pur kjærlighet og i lånte kjoler. De hadde selvplukka blomster hvis de giftet seg på sommeren. Hele familien stod sammen og fikk til bryllupet. De kostet ikke 1 mill og vet du hva; de var lykkelige for det. Størst av alt er KJÆRLIGHETEN!!

• Liker 29
Skrevet
38 minutter siden, Panda90 skrev:

Har sendt klager til FT, ikke tips. Da får man et saksnummer. Etter å ha gjort dette fra oktober i fjor ble det en del klager på falske konkurranser. Så jeg mottok kopi av brevet som er sendt til Anna da de endelig tok kontakt med henne. To uker etter fristen FT satt for Anna, sendte jeg mail til personen jeg mottok kopien av, og fikk dermed bekreftet at minst 8 av hennes siste konkurranser ikke hadde blitt trukket vinner på. 

Oi, 8 av de siste konkurransene - det er jo helt sykt. Blir nesten litt fascinert over hvor useriøs hun får seg til å være... Vet du hva hennes konsekvenser blir for dette? 

Takk for svar forresten! :) 

• Liker 17
Skrevet
8 minutter siden, Anzii skrev:

Oi, 8 av de siste konkurransene - det er jo helt sykt. Blir nesten litt fascinert over hvor useriøs hun får seg til å være... Vet du hva hennes konsekvenser blir for dette? 

Takk for svar forresten! :) 

Nei aner ikke. Virket ikke som om det ble noe konsekvenser da FT forstod det slik at Anna hadde trukket vinnere etter at de tok kontakt. Men de hadde ikke fått navn og kontaktinformasjon til disse vinnerne slik det opprinnelige kravet fra FT var. Så de sa de skulle jobbe med saken utover sommeren. Derfor er det spesielt viktig at flere sender inn klage når Anna nå unnlater å merke reklame, avholder falske konkurranser og andre lovbrudd/regelbrudd. Sammen blir vi sterkere og det er lettere å bli hørt. 

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Panda90 skrev:

Guri, skjønner ikke at de tør! På tusenvis av folk blir lurt til å oppgi Mail eller følge en side elle hva de nå måtte gjøre for å delta. Bare for lureri? Det håper jeg får konsekvenser for det synes jeg faktisk er et alvorlig brudd på det meste!

• Liker 7
Skrevet

Tok en titt på VG's FB side for å lese kommentarene til artikkelen... Når Anna ikke selv kan redigere, kommer folks meninger fram og her var det ikke mye positivt å lese for å si det sånn...

• Liker 18
Skrevet

Tør ikke tenke på hvor mange klikk på siden hun får hver gang VG og de andre lager en sak om henne. 

Tør heller ikke tenke på hvor mange som klikker seg inn på de artiklene... Grøsser ved tanken..!

I kjent stil så er de nok inne og leser i kommentarfeltet i dagens artikkel. Jeg bare venter på nytt blogginnlegg hvor hun slenger ut en hel haug av vas om hvor stygge og misunnelige folk er. Hvor lite ukjente unner «hardtarbeidende folk» og at penger egentlig ikke er tema (på et merklig vis). 

Jeg har tenkt i det lengste at det er rene PR-stunts fra hennes side. Meeen. Den tanken slo jeg fra meg for leeeenge siden. Jenta trenger hjelp. Så i stedet for å samle sammen 1 mill til bryllup så burde hun heller investere i ganske så mange timer for fagfolk for å få seg selv og livet på rett kjøl igjen. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg forstår ikke at de vil bruke 1 million på et bryllup. Virker som at kostnaden på bryllupet er viktigere enn selve bryllupet. Det er bare trist...

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Skribent09 skrev:

Jeg forstår ikke at de vil bruke 1 million på et bryllup. Virker som at kostnaden på bryllupet er viktigere enn selve bryllupet. Det er bare trist...

Jeg tipper det aldri blir noe bryllup... Når hun ble vraket av Bloggerne og bryllupet ikke vil bli vist på TV likevel så forsvant visst iveren etter å gifte seg.

• Liker 13
Gjest Reputation
Skrevet

De håpet gjerne på å få ekstra pr og et profesjonelt kamerateam som ville filme bryllupet gratis. 

Skrevet

Et skrekkeksempel på en blogger som ble kjent i ung alder, plutselig tjente masse penger på ingenting og trodde som ungdommer flest at det kom til å vare for evig. Nå begynner folk å gå lei, og uten utdannelse har hun ingenting å falle tilbake på nå som bloggen strengt tatt begynner å se sine siste dager. Istedenfor å innse realiteten om at det et på tide å gå videre med livet sitt, prøver hun desperat å holde seg relevant og fortsette å leve på bloggen for å finansiere det enorme forbruket som hun har blitt vant med. Det virker som at pengene har gått til hodet på henne og at hun setter det foran alt, til og med barna sine. Jeg håper virkelig at hun åpner øynene før det er for sent, fordi nå begynner det virkelig å gå utfor. Som de fleste andre skriver så trenger hun profesjonell hjelp, men ingen er mottakelige for hjelp før de innser det selv, og akkurat nå virker det som at hun innerst inne vet at hun må ta grep, men at hun lever i en fornektelse. Trist å være vitne til.

• Liker 31
Gjest Speilvegg
Skrevet

Bryllupet er nok fortsatt til salgs, så er noen villige til å betale så blir det nok bryllup igjen. 

Jeg håper TV 2 og andre medier holder seg for gode til å «kjøpe» det. Dette er en person som trenger å beskyttes mot seg selv. 

Skrevet

Er det ny artikkel om Anna i dag? 

Vil gjerne lese det kommentarfeltet! Haha

• Liker 1
Skrevet

Tror mer på at bryllupet er blitt «avlyst» for de har en plan om å poppe ut nok et barn slik at blogginntektene øker igjen. Merk mine ord....

• Liker 14
Skrevet (endret)

I går klarte Anna å karre seg opp på en andreplass på Blogglisten med 40K klikk. Det måtte et latterliggjørende innlegg på vg.no til, og til nå 250 stort sett negative kommentarer på VG’s FB. Tema: Derfor avlyste jeg bryllupet, hadde ikke 1 mill. 

Er det verdt det å bli latterliggjort for å tjene penger til dette bryllupet ditt Anna? Hvordan påvirker det humøret ditt? 

Og ikke minst: Er ikke dette en belastning for dine nærmeste? Det må være krevende for deg å tenke på. 

Og til sist: Hvilke annonsører/samarbeidspartnere tenker du at du tiltrekker deg med en sånn artikkel? Bryllupsplanleggere vil sky deg; 99% risiko for avlysning. Media vil sky deg av samme årsak. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 30
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner innlegget om når bloggpengene tar slutt.

Ingen slutter i jobben uten en plan videre, og hennes plan etter bloggen er...bloggen?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...