J.. Skrevet 25. november 2017 #5821 Del Skrevet 25. november 2017 37 minutter siden, jentekvinne skrev: Jeg liker Kari Traa produktene, men synes det er merkelig at de bruker ei som Anna til å profilere merket sitt. Det trekker merket ned. Kari Traa bruker ikke Anna til noe som helst. Anna bruker der imot både Kari Traa og andre merker til å få FBsiden sin mer troverdig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 25. november 2017 #5822 Del Skrevet 25. november 2017 Da har Jan og Anna fjernet alle kommentarene/blokkert personen som etterlyste premiene sine. Noen andre som tør å skrive i kommentarfeltet deres for at andre skal bli oppmerksomme på svindelen? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. november 2017 #5823 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Næh for en sammentreff! Her har Anna delt nøyaktig de samme tilbudene (linkene..) som Inspire Norge bruker som konkurransepremier jo! http://mammatilmichelle.blogg.no/1511521207_her_er_rets_7_beste_black_friday_salg.html 🙄 Endret 25. november 2017 av J.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. november 2017 #5824 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Love2017juni skrev: Datahjelperene på Facebook burde vel lage en advarsel som folk kan dele? Muligens man kan sende tips til dem🤔 Det var en god idè. Datahjelperne er gode på å finne ut om sider driver med svindel. Har sett flere ganger at de har svartelistet svindelsider. Da står det "Svindel" med store bokstaver over siden og lenken blir spredd på FB. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 25. november 2017 #5825 Del Skrevet 25. november 2017 53 minutter siden, Panda90 skrev: Da har Jan og Anna fjernet alle kommentarene/blokkert personen som etterlyste premiene sine. Noen andre som tør å skrive i kommentarfeltet deres for at andre skal bli oppmerksomme på svindelen? Holder på men blir nok slettet fortere enn jeg kan si Anna Rasmussen 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 25. november 2017 #5826 Del Skrevet 25. november 2017 Ser ut som det er slettet mange kommentarer? Står på flere innlegg at det er 1-3 kommentarer, men får ikke sett dem når jeg trykker på for å se... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 25. november 2017 #5827 Del Skrevet 25. november 2017 4 minutter siden, Angeleye skrev: Ser ut som det er slettet mange kommentarer? Står på flere innlegg at det er 1-3 kommentarer, men får ikke sett dem når jeg trykker på for å se... Ja er alle de kritiske kommentarene. Flere har siste døgnet etterspurt premier, om vinnerne får premiene, om de driver med svindel etc. Også på mammatilmichelle sin facebookside har folk kommentert under innleggene, men alt blir fort fjernet og persoonene blokkert. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. november 2017 #5828 Del Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, Angeleye skrev: Ser ut som det er slettet mange kommentarer? Står på flere innlegg at det er 1-3 kommentarer, men får ikke sett dem når jeg trykker på for å se... Jeg så et par kritiske kommentarer der for litt siden, men de er borte nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. november 2017 #5829 Del Skrevet 25. november 2017 14 timer siden, pelikanen skrev: Var inne på bloggomtoppbloggere, og de har tatt opp den saken om inspire og regler. Hadde vel rett broren da....hun har aldri gitt premie og vil ikke gjøre det svindel Jeg har alltid trodd at det "bror" skrev var sant! Ikke bare det som gjelder konkurransene. Det stemmer veldig godt med min oppfatning av Anna. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 25. november 2017 #5830 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Diamant skrev: Det var en god idè. Datahjelperne er gode på å finne ut om sider driver med svindel. Har sett flere ganger at de har svartelistet svindelsider. Da står det "Svindel" med store bokstaver over siden og lenken blir spredd på FB. Noen som har kontaktet Datahjelperne og forklart situasjonen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. november 2017 #5831 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Diamant skrev: Det var en god idè. Datahjelperne er gode på å finne ut om sider driver med svindel. Har sett flere ganger at de har svartelistet svindelsider. Da står det "Svindel" med store bokstaver over siden og lenken blir spredd på FB. Jeg tror kanskje jeg ordla meg litt feil her. Det står ikke "Svindel" på selve siden, men de tar et bilde av siden, skriver "Svindel" over hele bildet og deler det på FB. Mange som ser dette deler det videre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 25. november 2017 #5832 Del Skrevet 25. november 2017 14 minutter siden, Panda90 skrev: Noen som har kontaktet Datahjelperne og forklart situasjonen? Jeg har skrevet til de. Neste blir Smått og stort om SoMe hvis jeg greier å manne meg opp! ..og blir fornøyd med formuleringen🙈 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. november 2017 #5833 Del Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, Panda90 skrev: Da har Jan og Anna fjernet alle kommentarene/blokkert personen som etterlyste premiene sine. Noen andre som tør å skrive i kommentarfeltet deres for at andre skal bli oppmerksomme på svindelen? Seriøst? Herregud dette er jo svindel på sitt groveste!! Dette MÅ komme ut, håper alle kan kontakte både media, forbrukerhjelpen, tv2 hjelper deg, svindeljegerne (var ikke det et tv program?), og skrive til datahjelpen på fb. Det går da ikke an å holde på slik de gjør!! Dette burde få store konsekvenser!! Kjenner jeg koker! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 25. november 2017 #5834 Del Skrevet 25. november 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Minner om denne regelpresiseringen: Sitat Omtale av barn: Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont. Forkortelser av barnas navn går under denne regelen. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 25. november 2017 #5835 Del Skrevet 25. november 2017 Hadde jeg vunnet, ikke fått premie og de nekter å svare for så å slette meg, så skulle det faen meg kommet frem. Først hadde det blitt anmeldelse. Så varslet fb om svindel. Varslet alle de reklamerer for at de driver svindel i deres navn. Varslet de som støtter bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 25. november 2017 #5836 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Er det Inspire Norge? Tenkte å sende de en melding om premien som ei venter på, greit å sende til riktig😉 Endret 25. november 2017 av Den røde fare 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. november 2017 #5837 Del Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, pelikanen skrev: Hadde jeg vunnet, ikke fått premie og de nekter å svare for så å slette meg, så skulle det faen meg kommet frem. Først hadde det blitt anmeldelse. Så varslet fb om svindel. Varslet alle de reklamerer for at de driver svindel i deres navn. Varslet de som støtter bloggen. Håper hun som har etterlyst premien sin skriver et offentlig innlegg om svindelen på sin egen FB-side... Man kan nå ut til mange ved å gjøre det, siden det garantert vil bli delt av mange. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. november 2017 #5838 Del Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, Den røde fare skrev: Er det Inspire Norge? Ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. november 2017 #5839 Del Skrevet 25. november 2017 14 minutter siden, pelikanen skrev: Hadde jeg vunnet, ikke fått premie og de nekter å svare for så å slette meg, så skulle det faen meg kommet frem. Først hadde det blitt anmeldelse. Så varslet fb om svindel. Varslet alle de reklamerer for at de driver svindel i deres navn. Varslet de som støtter bloggen. Hadde blitt rasende og virkelig ropt det ut, så ALLE fikk det med seg. Makan 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 25. november 2017 #5840 Del Skrevet 25. november 2017 For å ordlegge meg annerledes. Stakkars familien til Anna. Stakkars alle de andre uskyldige involverte. Og ikke minst, stakkars Anna. For dette er bare trist. Det er uforståelig at et menneske kan få holde på som hun gjør. Ødelegge forholdet til familien for klikk på bloggen. Forsøk på å ødelegge ryktet til familiemedlemmer for klikk på bloggen. ALT dette helvete bare for å være nr 1. Det burde ikke være noen tvil for oppegående mennesker at noe er stein hakke galt. Som bror selv har bekreftet. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå