Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
48 minutter siden, Kris! skrev:

Herregud folk er gale! Jeg antar det er slettet en haug med kritiske kommentarer på Facebook, men av de få som fortsatt står der er det masse kommentarer som sier "se begge videoene før du kommenterer". At folk tror på den sippevideoen viser hvor naive og dumme nordmenn er! 

Jeg tror mer på talsmannen fra TV2 enn Anna og Jan!

Hvorfor trakk tv2 sumo bort dette klippet som ble vist? Har de gjort en feil eller gjorde de det pga anna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Her bruker de slike overskrifter også kjefter de huden full de som ikke leser HELE saken... :ironi:

8480C3C9-2543-4656-ABA3-E91E11F7D10A.png

06B23F51-9A75-4548-9840-FF2A08457EE8.png

Det beste må jo være at Jan skriver at foreldrene hans vil bli forbanna for at han banner i offentligheten😂 Det er en del andre ting han gjør som er verre enn å banne...🙄

• Liker 39
Skrevet

"Jeg hadde sex på TV"

men jeg hadde ikke det, egentlig. Tv2 lyver.

• Liker 28
Skrevet

Herregud er det mulig å ta SÅ lite ansvar for egne handlinger? Støtta denne jenta da hun la ut en video der hun virket svært trist, fordi det virket som at hun ikke hadde det bra... men i dette tilfellet er det virkelig ikke synd på henne! Tv2 har sagt at de kun fikk dette materialet tilsendt av Anna. De sier også at hun hadde godtatt hva som ble vist. Hvorfor skulle Tv2 lyve? Greit nok at hun angrer fordi hun har fått mye negativ omtale. Men å skylde på TV2 er virkelig lavmål! Snakk om å ikke ha selvinnsikt, ansvarsfølelse og vett. Hun burde heller sagt at ok, dette var sinnsykt korttenkt og jeg angrer veldig, og innrømt at hun kan være impulsiv og korttenkt. Denne jenta burde holde seg unna alt av medier og internett. Blir så irritert.

• Liker 36
Skrevet

Heter han ikke Rasmussen lengre?

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod.

Gjest Eksblogger
Skrevet
29 minutter siden, Sandin skrev:

Heter han ikke Rasmussen lengre?

Hvem vet om han i det hele tatt byttet navn eller om det var atter en clickbait? 

Skrevet

Jan blir sur av de som ikke leser, for så å terge folk til å klikke, slik at de kan tjene mer penger... 

• Liker 10
Skrevet

Forstår ikkje at det er mulig å prøve å legge ansvaret over på tv2. Dersom det er slik at ein får sjå gjennom episoden på forhånd so burde ho reagert då å nekta at den skulle publiserast. 

So lurer eg også på kor mykje de går and å bli feil framstilt? Her har Anna før på film tatt av alt på overkroppen og Jan har holt rundt puppane. Ho har lagt ut ein nakenfilm der ho svømmer i basseng og no denne der det ser ut som ho har sex på film. Dersom det var for å mobbe andre tilbake kvifor filmer ho denne seansen når ho er naken? Og kvifor bruker ho den overskrifta når det ikkje er tilfellet?

Nei det blir litt for dumt med ein grinevideo, ta ansvar for handlingane dine. 

• Liker 39
Skrevet

Tv 2 sier at klippet bare var på 3 min, ikke 20 sånn som Anna påstår! Herregud som hun driter seg ut!

• Liker 40
Skrevet
3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Så dette jeg også. Det som har skjedd her er at A viste om klippet. Men så fikk hun ikke den responsen hun hadde håpet på. Så da angrer hun og legger skylden over på TV2. Typisk A. 

Håpte vel på samme respons som blant annet Kim Kardashian og Paris Hilton fikk. Jeg har i alle fall mer tillit til TV2 enn A.R, for å si det sånn.. 

• Liker 12
Skrevet

Av hensyn til M som nå er begynt på skolen, vil jeg sterkt oppfordre Anna til å gi denne lurvete bloggen et annet navn. Et navn som ikke slår tilbake på et uskyldig barn men som beskriver bloggeren og hennes manager. 

«Anna Rasmussen - grenseløs»

• Liker 27
Skrevet (endret)

...

Endret av Snuppah00
Skrevet
1 time siden, Friluftsdame skrev:

Av hensyn til M som nå er begynt på skolen, vil jeg sterkt oppfordre Anna til å gi denne lurvete bloggen et annet navn. Et navn som ikke slår tilbake på et uskyldig barn men som beskriver bloggeren og hennes manager. 

«Anna Rasmussen - grenseløs»

Eller bare «Naken». Det er et sterkt varemerke hun har bygget seg på veldig kort tid. 

• Liker 28
Gjest Månestøv
Skrevet

Eneste programmet hun og samboeren passer inn i er Dr Phil... 

Skrevet

At det skal være mulig å legge ut seksuelt matriale under navnet til ei lita uskyldig jente er temmelig sykt. Burde lagd seg en egen blogg på et egnet nettsted for dette.

• Liker 22
Skrevet

Lurer på når die-hard fansen faktisk innser hva hun holder på med? 

Nå føler jeg både hun og Jan er langt ute på vidda, og det aller beste for dem (og familie) hadde bare vært å legge denne bloggen død. 

• Liker 17
Skrevet
3 minutes ago, Lerke987 said:

Lurer på når die-hard fansen faktisk innser hva hun holder på med? 

Nå føler jeg både hun og Jan er langt ute på vidda, og det aller beste for dem (og familie) hadde bare vært å legge denne bloggen død. 

Det kommer de aldri til å gjøre, så lenge de tjener såpass godt av den. Jeg synes det er rart, for i boken hinter aldri Anna om at hun led noen økonomisk nød i barndommen (og ja, jeg leste mellom linjene). Det er vel et case av "mye vil ha mer". Hvis du i en alder av 16-17 år er vant til å håve inn millioninntekter og kle barna i designerklær, er det vel en livsstil som er vanskelig å legge fra seg.

• Liker 11
Skrevet

Nå har de redigert klippet på episode 11 av Bloggerne. De har tatt inn mer av samtalen de har før Jan tar av seg trusa, også har de kutta klippet der. Skjønte ikke om det var redigeringa eller om det kommer enda en endring senere? 

Nå er det egentlig bare en samtale om at liksom skal vise at de har sex på TV, noe om at Jan egentlig er/var veldig sjenert før ha møtte Anna o.s.v,. så kuttes det.

Er vel egentlig bra at videoen kuttes sånn, kunne ikke de bare ha gjort det første gangen...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...