Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Summ skrev:

Skjønner ikke problemet. Tv2 kan ha klippet bort 5timer for min del... hun filmet seg selv, med en mann stående bak henne, og tilsynelatende hadde de sex. Uansett om de hadde det eller ikke, kunne de like godt ha hatt det, det var ingenting på det klippet vi så, som tilsvarte at han ikke hadde mulighet til å ha sex med henne... 

Minner meg litt om tankegangen til min datter på 3 år som sa :" mamma, kan du klippe håret mitt litt lengre?" 

Endret av mirama
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet hennes er vel at ca ingen er interesserte i å lese om Anna Rasmussen, men om MammaTilMichelle.

Endret av Lerke987
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke den eneste bloggeren som svarer med sutreinnlegg når responsen på ting de har sagt/skrevet/gjort ikke blir som forventet...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at en person liker å sette seg selv i et så dårlig lys. Tenk å rette så mye negativ PR mot egen person og familie. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, gladidag skrev:

Hmmmm......ikke sluttet å blogge allikevel??

Jeg er dypt sjokkert... :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
1 time siden, Frøken fjong skrev:

Merkelig at en person liker å sette seg selv i et så dårlig lys. Tenk å rette så mye negativ PR mot egen person og familie. 

Begynner å tenke det gjelder de fleste kjente bloggere... Jeg hadde ikke satt pris på å være i nærmeste krets til en såkalt rosablogger, når de gang på gang demonstrerer påfallende mangel på vanlig dømmekraft i tillegg til å være sykelig egosentriske :forvirret:  Ellers takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å legge ned bloggen snart ? 😊 du er hvertfall et godt forbildet for alle som ser at utdanning er viktig og man kan ikke leve av blogging over lengre tid... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna dekker seg bak at hun er åpen. Svært åpen.

I Annas verden er det å være åpen å dele mest mulig av livet sitt, på sine premisser. Selv når det går langt, langt over det andre setter som etiske grenser. 

Det finnes en annen side av det å være åpen Anna, og den behersker du svært dårlig: 

- å være åpen er også å lytte til, og respektere andres meninger. Der får du stryk, Anna. 

- å være åpen er også å være inkluderende. Også der får du stryk.

- å være åpen er ikke minst å være omtenksom. Tenke over hvilke konsekvenser dine handlinger har for andre. Stryk Anna,

Så når du påberoper deg å være ekstremt åpen, skal du tenke over at det er ikke det folk flest forbinder med deg. Derimot at du fremstår som naivt grenseløs - i din evige jakt etter oppmerksomhet. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eksblogger
På 12.10.2017 den 22.48, Solivagant skrev:

Selvfølgelig ligger hun på førsteplass. Hun vet så utrolig godt hva hun driver med. Dessverre. 

Men, sier det ikke litt at hun synker veldig fort nedover på listen i de periodene hun har fått nok og gir seg på topp? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Eksblogger said:

Men, sier det ikke litt at hun synker veldig fort nedover på listen i de periodene hun har fått nok og gir seg på topp? 

 

Det sier ingenting. Det er jo naturlig at man synker på listen når man ikke kommer med innlegg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eksblogger

Hun sank veldig raskt nedover på blogglisten. Jeg tror at hvis innholdet på bloggen hennes hadde vært inspirerende og nyttig for leserne (feks mote, treningstips, oppskrifter, interiørtips, mammatips etc), så ville folk klikket seg inn oftere selv om hun ikke la ut nye innlegg, -fordi de ville fått bloggen opp på google når de søkte på noe av det i parantesen min, og dermed hadde hun ikke rast nedover på listen så kjapt.

 

 

Endret av Eksblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eksblogger skrev:

Hun sank veldig raskt nedover på blogglisten. Jeg tror at hvis innholdet på bloggen hennes hadde vært inspirerende og nyttig for leserne (feks mote, treningstips, oppskrifter, interiørtips, mammatips etc), så ville folk klikket seg inn oftere selv om hun ikke la ut nye innlegg, -fordi de ville fått bloggen opp på google når de søkte på noe av det i parantesen min, og dermed hadde hun ikke rast nedover på listen så kjapt.

 

 

Det er helt vanlig at bloggere faller på listen når de annonserer at de skal slutte og ikke legger ut innlegg. Dette er ikke en unik situasjon for kun Anna, dette gjelder alle. I tillegg så tok det en god stund før hun sank. Anna gjør mye rart altså, og man kan diskutere bloggen opp og ned - men ikke lag historier på noe som ikke er noe spesielt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
3 timer siden, maomao skrev:

Det er helt vanlig at bloggere faller på listen når de annonserer at de skal slutte og ikke legger ut innlegg. Dette er ikke en unik situasjon for kun Anna, dette gjelder alle. I tillegg så tok det en god stund før hun sank. Anna gjør mye rart altså, og man kan diskutere bloggen opp og ned - men ikke lag historier på noe som ikke er noe spesielt. 

Takk for info. Hilen Eks-blogger som faktisk gav seg på topp. PS, hvilke historier mener du at jeg har laget? Kom gjerne med eksempler. 

Endret av Eksblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...