Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Panda90 skrev:

nei, i Anna sin verden betyr ikke ordene det de betyr i den vanlige verden.

Sluttet=Pause

Avlyst=utsatt

Flytte=2 ukers ferie

Nytt barn på vei=tenker på å kanskje bli gravid igjen om en stund

Trekker vinner kl 21=Trekker ikke vinner i det hele tatt

😂😂😂 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Panda90 skrev:

Da er det nytt samarbeid på gang, denne gang MAC Cosmetics. Hva søren? hvem innleder nytt samarbeid med en slik blogger? Hvorfor! vil MAC assosieres med MtM? Don't get it. 

ikke kan hun noe særlig om sminke heller - for sminken hennes ser skjeldent bra ut!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bambi1995 skrev:

ikke kan hun noe særlig om sminke heller - for sminken hennes ser skjeldent bra ut!

wow. snakk om å synke lavt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, RileyParks skrev:

wow. snakk om å synke lavt. 

Whatever floats your boat. Det er min mening, og hva er problemet med det? Ikke litt ille engang i forskjell til annet som blir skrevet ;) Javell så synker jeg lavt, men ikke lavere enn Anna heldigvis. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, maomao skrev:

Hvorfor kaller hun det å bli 21 gammelt?🙄 Hallo i luken!

Synes ikke alle 13-14 åringer at folk i 20åra er dritgamle da?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, maomao skrev:

Hvorfor kaller hun det å bli 21 gammelt?🙄 Hallo i luken!

Jeg husker da jeg fylte 21. Jeg fikk rett og slett 30- og 40-årskrisa i ett da. Livet var rett og slett over, ingenting mer å se frem til. Bare å kaste inn håndkle og gå over på kamferdrops og mokkabønner.

18 år siden. Og du verden, så feil jeg tok!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bambi1995 skrev:

ikke kan hun noe særlig om sminke heller - for sminken hennes ser skjeldent bra ut!

Enig. Ser ut som hun konstant går med gårdagens sminke, bare at hun har sminket liiiitt til over igjen

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg husker da jeg fylte 21. Jeg fikk rett og slett 30- og 40-årskrisa i ett da. Livet var rett og slett over, ingenting mer å se frem til. Bare å kaste inn håndkle og gå over på kamferdrops og mokkabønner.

18 år siden. Og du verden, så feil jeg tok!

Haha, samme her 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, maomao skrev:

Hvorfor kaller hun det å bli 21 gammelt?🙄 Hallo i luken!

Selv om jeg er 27 nå, og tenker at hun er kjempeung, så ka jeg absolutt kjenne meg igjen i de tankene hun har og som jeg også hadde som 21-åring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umodent. Vent til hun blir 40 og er kanskje nybakt bestemor hvis de går i hennes fotspor. Dagens 40 åringer er som 30 åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Xstrella said:

Umodent. Vent til hun blir 40 og er kanskje nybakt bestemor hvis de går i hennes fotspor. Dagens 40 åringer er som 30 åringer.

Hvis hennes eldste følger mor så er Anna mormor om 8 år... altså før Anna er 30...

 

Kanskje ikke rart hun føler seg gammel når man tenker på alt hun har opplevd og (ikke opplevd) som 21åring..

Hun eier hus, bil og har 3 barn. 

Hun har ikke hatt den naturlige utviklingen og modningen man har ved en mer normal ungdomstid...

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
1 minutt siden, fjær skrev:

Hvis hennes eldste følger mor så er Anna mormor om 8 år... altså før Anna er 30...

 

Kanskje ikke rart hun føler seg gammel når man tenker på alt hun har opplevd og (ikke opplevd) som 21åring..

Hun eier hus, bil og har 3 barn. 

Hun har ikke hatt den naturlige utviklingen og modningen man har ved en mer normal ungdomstid...

 

Det er jo bare helt sykt å tenke på, får inderlig håpe datteren ikke følger i mammas fotspor der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som tenker at etter at hun trakk seg fra skal vi danse og all negative oppmerksomheten rundt nakenstuntene så ønsket ikke tv2 å ha hun med på en ny sesong av bloggerne og hun da bestemte seg for å henge ut tv2?  Hun sa jo en artikkel at hun ikke ville være med mer og tv2 svarte at det fikk være hennes avgjørelse, men jeg tenker at de kanskje allerede har avgjort det jeg da.. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rosalie skrev:

Jeg husker da jeg fylte 21. Jeg fikk rett og slett 30- og 40-årskrisa i ett da. Livet var rett og slett over, ingenting mer å se frem til. Bare å kaste inn håndkle og gå over på kamferdrops og mokkabønner.

18 år siden. Og du verden, så feil jeg tok!

Du glemte fyrstekaken 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, Rørleggerfrue said:

Bare jeg som tenker at etter at hun trakk seg fra skal vi danse og all negative oppmerksomheten rundt nakenstuntene så ønsket ikke tv2 å ha hun med på en ny sesong av bloggerne og hun da bestemte seg for å henge ut tv2?  Hun sa jo en artikkel at hun ikke ville være med mer og tv2 svarte at det fikk være hennes avgjørelse, men jeg tenker at de kanskje allerede har avgjort det jeg da.. 

Like greit uansett hvem som avgjør det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...