Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den nye samarbeidspartneren hennes har i kveld og slettet en kommentar hvor noen etterlyste en vinner. Lukter svindel av hele greia... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, marthes said:

Den nye samarbeidspartneren hennes har i kveld og slettet en kommentar hvor noen etterlyste en vinner. Lukter svindel av hele greia... 

"Inspire Norge", som sannsynligvis drives av Jan?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane

Det tok ikke lange tiden før hun var tilbake igjen, nei. Ikke overraskende. Hennes ekstreme kåthet for penger og PR bragte henne tilbake til slagmarken, etter å ha snudd seg et par ganger i døra. Snakket om å gi seg på topp, gitt. Hva slags topp var det? Helvete snudd på hodet? Hun er vertfall tilbake med eder og galle, det skal hun ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Vi serverer bilder du lar deg inspirere av, både av eksotiske reiser, drømmesneakers, moteplaggene du ikke vil gå glipp av, i tillegg til at vi samarbeider med landets største blogger, Anna Rasmussen"

Hentet fra nettsiden til Inspire Norge ^

 

Jan og Anna har nok laget dette sammen, derfor føler jeg det er en rar ting å skrive at de samarbeider med norges største blogger, blir på en måte det samme som å si at de samarbeider med seg selv (?)

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tilfeldig at hun startet å blogge igjen nå tenker jeg, må jo ligge på 1.plass på blogglista til månedsskiftet... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Krokanis skrev:

Ikke tilfeldig at hun startet å blogge igjen nå tenker jeg, må jo ligge på 1.plass på blogglista til månedsskiftet... 

I morgen er hun nok på 1 plass igjen tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se at VG og TV2 (kanskje flere nettaviser også?) har holdt seg for gode til å skrive om comebacket. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
4 minutter siden, smartbimbo skrev:

Herlig å se at VG og TV2 (kanskje flere nettaviser også?) har holdt seg for gode til å skrive om comebacket. 

Håper det fortsetter slik. Like greit at avisene lar være å dekke det overdrevne oppmerksomhetsbehovet hennes. Finnes viktigere ting å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at folk klikker seg inn på den bloggen?! Nå er hun øverst. Og henter inn månedslønna si lett som bare det. Sukk! Folk ass..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge " livets harde skole" damene og ripsa klikker seg inn, såvil denne bloggen bestå- dessverre 🤤

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i alle dager gidder media å skrive om Annas comeback? Ufattelig kjedelig da vi alle visste hun kom til å begynne å blogge igjen. 

Nå er hun på topp. Anna har veldig mange unge fans som klikker seg inn på bloggen hele tiden. Det er jo helt sykt hvor fort hun havnet på 1 plass igjen.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne folk er nysgjerrige etter hun har vært borte så lenge, men man skjønner jo at det ikke er noe interessant det blir blogget om, akkurat som før. Skjønner ikke hvorfor folk er interessert i å lese noe så intetsigende og dårlig skrevet, men så lenge folk klikker seg inn kommer hun jo til å forbli på topp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...