Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Eksblogger skrev:

Anna Rasmussen virker som et stort lite barn, og derfor egner hun seg nok som småbarnsmamma. For det er hun, ut i fra det jeg har sett på tv, hvertfall. Hun snakker utrolig fint og imøtekommende til ungene sine, og virker oppriktig engajert i dem. På bloggen virker hun derimot lite voksen når hun skriver om såkalte voksenting. 

Nå har visst familien byttet navn, og det virker som at Anna tror at det manifisterer et slags bånd mellom dem og Jan. Men, det gjør det jo ikke i det virkelige liv. Barna har tre forskjellige fedre, og man kommer ikke unna det uansett hvor mange ganger man skifter navn. Merkelig at Janbanan ikke står litt på krava og vil ha sitt navn også involvert, men det kan jo hende at det er et par barnefedre som steiler ang akkurat det. 

Jaja, det er synd å se at Anna ikke er voksen nok til å skjønne at navn ikke forsterker noe som helst, og febrilsk vil lage sin egen gren på slektstreet med enda flere barn. Hun er god på småbarn, men har hun tenkt på at disse blir ungdommer en dag? Eller at hun selv blir 30, 40 og 50 en dag? 

"§ 12.Melding om navn for barn

Melding om å ta, endre eller sløyfe navn for noen som ikke har fylt 16 år, skal fremsettes av den eller de som har foreldreansvaret, eller disse må ha samtykket i meldingen. Gjelder meldingen et barn over 12 år, må også barnet selv ha samtykket. Selv om det ikke foreligger samtykke etter første eller annet punktum, kan meldingen godtas dersom det foreligger særlig grunn."

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-07-19

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, marthes skrev:

Hva var det reklame for i siste innlegg? Var det beta karoten igjen? Hehe. 

Jepp!! 

Ti poeng 👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Siste innlegget, sååå kleint. Anna prøver å lage barn, i Sims (data spill) "Det var nesten like glt som å lage barn på ekte, hehe neida" :roll: blir så flau her jeg sitter alene, at jeg vet nesten ikke hvor jeg sjal gjøre av meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere barn kommer tydligvis, men stakkar barn om det skulle bli en gutt... 

For i Annas perfekte drømmeverden så gleder hun jenta kommer... (som allerede har fått navn klart) 

Seriøst; Hvor ble det av og være gla for og få friske sunne barn?? 😤

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen

Hvorfor skal det være bedre å få en jente enn en gutt? Har aldri forstått meg på de som er opptatt av kjønnet. Et barn er først og fremst et individ og et menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fru Olsen skrev:

Hvorfor skal det være bedre å få en jente enn en gutt? Har aldri forstått meg på de som er opptatt av kjønnet. Et barn er først og fremst et individ og et menneske. 

For noen er det og en inntekt i ett AS... 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen har blitt en stor parodi på seg selv de siste årene. Jeg blir så flau av å lese overskriftene og hva det egentlig handler om (får meg meg overskrifter på face/snap og hva det egentlig handlet om her inne). Jeg har ikke ord, denne jenta ødelegger så sinnsykt mye for fremtiden sin ved å drive bloggen på denne måten. Og stakkars stakkars de uskyldige små som blir brukt som agn for at Anna skal håve inn penger. 

Håper noen tar tak snart og setter en stopper her. Kan ikke forstå at det å bruke barn på denne måten skal være akseptert. De som bruker barna sine på denne måten må mangle noen viktige antenner 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kariannne skrev:

Siste innlegget, sååå kleint. Anna prøver å lage barn, i Sims (data spill) "Det var nesten like glt som å lage barn på ekte, hehe neida" :roll: blir så flau her jeg sitter alene, at jeg vet nesten ikke hvor jeg sjal gjøre av meg..

Seriøst?? :ohmy:

Den bloggen har jo blitt verre enn de parodi-clickbait-overskriftene som forekommer her innimellom. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å lese bloggen og jeg må snart slutte å følge med i denne tråden også, jeg blir egentlig bare provosert. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særiøst, nå har hun lite å blogge om! "Jan ble så stolt av meg og engasjerte seg masse i spillet". Er det mulig... 🙈 spesielt at en blogg overlever når hun må begynne å spille dataspill for å ha noe å skrive om..

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Summ skrev:

Særiøst, nå har hun lite å blogge om! "Jan ble så stolt av meg og engasjerte seg masse i spillet". Er det mulig... 🙈 spesielt at en blogg overlever når hun må begynne å spille dataspill for å ha noe å skrive om..

Spesielt av en 20 år gammel 3 barnsmor og henge seg opp i ett spill som Sims også..

Men det viser jo igjen hvor umoden hun er.

Altså,dataspill har ingen aldersgrense i seg selv.

Men å engasjere seg såpass og i til ett eget innlegg over en runde SIMS 😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fru Olsen skrev:

Fordi det aldri vil bli "riktig" i hodet til Anna før hun har like mange barn av hvert kjønn. Det er ikke spekulasjon, hun har tydelig og ærlig innrømt at hun er overdrevent opptatt av system og orden.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Topptur

Var det ikke denne uken vi skulle få vite hvorfor de flytter?

Det irriterer meg at jeg faktisk er spent på hva hun anser som god nok grunn til å kødde med skolestarten til eldste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonic
28 minutter siden, Topptur skrev:

Var det ikke denne uken vi skulle få vite hvorfor de flytter?

Det irriterer meg at jeg faktisk er spent på hva hun anser som god nok grunn til å kødde med skolestarten til eldste. 

Flytter vel til Oslo fordi Oslo er norges Hollywood :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...