Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, richbitch skrev:

Men er det vanlig å flytte hele familien for å delta i Skal vi danse? Ville vel vært bedre om Jan og barna fikk fortsette livet som før i Søgne, og så heller vært flinke til å besøke hverandre ofte... Innspillingen varer vel ikke SÅ lenge heller, og hun kan jo risikere å ryke veldig raskt? Da har barna blitt revet bort fra livet i Søgne for ingenting.

Er noe "vanlig" i denne familien? 😛

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, elisaday skrev:

Er noe "vanlig" i denne familien? 😛

Nei, ikke sant... Du har et poeng ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er hverken "Skal vi Danse" eller "Farmen". Mulig det er boklanseringen og at hun skal ut på en slags "bokturnè" og signere bøker?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F***!! At hun skal ødelegge Skal vi Danse også....går det an å bare ignorere dette kvinnemennesket?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Galaxy X skrev:

Er det bekreftet at hun skal være med på Skal vi danse, siden dere fyrer dere sånn allerede? 

Ikke som jeg kunne se i innlegget. Leste det dog ikke så nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
5 timer siden, Galaxy X skrev:

Er det bekreftet at hun skal være med på Skal vi danse, siden dere fyrer dere sånn allerede? 

Nei, i innlegget er det det velkjente "mye spennende som skjer, men har ikke lov å fortelle enda" som brukes. Jeg sier som flere her at grunnen til flytting skal være veldig god for å ta dette valget om å flytte. Jeg kan ikke fatte at de gjør noe kortsiktig  med tanke på den forestående skolestarten. Det er de første ukene som er viktige for å finne plassen sin sosialt.

For en gangs skyld håper jeg dette bare er et stunt som de har satt i gang for å skape spekulasjoner, hun har jo brukt flerfoldige innlegg på flyttingen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
31 minutter siden, CecilieX skrev:

Nei, i innlegget er det det velkjente "mye spennende som skjer, men har ikke lov å fortelle enda" som brukes. Jeg sier som flere her at grunnen til flytting skal være veldig god for å ta dette valget om å flytte. Jeg kan ikke fatte at de gjør noe kortsiktig  med tanke på den forestående skolestarten. Det er de første ukene som er viktige for å finne plassen sin sosialt.

For en gangs skyld håper jeg dette bare er et stunt som de har satt i gang for å skape spekulasjoner, hun har jo brukt flerfoldige innlegg på flyttingen. 

 

Hun skriver jo at de flytter senger osv så det kan da ikke være så kortsiktig? Man tar liksom ikke senga med seg til Oslo for hverken Skal vi danse eller bokslipp? 

Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
12 minutter siden, Topptur skrev:

Hun skriver jo at de flytter senger osv så det kan da ikke være så kortsiktig? Man tar liksom ikke senga med seg til Oslo for hverken Skal vi danse eller bokslipp? 

Eller???

http://mammatilmichelle.blogg.no/1498726809_hvor_skal_vi_flytte_hvorfor_flytter_dere.html

I dette innlegget står det at det er for en periode, barna skal ikke begynne i barnehage og skal ikke få noe nytt nettverk. Jeg tolker det som kortsiktig, eller tenker at det er jo rart at de skal nektes et nytt nettverk hvis de skal bo et sted over lengre tid.  Hun har skrevet at hun er veldig opptatt av hvordan de skal pusse opp huset i Søgne og skape et hjem der. 

Men hvem vet, det drypper informasjon her og der. Den som lever får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Minner om reglene; du kan ikke poste innhold med

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
1 time siden, CecilieX skrev:

Nei, i innlegget er det det velkjente "mye spennende som skjer, men har ikke lov å fortelle enda" som brukes. Jeg sier som flere her at grunnen til flytting skal være veldig god for å ta dette valget om å flytte. Jeg kan ikke fatte at de gjør noe kortsiktig  med tanke på den forestående skolestarten. Det er de første ukene som er viktige for å finne plassen sin sosialt.

For en gangs skyld håper jeg dette bare er et stunt som de har satt i gang for å skape spekulasjoner, hun har jo brukt flerfoldige innlegg på flyttingen. 

 

Enig! Jeg kan ikke fatte hva som kan være viktig nok til at eldstemann skal gå glipp av skolestart. Det tyder på et veldig spesielt familiesamhold når ikke mora kan pendle eller dra alene for  jobbe i noen uker. Nei, hele familien må flytte med og eldste går glipp av en veldig viktig og magisk skolestart. Hadde følt meg som verdens verste mor om det var jeg som stjal en slik grunnleggende opplevelse fra barnet mitt. Må være Jan som holder familien i en skrustikke for Anna var da ikke sånn før.

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Diamant skrev:

Jeg tror ikke det er hverken "Skal vi Danse" eller "Farmen". Mulig det er boklanseringen og at hun skal ut på en slags "bokturnè" og signere bøker?

 

 

Lite poeng i å bo i oslo pga bokturne... sophie elise var jo langt utover norge f.eks.! Skal hun bare rundt i oslo, kunne hun gjort dette fra søgne. Er jo ikke snakk om mange dagene isåfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo som antatt, og midlertidig etter det jeg har oppfattet i tidligere innlegg. 

Anna påpeker ofte at de to voksne kan jobbe hjemmefra, og fra hvor som helst. Da de bestemte seg for å flytte til Søgne, var det for at de mindreårige skulle få vokse opp på en mindre plass, nær natur og hans familie og venner. Hun peker og på Kypros som en drøm for en periode, og at det går fint for de voksne å jobbe derfra. 

Anna har noen ganger uttrykt at de pga hennes jobb gjerne skulle bodd nærmere Oslo. Det som har dreid seg om Oslo-reising, har vært relatert til TV (Bloggerne og CampSenkveld). Vel, det er ikke pga bloggen men fordi Anna ønsker å være profilert på TV. 

Siden har Anna og rigget seg til med kontor og møterom i boligen i Søgne. Anna Rasmussen AS..

Det er noe selvmotsigende, rotløst og ustabilt over det hele synes jeg. En mindreårigs skolestart og mors kjendiskarriere kommer i konflikt, og mors karriere kommer først? 

Dette er garantert vanskelige vurderinger.  Skolestart og etablering av relasjoner er viktig i livet. Derfor ser jeg fram til å få vite årsaken til at hele familien må flytte midlertidig akkurat nå, dras opp mer roten. I de flestes liv vil et så drastisk valg i en sårbar fase være nøye overveid og velbegrunnet. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...