Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Når hun er så redd for sikkerheten til barna sine burde hun visst bedre enn å legge ut adressen sin i full offentlighet 😳 Hun bør ha garasjesalget langt unna sin privatbolig synes jeg da. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittel:

JEG ER NORGES DEILIGSTE MAMMA

(reklame for #betakaroten)

Rett før jeg bestiller en pakke nå altså 😂 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Friluftsdame skrev:

Skal ikke se bortifra at en midlertidig flytting har sammenheng med bokutgivelse. 

Forøvrig interessant å lese at en person som til de grader søker og lever av offentlighet, mistrives med å bli gjenkjent av en og annen i det offentlige rom - i går på festival. Punkt 1 er at hun kanskje har litt høye tanker om hvor kjent hun er, punkt 2 at hun kanskje bør tenke over at det er enda vanskeligere for dem hun eksponerer. 

Slutt å blogge Anna, du takler åpenbart ikke et liv i offentlighet. Fordi du mister kontrollen du er avhengig av å ha. Du kan ikke rømme fra deg selv. 

Det tenker jeg og! Bokutgivelsen er vel på høsten en gang, om jeg ikke husker feil. Det kommer nok til å skape litt rabalder og bråk etter utgivelsen. Så de "rømmer" vekk fra Norge for en periode til det har roet seg. Så reiser de tilbake til Norge igjen. Anna takler nok ikke all oppmerksomheten boken muligens kommer til å få. Vet ikke hva boken handler om eller hva som står der, men noe "snadder/tragisk" må det jo være, siden de velger å flytte til utlandet for en periode :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minlillesky skrev:

Det tenker jeg og! Bokutgivelsen er vel på høsten en gang, om jeg ikke husker feil. Det kommer nok til å skape litt rabalder og bråk etter utgivelsen. Så de "rømmer" vekk fra Norge for en periode til det har roet seg. Så reiser de tilbake til Norge igjen. Anna takler nok ikke all oppmerksomheten boken muligens kommer til å få. Vet ikke hva boken handler om eller hva som står der, men noe "snadder/tragisk" må det jo være, siden de velger å flytte til utlandet for en periode :) 

Feig faen, med andre ord....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg..Er det virkelig sant at de skal flytte til utlandet?  Nekter å gi bloggen klikk.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hvilken video er det dere snakker om? 

Den øverste på facebook siden hennes 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Funkytwist skrev (På 1.7.2017 den 21.18):

Den øverste på facebook siden hennes 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, vafle skrev:

Tittel:

JEG ER NORGES DEILIGSTE MAMMA

(reklame for #betakaroten)

Rett før jeg bestiller en pakke nå altså 😂 

Enten har jakten på penger helt overtatt eller/og så er det luftig mellom ørene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at de faktisk skal flytte fra Søgne. De selger jo bare klær og et par møbler, og har selv uttrykket seg kryptisk i innleggene slik at det like gjerne kan handle om at familien skal bo på et hotell i to uker som at de skal relokere. Senest i går skrev Jan et innlegg om hvor viktig det var for ham og se at Anna trivdes på stedet han var vokst opp på. Så nei, det er nok bare et ukelangt TV-opptak som krever at familien flytter på hotell, og Anna/Jan melker det for det det er verdt med overskrifter som "VI SKAL FLYTTE" og "HUS TIL SALGS".

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Ho er vekke fra huset fra kl 13-18 og han håpar at ho ikkje kjem heim i ambulanse? Og til neste år får heller han være med?

Hadde mi dotter vært i eit slikt forhald hadde eg vært frå meg av bekymring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, missblogg skrev:

Et lite søk på Ark.no viser...

https://www.ark.no/boker/Anna-Rasmussen-Helt-aerlig-9788205506046

"Helt ærlig: Min historie" av Anna kommer ut 8. september

Lett å si man er ærlig når ingen andre får fortelle sin side av saken,mens hun selv kan utlevere alle akkurat slik det passer seg selv.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, J.. skrev:

Lett å si man er ærlig når ingen andre får fortelle sin side av saken,mens hun selv kan utlevere alle akkurat slik det passer seg selv.

Ja, jo... Jeg sier ikke noe fra eller til. Tror nok at Anna har opplevd mye som ikke er bra, og at det er hennes valg å snakke om dette, men med det sagt så synes jeg hun bruker mye av dramaet for sin egen vinning og da virker det hele veldig falskt og overdramatisk. Og man mister mye sympati.

Uansett kan hun jo ikke skrive hva som helst i en bok, og komme unna med det. Finnes vel lover for slikt? Så hvis hun serverer en masse løgner så må hun regne med å betale for det også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, missblogg skrev:

Ja, jo... Jeg sier ikke noe fra eller til. Tror nok at Anna har opplevd mye som ikke er bra, og at det er hennes valg å snakke om dette, men med det sagt så synes jeg hun bruker mye av dramaet for sin egen vinning og da virker det hele veldig falskt og overdramatisk. Og man mister mye sympati.

Uansett kan hun jo ikke skrive hva som helst i en bok, og komme unna med det. Finnes vel lover for slikt? Så hvis hun serverer en masse løgner så må hun regne med å betale for det også.

Hun gjør jo nettopp det i bloggen - på Internett - matrialet som aldri kommer til å forsvinne,uansett hvor mye man sletter fra plattformen det skrives på.

Tragisk hele dama,alt hun gjør er utelukkende for egen lommebok.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Hun gjør jo nettopp det i bloggen - på Internett - matrialet som aldri kommer til å forsvinne,uansett hvor mye man sletter fra plattformen det skrives på.

Tragisk hele dama,alt hun gjør er utelukkende for egen lommebok.

Ja, det vet jeg. Men bloggen er noe annet, og hun er vel eller har vært i rettsak om dette så tror ikke det skjer helt uten konsekvenser. Problemet er vel at dette med "blogging" er så nytt så man driver vel enda med å endre lover og regler for å omfatte dette

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Dette var slik Anna så tilbake for litt over et år siden i sitt nye hjem i Stavanger. Hun beskriver en egenrådig 12-åring som foreldrene forsøkte å sette grenser for. I tillegg til å være stolt av alt hun har klart å skaffe seg av materielle verdier i ung alder. Men til hvilken pris, og for hvem? 

http://mammatilmichelle.blogg.no/1461338852_innlegg.html

Boken kommer 8.9. Siden Anna skrev innlegget over, har hun åpenbart fått andre meninger. Brutt med nær familie, og flyttet fra Stavanger til Søgne.

Nå skal hun og familien flytte, antakeligvis midlertidig ifm bokutgivelsen. Det skulle vært interessant å vite hva Anna ønsker å oppnå, og om det vil gjøre hennes og andres liv bedre. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...