Gå til innhold

Misserabel og singel eller "fuck it ! " ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du kan ikke bare bestemme at du vil være lykkelig alene, sheldon er forøvrig autist

Men lykke til

Joda, man har det som man tar det vet du ;)

Anonymkode: ba91c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Froning skrev:

Så flink du er som velger å gni det litt ekstra inn..

Tør du å svare på hva hensikten med dette var? Det er ikke altfor vanskelig å skjønne at TS var litt frustrert, var det ikke?

Jeg synes det er viktig å si til folk som klager og lurer på hvorfor ingen damer liker de at holdningene deres kan være grunnen. Førsteinntrykket TS gav var i mine øyne en god grunn til å ville skygge unna. 

Nå har Ts beklaget formuleringen sin flere ganger, ser ikke helt vitsen med å ta det opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg synes det er viktig å si til folk som klager og lurer på hvorfor ingen damer liker de at holdningene deres kan være grunnen. Førsteinntrykket TS gav var i mine øyne en god grunn til å ville skygge unna. 

Nå har Ts beklaget formuleringen sin flere ganger, ser ikke helt vitsen med å ta det opp igjen. 

OppNedPåAlt, hoho for et kult brukernavn. Jeg ler litt hver gang jeg leser det :fnise:

Anonymkode: ba91c...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

Nå har Ts beklaget formuleringen sin flere ganger, ser ikke helt vitsen med å ta det opp igjen. 

Seriøst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2017 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Når skal man si "Fuck it! " å bare planlegge et liv som enslig? Jeg er i slutten av tjueåra og jeg er over gjennomsnittet pen, men gidder faen ikke å gå på Tinder eller sånne pulesider for er bare ikke den billige "alt for ett knull" typen.

Synes Tinder og sånt dritt er umoralsk, men hey kos dere dersom dere er der, det er bare ikke min greie.

Jeg er så sykt dårlig til å ta initiativ når jeg faller for noen og derfor ender alltid jenta opp med noen andre. Selvtilliten er på bunn etter ett liv som kløne og jeg depper over dette mye. En gang i året er det alltid en eller annen kødd som skal gifte seg og drittsekken passer jo alltid på å smøre faenskapet utover hele facebook osv, blir bare enda tristere da :( 

Det verste er at takrasene begynner å få unger og greier, lol.

Jeg føler meg akkurat så dritt at jeg vurderer å bestemme meg for at "fuck alle" å bare være alene. Dersom den avgjørelsen bare tas endelig kanskje jeg da kan komme over depresjonen jeg kjenner på?

 

Er det andre som føler det på samme måten her inne?

 

-M26

Anonymkode: bcd20...06b

Har det noe å gjøre med at du er kresen?

Anonymkode: 5d6af...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det noe å gjøre med at du er kresen?

Anonymkode: 5d6af...754

Sikkert litt med det å gjøee, men bare litt også.

Jeg har blitt sjekket opp ved et par anledninger, men da som oftest av minuspene jenter. Jeg har speil hjemme liksom og gidder ikke date 2 eller 3 hakk ned, så viktig er det ikke.

Når det er sagt så tiltrekkes jeg veldig vanlige jenter faktisk. Jeg tror ikke at jeg kan velge og vrake blant nydelige jenter som Jenny Skavlan og slike liksom.

Jeg har bakkekontakt, men er ikke «settler» heller...

 

Anonymkode: ba91c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert litt med det å gjøee, men bare litt også.

Jeg har blitt sjekket opp ved et par anledninger, men da som oftest av minuspene jenter. Jeg har speil hjemme liksom og gidder ikke date 2 eller 3 hakk ned, så viktig er det ikke.

Når det er sagt så tiltrekkes jeg veldig vanlige jenter faktisk. Jeg tror ikke at jeg kan velge og vrake blant nydelige jenter som Jenny Skavlan og slike liksom.

Jeg har bakkekontakt, men er ikke «settler» heller...

 

Anonymkode: ba91c...816

Håper ikke dette blir misforstått og feiltolket altså...

Jeg finnes ikke sjælgo faktisk.

Anonymkode: ba91c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke dette blir misforstått og feiltolket altså...

Jeg finnes ikke sjælgo faktisk.

Anonymkode: ba91c...816

Nesten like bra som når Trump sier han er verdens minst rasistiske eller sjåvinistiske :laugh: 

Anonymkode: 6c27e...3b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten like bra som når Trump sier han er verdens minst rasistiske eller sjåvinistiske :laugh: 

Anonymkode: 6c27e...3b6

Uavhengig av den amerikanske presidenten og den norske hjernevasken vedrørende hatet mot han, hvordan er jeg selvgo mener du?

Er jeg selvgo fordi jeg ikke dater langt nedover??

Anonymkode: ba91c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2017 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Når skal man si "Fuck it! " å bare planlegge et liv som enslig? Jeg er i slutten av tjueåra og jeg er over gjennomsnittet pen, men gidder faen ikke å gå på Tinder eller sånne pulesider for er bare ikke den billige "alt for ett knull" typen.

Synes Tinder og sånt dritt er umoralsk, men hey kos dere dersom dere er der, det er bare ikke min greie.

Jeg er så sykt dårlig til å ta initiativ når jeg faller for noen og derfor ender alltid jenta opp med noen andre. Selvtilliten er på bunn etter ett liv som kløne og jeg depper over dette mye. En gang i året er det alltid en eller annen kødd som skal gifte seg og drittsekken passer jo alltid på å smøre faenskapet utover hele facebook osv, blir bare enda tristere da :( 

Det verste er at takrasene begynner å få unger og greier, lol.

Jeg føler meg akkurat så dritt at jeg vurderer å bestemme meg for at "fuck alle" å bare være alene. Dersom den avgjørelsen bare tas endelig kanskje jeg da kan komme over depresjonen jeg kjenner på?

 

Er det andre som føler det på samme måten her inne?

 

-M26

Anonymkode: bcd20...06b

 

Nå får du gi deg! Ja, noen bruker Tinder for å få seg et ligg mens noen faktisk finner en partner for livet (meg selv inkludert). Jeg er ikke billig fordi jeg fant forloveden min på Tinder! 

Dessuten er du ikke i slutten av tjueårene når du er 26 (!) år gammel.

 

Anonymkode: 90220...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå får du gi deg! Ja, noen bruker Tinder for å få seg et ligg mens noen faktisk finner en partner for livet (meg selv inkludert). Jeg er ikke billig fordi jeg fant forloveden min på Tinder! 

Dessuten er du ikke i slutten av tjueårene når du er 26 (!) år gammel.

 

Anonymkode: 90220...e58

Les gjennom tråden AB pliiiis...

Jeg har beklaget OP til det kjedsommelige nå.

Anonymkode: ba91c...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det lille du har skrevet her rekker man bare å bli kvalm av deg og dine holdninger mot andre. Ikke rart du er singel og du er sikkert en sånn type som tror du er deilig og bedre enn andre. Damene finner ut av det og løper for livet hahahaha karma min kompis! Det kalles karma!!!

Anonymkode: 043f9...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BlandaDrops skrev:

Ingen har sagt at du bør date nedover, men er du sikker på at du virkelig er så pen og sjarmerende som du tror du er da?

 

Jeg er relativt pen, men jeg har aldri påstått at jeg er så sjarmerende...

Egentlig er det stikk motsatte jeg vedkjenner meg, jeg sliter jo nettopp med å sjarmere fordi jeg er lav på selvtillit...

Mange håner meg i denne tråden ser jeg, vell er jeg så rar som ønsker meg et forhold med ei som er på mitt eget nivå da?

Jeg blir jo skutt her inne fordi jeg ikke forakter meg selv og fordi jeg sier at jeg er pen, det er vell ikke kriminelt å kun ønske seg ei jente som har felles interesser med meg og ikke er langt under meg utseendemessig?

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det lille du har skrevet her rekker man bare å bli kvalm av deg og dine holdninger mot andre. Ikke rart du er singel og du er sikkert en sånn type som tror du er deilig og bedre enn andre. Damene finner ut av det og løper for livet hahahaha karma min kompis! Det kalles karma!!!

Anonymkode: 043f9...e97

Ja, det er karma jeg fortjener å dø alene fordi jeg ikke hater mitt eget tryne når jeg ser i speilet?

Leser du igjennom det du selv skriver før du poster?

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er karma jeg fortjener å dø alene fordi jeg ikke hater mitt eget tryne når jeg ser i speilet?

Leser du igjennom det du selv skriver før du poster?Anonymkode: ba91c...816

Janteloven. "Du skal ikke tro du er noe." (Nei, jeg er ikke en tilhenger av janteloven.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fullførsetningen skrev:

Janteloven. "Du skal ikke tro du er noe." (Nei, jeg er ikke en tilhenger av janteloven.)

Så sant.

Anonymkode: ba91c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele innlegget er skrevet i "missunnelse" Du skulle ønske det var deg som fikk dame og startet familie. Men ikke gi opp, du er enda ung. Menn kan få barn til de er 60 år omtrent. Tør du ikke finne deg ei norsk jente, prøv Thailand eller Filippinene. Garanterer at du vil få deg ei derfra. Du kommer til å bli sjarmert overfor disse søte små jentene som gir deg hele livet sitt for deg.  Men finn ikke ei fra et utested som i Pattaya eller Patong området... Lykke til :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2017 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Når skal man si "Fuck it! " å bare planlegge et liv som enslig? Jeg er i slutten av tjueåra og jeg er over gjennomsnittet pen, men gidder faen ikke å gå på Tinder eller sånne pulesider for er bare ikke den billige "alt for ett knull" typen.

Synes Tinder og sånt dritt er umoralsk, men hey kos dere dersom dere er der, det er bare ikke min greie.

Jeg er så sykt dårlig til å ta initiativ når jeg faller for noen og derfor ender alltid jenta opp med noen andre. Selvtilliten er på bunn etter ett liv som kløne og jeg depper over dette mye. En gang i året er det alltid en eller annen kødd som skal gifte seg og drittsekken passer jo alltid på å smøre faenskapet utover hele facebook osv, blir bare enda tristere da :( 

Det verste er at takrasene begynner å få unger og greier, lol.

Jeg føler meg akkurat så dritt at jeg vurderer å bestemme meg for at "fuck alle" å bare være alene. Dersom den avgjørelsen bare tas endelig kanskje jeg da kan komme over depresjonen jeg kjenner på?

 

Er det andre som føler det på samme måten her inne?

 

-M26

Anonymkode: bcd20...06b

 

På 1.5.2017 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Sikkert litt med det å gjøee, men bare litt også.

Jeg har blitt sjekket opp ved et par anledninger, men da som oftest av minuspene jenter. Jeg har speil hjemme liksom og gidder ikke date 2 eller 3 hakk ned, så viktig er det ikke.

Når det er sagt så tiltrekkes jeg veldig vanlige jenter faktisk. Jeg tror ikke at jeg kan velge og vrake blant nydelige jenter som Jenny Skavlan og slike liksom.

Jeg har bakkekontakt, men er ikke «settler» heller...

 

Anonymkode: ba91c...816

Hvorfor svarer du på spørsmål til TS?

Anonymkode: b027f...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor svarer du på spørsmål til TS?

Anonymkode: b027f...e90

Jeg har nevnt det allerede, jeg har to brukere her inne som mikses sammen fra tid til annen.

Jeg skal få stengt den ene så snart det lar seg gjøre.

Anonymkode: bcd20...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal faktisk ikke kimse av Tinder. Jeg fant min samboer der. Det er mange useriøse der (men jeg tror det er flere seriøse damer enn menn, for å si det sånn..), men noen er faktisk ute etter noe mer enn bare moro :)

Anonymkode: a31ef...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...