Gå til innhold

Misserabel og singel eller "fuck it ! " ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når skal man si "Fuck it! " å bare planlegge et liv som enslig? Jeg er i slutten av tjueåra og jeg er over gjennomsnittet pen, men gidder faen ikke å gå på Tinder eller sånne pulesider for er bare ikke den billige "alt for ett knull" typen.

Synes Tinder og sånt dritt er umoralsk, men hey kos dere dersom dere er der, det er bare ikke min greie.

Jeg er så sykt dårlig til å ta initiativ når jeg faller for noen og derfor ender alltid jenta opp med noen andre. Selvtilliten er på bunn etter ett liv som kløne og jeg depper over dette mye. En gang i året er det alltid en eller annen kødd som skal gifte seg og drittsekken passer jo alltid på å smøre faenskapet utover hele facebook osv, blir bare enda tristere da :( 

Det verste er at takrasene begynner å få unger og greier, lol.

Jeg føler meg akkurat så dritt at jeg vurderer å bestemme meg for at "fuck alle" å bare være alene. Dersom den avgjørelsen bare tas endelig kanskje jeg da kan komme over depresjonen jeg kjenner på?

 

Er det andre som føler det på samme måten her inne?

 

-M26

Anonymkode: bcd20...06b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe du må bestemme deg for da? Jeg tenker det er litt skummelt om du "planlegger et liv alene" mtp at du da kanskje stenger ute alle muligheter som noensinne kommer til å komme? Du er jo enda ung, og som mann har du god tid om du tenker å stifte familie osv.

Kanskje det heller ville vært en ide å jobbe med deg selv og selvtilliten din, og det å ta initiativ før du bestemmer deg for noe som helst? Jeg hører fra alle kanter at de som er sikre på seg selv og fornøyde med sitt eget liv uavhengig av andre er de som finner det de leter etter.

Anonymkode: ad8c3...363

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke giddet date noen som kaller venner/bekjente for drittsekker og takras, og ikke klarer glede seg over at andre finner kjærligheten. 

Anonymkode: 0a699...78a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gi opp før du har prøvd? Det synes jeg er en skikkelig dårlig taktikk. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdningen din er ikke akkurat på topp. Oser litt bitterhet over innlegget kan man si. Og tinder brukes ikke akkurat som en umoralsk puleside. Mange som finner partnere der.

Anonymkode: 282bb...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe du må bestemme deg for da? Jeg tenker det er litt skummelt om du "planlegger et liv alene" mtp at du da kanskje stenger ute alle muligheter som noensinne kommer til å komme? Du er jo enda ung, og som mann har du god tid om du tenker å stifte familie osv.

Kanskje det heller ville vært en ide å jobbe med deg selv og selvtilliten din, og det å ta initiativ før du bestemmer deg for noe som helst? Jeg hører fra alle kanter at de som er sikre på seg selv og fornøyde med sitt eget liv uavhengig av andre er de som finner det de leter etter.

Anonymkode: ad8c3...363

 

Det er sant som du sier, savner bare så veldig ikke å være alene og avstanden mellom den situasjonen jeg er i og den jeg drømmer om er så lang føles det.

 

Det frister litt å ta kontrollen selv, eller rettere sagt "narre" meg selv til å tro at jeg velger et liv i ensomhet. På den måten er jeg litt mindre tragisk i egne øyne...

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdningen din er ikke akkurat på topp. Oser litt bitterhet over innlegget kan man si. Og tinder brukes ikke akkurat som en umoralsk puleside. Mange som finner partnere der.

Anonymkode: 282bb...6e7

Jeg er vanligvis en veldig snill og god gutt, men i dag er jeg veldig veldig trist :(

Beklager holdningene mine i denne posten jeg bare sørger litt idag.

Anonymkode: ba91c...816

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er sant som du sier, savner bare så veldig ikke å være alene og avstanden mellom den situasjonen jeg er i og den jeg drømmer om er så lang føles det.

 

Det frister litt å ta kontrollen selv, eller rettere sagt "narre" meg selv til å tro at jeg velger et liv i ensomhet. På den måten er jeg litt mindre tragisk i egne øyne...

Anonymkode: ba91c...816

Jeg tror nok det kommer veldig lite ut av å "narre" deg selv til å tro noe sånt. Om noe, hvis du har lav selvtillit, tror jeg kanskje ting kan bli enda verre. Som noen andre sier over her, ikke gi opp uten å prøve! Prøv å bygge deg selv opp. Da vil du forhåpentligvis føle deg bedre selv. Bruk tid med venner og på ting du liker å drive med, eventuelt finn nye interesser. Gjør ting du mestrer. Lær noe nytt. Jeg tror det er det som er steget i riktig retning for å minske avstanden til drømmen om å slippe å være alene :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdningen din er ikke akkurat på topp. Oser litt bitterhet over innlegget kan man si. Og tinder brukes ikke akkurat som en umoralsk puleside. Mange som finner partnere der.

Anonymkode: 282bb...6e7

Tinder er fandens verk. Umoralsk. 

Anonymkode: cdd14...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er sant som du sier, savner bare så veldig ikke å være alene og avstanden mellom den situasjonen jeg er i og den jeg drømmer om er så lang føles det.

 

Det frister litt å ta kontrollen selv, eller rettere sagt "narre" meg selv til å tro at jeg velger et liv i ensomhet. På den måten er jeg litt mindre tragisk i egne øyne...

 

Jeg er vanligvis en veldig snill og god gutt, men i dag er jeg veldig veldig trist :(

Beklager holdningene mine i denne posten jeg bare sørger litt idag.

Anonymkode: ba91c...816

Ser den. Kan sikkert være litt vondt. 

Men det er så mange kvinner som også ønsker å finne noen som sikkert hadde valgt deg om de fikk sjangsen. Om du er sjenert så er det litt vanskelig. Er veldig sjenert selv og jeg synes faktisk det var litt lettere med nettdating. Da fikk man blitt litt kjent før man møtes og sjekket om man hadde noe å snakke om. Og for meg som kvinne synes jeg ikke det er noe galt i at mannen sier fra om at han kan være sjenert i begynnelse. Tvert imot så liker jeg det siden sjenerthet kan oppfattes som manglende interesse.

Anonymkode: 282bb...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdningene dine og nivået på språket ditt gjør deg ganske uattraktiv for jenter.

Er like gammel som deg (kvinne), og er nylig blitt dumpet av en jeg trodde jeg hadde fantastisk kjemi med, så jeg er ikke akkurat i veldig godt humør selv. Men jeg vet da at ikke alle andre er drittsekker. 

Anonymkode: a6c90...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser den. Kan sikkert være litt vondt. 

Men det er så mange kvinner som også ønsker å finne noen som sikkert hadde valgt deg om de fikk sjangsen. Om du er sjenert så er det litt vanskelig. Er veldig sjenert selv og jeg synes faktisk det var litt lettere med nettdating. Da fikk man blitt litt kjent før man møtes og sjekket om man hadde noe å snakke om. Og for meg som kvinne synes jeg ikke det er noe galt i at mannen sier fra om at han kan være sjenert i begynnelse. Tvert imot så liker jeg det siden sjenerthet kan oppfattes som manglende interesse.

Anonymkode: 282bb...6e7

Takk for oppmuntringen :)

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdningene dine og nivået på språket ditt gjør deg ganske uattraktiv for jenter.

Er like gammel som deg (kvinne), og er nylig blitt dumpet av en jeg trodde jeg hadde fantastisk kjemi med, så jeg er ikke akkurat i veldig godt humør selv. Men jeg vet da at ikke alle andre er drittsekker. 

Anonymkode: a6c90...e04

Hvis du tror du kjenner meg og synes jeg virker mindre intelligent på bakgrunn av én post i denne tråden så kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg har allerede et sted i denne tråden unnskyldt fremtoningen min, så jeg synes det er litt trist at du bruker det svake øyeblikket mitt til å trå på meg når jeg alt ligger nede.

Trenger virkelig ikke spark her jeg ligger :(

Anonymkode: bcd20...06b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig godt at du er i et labert humør.. Hvorfor skjule det? Liker at du er litt rett fram og viser hvem du er og ikke gjør deg til. Nå er det ikke så veldig sexy å stå å si "lol, blæh, mø" hele tiden. Men den beste av oss kan ha en bedriten dag hvor språket er litt...bedritent. 

 

Anonymkode: cad66...5f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo veldig godt at du er i et labert humør.. Hvorfor skjule det? Liker at du er litt rett fram og viser hvem du er og ikke gjør deg til. Nå er det ikke så veldig sexy å stå å si "lol, blæh, mø" hele tiden. Men den beste av oss kan ha en bedriten dag hvor språket er litt...bedritent. 

 

Anonymkode: cad66...5f4

Du er kul som ikke rakker ned på meg, takk for det :)

Vet du jeg er egentlig sint på meg selv mest av alt, jeg legger skylda på andre, men problemet er jo meg.

 

Anonymkode: bcd20...06b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du heller bør legge litt seriøs innsats i å bedre selvtilliten din. Sånn kan du bli litt mer frampå hos de damene du liker, og damer digger menn med selvtillit.

Anonymkode: 96204...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått meg til ro med at jeg lever livet alene også får jeg heller bli positivt overrasket på veien. 

Om du ikke er åpen for å treffe noen og heller ikke holder deg aktiv, så vil du mest sannsynlig ende opp alene. 

Hilsen et av disse takrasene med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, LadyL skrev:

Jeg har slått meg til ro med at jeg lever livet alene også får jeg heller bli positivt overrasket på veien. 

Om du ikke er åpen for å treffe noen og heller ikke holder deg aktiv, så vil du mest sannsynlig ende opp alene. 

Hilsen et av disse takrasene med barn.

Du misforstår, takrasene er gutta. Du veit de gutta med fett hår og tvilsom hygiene...

 

Anonymkode: bcd20...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du heller bør legge litt seriøs innsats i å bedre selvtilliten din. Sånn kan du bli litt mer frampå hos de damene du liker, og damer digger menn med selvtillit.

Anonymkode: 96204...0e2

Frampå ?? Er jo ikke bra å vær tydelig frampå vel?

jeg er uviten og spør.

Anonymkode: aef88...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frampå ?? Er jo ikke bra å vær tydelig frampå vel?

jeg er uviten og spør.

Anonymkode: aef88...243

Mannen må jo være litt frempå for at dama skal vite at han er interessert :P Men ikke ubehagelig pågående så klart.

Anonymkode: 282bb...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...