Gå til innhold

Hva vet du om Islam?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, debatant skrev:

Koranen ble nedskrevet over 100 år etter Muhammed levde. Hva med å forholde seg til fakta. Hvor det står at de skal forakte vestlige verdier. respekter i vei :P

Da er den enda en eventyrbok skrevet på bakgrunn av bål-historier.

Anonymkode: 68c6b...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Tyrk40 skrev:

Jeg veit at islam er en religion son jeg har forlatt..!!!!...For lengst!!!

Hva var det som førte deg inn på andre tanker?

Anonymkode: 68c6b...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som førte deg inn på andre tanker?

Anonymkode: 68c6b...8cf

Dobbelmoralismen(så lenge du ser ut som en ordentlig muslim,gjør det ikke noe om du gjør ting som er 'uislamsk'..For ingen som vet det!!....F.eks. svinekjøtt?? Nei, Æsj,jeg er muslim..Men selge narkotika på gata i oslo helt OK..

-Omskjæring av kvinner!Ja,vi er jo muslimer(gjelder somaliere..Omskjæring av jenter(og gutter)har ingenting med islam å gjøre...

-Steining for utroskap(forresten bare kvinner jeg har sett som har blitt steinet for utroskap..Men hun må jo ha vært utro med en mann,som ikke blir steinet..JA!!Koranen sier at utroskap skal dtraffes med steining tro mange muslimer...NEI!!KORANEN BER OM STRAFF FOR UTROSKAP,MEN STRAFFEN ER IKKE STEINING..OG DE VITNENE SOM KREVES V/Utroskap blir aldri fremskaffet...STEINING ER EN SKIKK SOM MUSLIMENE HAR ADOPTERT FRA JØDENE...

-Forente arabiske emirater 2013.Norsk jente blir voldtatt av en araber..Hun anmelder,og blir straffet fordi hun har hatt sex utenfor ekteskap(?????Hallo???)..

-Skriv 'jente i pakistan med downs syndrom straffes med døden for blasfemi' på google...(koranen har ikke straff(og ihverfall ikke dødsstraff)for blasfemi...Enkelte hadith(som ikke er allahs ord ) sier dødsstraff for blasfemi...

-Muslimske land er TREIGE!!! 80% av verdens olje er i muslumske land,bare noen få(kongefamiler) har all rikdommer..Kongedømme er forbudt i islam..Muhammed sier i koranen: samle dere sammen i 'Shura' (dagens parlamentet) og velg deres ledere i samråd,og med avstemning/valg...Se på fuckings saudi-arabia(Shirk,shirk,shirk).....

Muhammed karikatur(bare en jævla tegning liksom)..Halve den islamske verden roper og skriker,og brenner ned anbassader i muslimske land(flaks at ingen blei drept)...

 

ISLAM BRENNER(Shirk,shirk,shirk!!)..Muhammed snur seg i grava,helt sikkert....

Derfor  forlot jeg islam....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 2f523...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Bare det jeg lærte da jeg gikk på skolen pluss litt. Jeg er ikke interessert og føler meg ikke forpliktet til å sette meg inn i det. Det samme gjelder for alle andre religioner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som førte deg inn på andre tanker?

Anonymkode: 68c6b...8cf

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig aldri vært muslim...Men!!!! MUSTAFA KEMAL ATATYRK(1881-1938)VAR DET SOM FØRTE  MEG PÅ ANDRE TANKER...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 2f523...0ad

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

ISLAM BRENNER(Shirk,shirk,shirk!!)..Muhammed snur seg i grava,helt sikkert....

Derfor  forlot jeg islam....Anonymkode: 2f523...0ad

Hva er alternativet?

Anonymkode: 68c6b...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...